een 97X van Saab, woensdagmiddag in centrum Gent, BIG !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]100198[/ATTACH]
Leuk ding op daily platen! welk type is het eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenEen Saab 97x 4.2i in Hasselt. Niet echt m'n ding maar wel met uitsterven bedreigd.
Comment
-
-
Verleden week in Beringen een Citroën C4 sedan, op Belgische platen
Comment
-
Peugeot208 gti en een
Opel Insignia sports tourer Bi Turbo 4x4 (fl)
Comment
-
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Vanochtend in Willebroek, ook een Tesla S in't zwart. Brave man liet me vriendelijk door in een niet te brede straat. Heb hem gelijk een bedankje gegeven.
Wat mij opvalt aan die Tesla's is dat die allemaal zo speciaal blinken. Heb de indruk dat zij een totaal andere lak gebruiken dan hier in Europa.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVanochtend in Willebroek, ook een Tesla S in't zwart. Brave man liet me vriendelijk door in een niet te brede straat. Heb hem gelijk een bedankje gegeven.
Wat mij opvalt aan die Tesla's is dat die allemaal zo speciaal blinken. Heb de indruk dat zij een totaal andere lak gebruiken dan hier in Europa.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Comment
Comment