zonet een witte carver op de E17 ter hoogte van De Pinte.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Een paar maanden geleden deze pareltjes gezien op Rodeo drive in Beverly Hills
DSCN4322.jpgDSCN4326.jpgIMG_1024.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenBij Mercedes-Benz Ninove stond er gisteren een CL65 Brabus T65 S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenIs van een van mijn beste vrienden. Nieuw gekocht en na 5 jaar ongeveer 250000km. Zot machien (al eens 350 uitgehaald in DE).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk BerichtenGisteren een Renault ZOE in KapellenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenTot op heden heb ik er nog geen zien rijden, gisteren wal bij de Renault dealer in Sint-Truiden geweest en het ziet er wel een mooi autotje uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenbij de koffiebranderij Hoorens deze middag een zwarte Austin Martin cabrio, als ik het goed zag een Vanatage“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Vandaag in Sluis, een ware overrompeling van lekkers: van Juke Nismo, over een vracht slechtgemanierde GTI's, RS4 & 5, EVO's,... over een aantal R8's, Porsches allerlei, oude en nieuwe Ferrari's, een F-type, tot Lamborghini's.
Wss een rondrit.
Sent from my iPad using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
Comment