Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zonet een witte carver op de E17 ter hoogte van De Pinte.

Comment

• Daarstraks een witte Volkswagen Touareg R50 in de buurt van Wenduine.

Comment

• Een paar maanden geleden deze pareltjes gezien op Rodeo drive in Beverly Hills

DSCN4322.jpgDSCN4326.jpgIMG_1024.jpg

Comment

• Bij Mercedes-Benz Ninove stond er gisteren een CL65 Brabus T65 S.

Comment

• bij de koffiebranderij Hoorens deze middag een zwarte Austin Martin cabrio, als ik het goed zag een Vanatage

Comment

• Deze heerlijk originele BMW 3.0 CSi - let op het hoedje

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Bij Mercedes-Benz Ninove stond er gisteren een CL65 Brabus T65 S.
                Is van een van mijn beste vrienden. Nieuw gekocht en na 5 jaar ongeveer 250000km. Zot machien (al eens 350 uitgehaald in DE).

Comment

• Opel Ampera in bordeaux.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                    Is van een van mijn beste vrienden. Nieuw gekocht en na 5 jaar ongeveer 250000km. Zot machien (al eens 350 uitgehaald in DE).
                    Amai, goed meegereden op die 5j. Fameuze machine idd.

Comment

• Vandaag in Antwerpen Bentley Continental Flying Spur.

Comment

• Gisteren een Renault ZOE in Kapellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
                          Gisteren een Renault ZOE in Kapellen
                          Tot op heden heb ik er nog geen zien rijden, gisteren wal bij de Renault dealer in Sint-Truiden geweest en het ziet er wel een mooi autotje uit.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag zo 1tje zien voorbijrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Tot op heden heb ik er nog geen zien rijden, gisteren wal bij de Renault dealer in Sint-Truiden geweest en het ziet er wel een mooi autotje uit.
                              Ik vermoed dat die van de Renault dealer Van Trier in Kapellen kwam. Daar staat regelmatig een Renault Fluence Z.E. aan de laadpaal voor de deur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                bij de koffiebranderij Hoorens deze middag een zwarte Austin Martin cabrio, als ik het goed zag een Vanatage
                                Aston Martin cabriolet is van iemand die in Oeudeghien woont.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• in Gent op de Brabantdam staat er al een paar dagen een A8L (zonder plaat, met 2 wielklemmen !!!)

Comment

• maandagavond in Brussel nog eens een Maybach tegengekomen. Op Belgische B****-plaat, bovendien

Comment

• Vandaag in Sluis, een ware overrompeling van lekkers: van Juke Nismo, over een vracht slechtgemanierde GTI's, RS4 & 5, EVO's,... over een aantal R8's, Porsches allerlei, oude en nieuwe Ferrari's, een F-type, tot Lamborghini's.
                                      Wss een rondrit.

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

• borderrun

Comment

• Ik zie in de buurt van Wommelgem regelmatig een zilveren VW Lupo GTI rijden. Ferm karretje! En vele malen exclusiever dan al die Porsches hier in het Antwerpse.

Comment

Working...
                                          X