Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Is goed mogelijk, Volkswagen heeft een Passat R36 uitgebracht van het vorige model (berline, break en de CC ook). Vrij zeldzame auto, weet zelfs niet of die auto ook in België uitgebracht is. In NL en DE zeker maar BE weet ik niet.

Ik werk in Luxemburg, en de meeste "ferme bakken" hier rijden op lux platen rond. @picture: Hij lijkt er allesinds ENORM goed op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
      stond ooit eens aan de lichten naast een Passat CC, toen het groen was verschoot ik me een bult hoe snel die plots weg was en wat een zalig geluid eruit kwam.
      Heb dan nog kunnen zien dat er achteraan R36 opstond en aan de zijkanten ook nog een logo van R
      Zeker dat er R36 stond achteraan op die Passat CC? Want 'R36' benaming was enkel voor de gewone Passat. De Passat CC had dezelfde motor, maar werd niet R36 genoemd. De R logo's op de zijkant maakten deel uit van het pack R-line.

Comment

• Er stond allesinds R op de achterzijde en op de zijkant, dus ging er van uit dat het een R36 was,
        zeker toen ik dat geluid hoorde, allesinds geen normale benzine met R-line pack

Comment

• Acura RDX Turbo... was een Duitser
          Last edited by Bert; 23/06/2013, 21:14.
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Donker grijze Ferrari F12 aan media markt Hasselt zien wegrijden. IK denk aan Tom Boonen

Comment

• gisteren aan aston martin cygnet in d ebuurt van damme

Comment

• Ik vandaag een rode aston martin cygnet in Brussel.

Comment

• Eergisteren nacht na Summerfestival witte Ferrari 458
                  Gisteren een mat zwarte/donkergrijze Lambo Gallardo zien rijden oppe kleine ring van Hasselt aan Dusart plein

Savonds een rode Ferrari F430 aan Mc Donalds in Houthalen

jaja tis weer zomer iedereen haalt de paardjes van stal
                  Last edited by ; 01/07/2013, 14:57.

Comment

• Vandaag 2 m3's e90, een all black fisker karma, hummer H2, audi A5 caractere. Gisteren nog een slr mclaren.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Mercedes C55 AMG

Rode Ferrari F430

Comment

• Daarjuist in Ingelmunster een oranje Lamborghini Gallardo in de rapte zien passeren ik stond jammer genoeg op een parking.

Comment

• Vandaag in Hasselt een donkergrijze Marcos GT met tweeliter atmo Ford blok, met carburators. Ook even passagier mogen zijn

Comment

• Daarstraks een Aston Martin Vanquish (de laatste nieuwe) in Kapellen.

Comment

• Ja sorry, ik heb die zwarte Aston vandaag terug zien voorbijrijden. Deze keer wat trager. Het bleek maar een gewone DBS te zijn.

Comment

• en jij een "gewone" golf ?

Comment

• Op 5 minuten van m'n deur is een Aston Martin garage.

Comment

• De nieuwe Porsche Cayenne Diesel S met de gekende platen 9 -PHI - ... van de POrsche garage in Ingelmunster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                      en jij een "gewone" golf ?
                                      ik had die haakjes toch maar beter rond het woord gewone gezet. mijn ironie is blijkbaar niet helemaal overgekomen.
                                      het was dus maw. een prachtig zwarte Aston Martin DBS.

Comment

• Vrijdag aan Oostende treinstation een rode Ferrari F430
                                        Gisteren een zwarte Ferrari 458 en een Audi Rs5 aant klein strand

Comment

• licht blauwe jaguar xkrs in zulte.
                                          Bmw M5 en M3 op tw classic
                                          Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                                          X