Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren in wetteren eindje achter een Brabus T65s gereden. Jammergenoeg geen foto kunnen maken. vet geluid kwam daaruit. Reed wel behoorlijk braaf Stond op belgische nummerplaten.
    Op E40 richting Oostende erna nog een Mercedes CLK 63 amg gepasseerd met een dikke poser erin.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Comment

• Comment

• ImageUploadedByTapatalk1367831027.077574.jpg
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Daarstraks in Ninove een rode Porsche 911 (G-Model) Flatnose. Of het een echte was weet ik niet, is de eerste keer dat ik zoiets tegenkom.
            En verder nog een Golf VI R, 2x Subaru Impreza WRX STI (hatchback en sedan) en 2 Ranges Rovers van de laatste generatie.

Comment

• Gisterenmiddag stak een grijze BMW M6 Coupé (F13) op Duitse nummerplaten me voorbij op de steenweg tussen Orsmaal & Landen.
              Eerste keer dat ik 'm in het wild zie en kon horen. Eén van de knapste BMW's op dit moment zonder twijfel, alleen was ik niet kapot van het geluid.
              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Gisteren zo een skoda Superb V6 tegengekomen in Aalst. Wat een sleeper is dat zeg

En ook een Ducati Diavel. Wat een futuristisch design is dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                  Gisteren zo een skoda Superb V6 tegengekomen in Aalst. Wat een sleeper is dat zeg

En ook een Ducati Diavel. Wat een futuristisch design is dat.
                  http://www.ducatinortheurope.be/nl/b..._dark/index.do
                  stevige uitlaat !

Comment

• Vandaag op restaurant had ik mooi uitzicht op een kruispunt, toch wat mooi materiaal die daar passeerde.

Nieuwe Audi RS4
                    Porsche 991 Carrera S met aeropakket - de achterspoiler
                    Rondrit met Triumphs
                    Peugeot 207 LeMans

Comment

• Vandaag in Wijnegem:

Grijze Ferrari 458, kwam van fma.
                      Grijze Maserati 3200, ging naar fma.
                      Grijze Fisker Karma.
                      Grijze Aston Martin DBS.
                      Gele 500 Abarth tributo Ferrari.
                      Witte Toyota gt86.
                      Zwarte f10 M5 met Luxemburgse nummerplaten.
                      Verschillende Porsches, o.a. een 991 en een nieuwe Boxster.
                      En mijn 1ste Mercedes cls shooting brake gezien.

De mooie wagens komen buiten met het goede weer.

Comment

• Gisteren avond een gele Clio RS IV in Bierbeek gespot. Iemand van hier?
                        Alsook Nissan GTR en AUDI R8, beiden met engelse nummerplaat, afgelopen zaterdag op Viaduct van herent gezien. De sound was
                        Last edited by Philippe_RS; 27/05/2013, 14:00.

Comment

• vandaag vanuit mijn toekomstge living een Ferarri 612, 360 stradale, R8; paar panamera´s, aston martin rapide; RS4; en reeks porsches.

Comment

• Vandaag:
                            BMW 550i f11
                            Fisker Karma
                            CL500
                            Allemaal prachtige wagens!

Comment

• gisteren 997 speedster in dat prachtige blauw vandaag maserati MC stradale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                vandaag vanuit mijn toekomstge living een Ferarri 612, 360 stradale, R8; paar panamera´s, aston martin rapide; RS4; en reeks porsches.
                                Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                gisteren 997 speedster in dat prachtige blauw vandaag maserati MC stradale
                                Jawadda, waar gade gij wonen? Monaco?

Comment

• helaas niet De 360 stradale (een gele met witte wielen) is van iemand een paar straten verder die een café heeft en de rapide zie ik bijna dagelijks dus dat is wsl iemand op weg naar zijn werk.

Comment

• Gisteren een witte Nissan gtr spotted met garage platen in Peer centrum

Comment

• Vandaag een nieuwe Maserati Quattroporte S ...
                                      En een Alpina... de 7 reeks maar ik ken de modelbenaming er niet van bij Alpina...
                                      Last edited by Bert; 30/05/2013, 21:48.
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Gisteren de nieuwe RS6 tegen gekomen Amai dat ziet er strak uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                          Vandaag een nieuwe Maserati Quattroporte S ...
                                          En een Alpina... de 7 reeks maar ik ken de modelbenaming er niet van bij Alpina...
                                          een B7 of een D7 als het een stookolie-verbrander is

Comment

Working...
                                          X