Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele dagen geleden een Saab 9-7...

Was echt al lang geleden dat ik er een tegenkwam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
      Een Ariël Atom, vandaag op de E403, net voor de neerliggende vrachtwagen in Ruddervoorde
      Was Matthi van het forum hier met de Ariel Atom van Debussere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk Berichten
        Heb hem gezien in Sluis met de Borderrun gisteren.
        Is dat die niet van Castel Engineering uit Moeskroen (familie Castelein), die gasten hebben zowel de coupé als de roadster, dacht ik. Allebei op CH-platen. En daarnaast nog een hoop ander speelgoed met wielen, o.m. een aantal classic-rally-wagens.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Is dat die niet van Castel Engineering uit Moeskroen (familie Castelein), die gasten hebben zowel de coupé als de roadster, dacht ik. Allebei op CH-platen. En daarnaast nog een hoop ander speelgoed met wielen, o.m. een aantal classic-rally-wagens.
          Dat zou kunnen, ik weet het allesinds niet.

Comment

• Lamborghini Aventador roadster kdacht op de E17.

Comment

Lamborghini Aventador roadster kdacht op de E17.
              Een witte met zwart dak ? Ook gezien op de E19 toen hij net afsloeg. Ik heb er ongeveer een dikke km achter en naast gereden, en 500m verder een rode F12 die rechtdoor ging ....
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                Een witte met zwart dak ? Ook gezien op de E19 toen hij net afsloeg. Ik heb er ongeveer een dikke km achter en naast gereden, en 500m verder een rode F12 die rechtdoor ging ....
                Inderdaad met nummerplaat 1-ELX-...
                Hij reed mooi 127 ofz. Kzag hem van ver afkomen in mijn spiegel, raampje open en thumps up gegeven als hij nog achter ik was. Eens voor mij liet hij zijn 4 pinkers branden heb toen nog eens mijn phars getrokken.
                En was idd op de E17 van ik want toen sloeg hij richting E40 Brugge/Oostende.

Comment

• Oops ... E17 idd .... aan de kruising van E17 & E40 ...
                  Dan moet je me waarschijnlijk ook wel gezien hebben was daar net ook.
                  Iets verder op de E40 (nog geen km verder) is er me nog een rode Ferrari F12 voorbijgekomen.
                  De kleinste was in de wolken
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Ik ben doorgereden op de E17 is korter voor mij. Dus heb ik die F12 jammer genoeg niet gezien.
                    Ik was op weg met een blauwe Renault Kangoo.

Kwas ook al in de wolken dat ik die Lambo zag

Comment

Ik ben doorgereden op de E17 is korter voor mij. Dus heb ik die F12 jammer genoeg niet gezien.
                      Ik was op weg met een blauwe Renault Kangoo.

Kwas ook al in de wolken dat ik die Lambo zag
                      Volgens mij is daar een nest of zo ... toen ik gisteren terugkwam van het UZ kwam ik op ongeveer dezelfde plaats een knalgele 458 tegen die aan de andere kant reed ...
                      Van de 3 die ik daar op 2 dagen heb gespot was de lambo wel veruit de spectaculairste ...
                      Ik moet de volgende dagen en weken daar jammer genoeg (voor persoonlijke motieven) nog zijn .. wie weet kruis ik nog wel wat leuks ...

Comment

• Zaterdag op de E314 in Halen een Maybach 57.

Comment

• Welke wagens ben je al tegengekomen 2

Daarnet in Ranst een BMW i3. Ik blijf het langs achter gezien toch maar iets vreemd vinden.
                          Die zilveren VW Lupo GTI met een wat oudere dame achter het stuur ben ik ook terug tegengekomen. Dat lijkt me wel fun om mee te knallen: 125PK voor juist geen 1000kg. :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Vandaag ook een I3 gezien op de parking van Ternesse Golf Club in Wommelgem.

Comment

• Treintje Engelandersmannen op de E40

Ferrari F12 - Porsche 911 - Nissan GT-R

Comment

• Maybach 57 op de E40 in Oostkamp

Comment

• Delorean op de baan Zottegem -Wetteren

Comment

• Deze namiddag een AM Cygnet in het wild, aan de haven in Barcelona
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Aventador in tielt (ik hoop dat de persson die achter hem reed geen dashcam beelden online gaat zetten)
                                      F12 in latem
                                      Maybach in deinze (echt op zo een binnenbaantje)
                                      Polo 6n 1.4

Comment

• Een NSX op de markt van Sint Truiden, naast nog wat duur spul dat mij niet is bijgebleven Da's daar blijkbaar een soort catwalk op zondag waar alleman zijn trots komt tonen.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Deze vakantie een studentenjob aan het doen vlakbij FMA waardoor ik toch redelijk veel Ferrari's (en ander snel materiaal) tegenkom.
                                          Eergisteren kwam ik dan een klassieke donkergroene Ferrari tegen.
                                          Ik denk dat het een 275 is maar ik ken er niet zoveel van, misschien iemand hier die hem kent?

Comment

Working...
                                          X