Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heleboel oldtimers & amerikaans geweld op weg van Oostende naar Torhout,

enkele classic Mustangs en een Dodge Viper

Comment

• tijdens het wachten op een sleepwagen langs de brusselse ring een 458 italia cabrio; 599; R8 en even later op de E40 een witte camaro SS met fluo ornaje dak en nog wat andere accenten in die kleur. Zag er nog best in orde uit

Comment

• Vorige week dinsdag een grijze Ferrari FF op de grote ring in Hasselt ter hoogte van de Carrefour.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
          tijdens het wachten op een sleepwagen langs de brusselse ring een 458 italia cabrio; 599; R8 en even later op de E40 een witte camaro SS met fluo ornaje dak en nog wat andere accenten in die kleur. Zag er nog best in orde uit

Die Camaro ben ik gepasseerd in Aalter.

Comment

• Alpina B7 gisteren net voor de bocht van Vorst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Die Camaro ben ik gepasseerd in Aalter.
              Ook gespot in Oostende-Bredene (kan je moeilijk naast kijken)

Comment

• Een Mustang van de jaren 70 op de pechstrook in Jabbeke gisteren.

Comment

• Woensdag & donderdag in de Panne: Alpina B7
                  Donderdag: Aston Martin DB9 met franse nummerplaat

Comment

• P 356 Cabrio in Asse

Comment

• Gisteren een zwarte Ford Thunderbird, het model dat gemaakt werd tss 2002-2005, met zijn dak open.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by Gixxer; 03/08/2013, 11:56.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Daarstraks op de N16 van Mechelen naar Sint-Niklaas, een lichtgrijze Jaguar Mark II. Op 't eerst zicht in perfecte conditie. Bij de eerste blik in de achteruitkijkspiegel dacht ik nog van "tiens, die Aston Martin kan ik niet thuisbrengen"

Comment

• Een tijdje geleden dat ik nog zo eentje gezien had. ImageUploadedByTapatalk1375550562.042846.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• In Bree vandaag een grijze Ferrari F430 en in Gruitrode een R8

Comment

• Een witte R8, witte Rapide, mat grijze 458 en verschillende fl Insignia's.
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Zojuist voor de eerste keer een Tesla S in het verkeer tegen gekomen. Milj**r, dat is ne grote auto en wreed knap. 't Was nen Duits. Nummerplaat begon met een M (= München??).

Comment

• De nieuwe F150 in het Ferrari museum in Maranello.

Ongelooflijk mooie en toch onverwachte lijnen in die auto.
                                    De prijs is er ook naar hé. 1,2 m€...

Comment

• Mercedes SL Pagode.

Comment

• Welbekende matzwarte nissan gtr. Nu op Z platen...

Comment

• Vandaag een witte sls, aston martin vantage S

Comment

Working...
                                          X