Vanmorgen een grijze Vw Golf, dacht dat het zelf een Tdi was.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenVanmorgen een grijze Vw Golf, dacht dat het zelf een Tdi was.
Comment
-
Wie weet zelfs onze eigen DBR2 die een nieuw zuinigheisrecord vestigd? Spot van de eeuw dus!2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenWie weet zelfs onze eigen DBR2 die een nieuw zuinigheisrecord vestigd? Spot van de eeuw dus!
Comment
-
12345den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenNiet de ultra zeldzame BlueMotion versie?Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenWie weet zelfs onze eigen DBR2 die een nieuw zuinigheisrecord vestigd? Spot van de eeuw dus!Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDbr rijdt sowieso met ne groenen. Gelijk da nen eco tiep is. En dan gelijk den A1 met stickers, ipv powered by..., powered by zonnebloemolie. Alles voor de natuur.Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenDBR2 zou niet in een grijze wagen rijden, omdat het niet opvallend genoeg is voor de andere bestuurders. Veiligheid eerst!den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenEen zwarte Skoda Fabia break.
Ook nog een zwarte Bmw 3 reeks gezien.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDamned, ging hem ook net posten.
Ook nog een zwarte Bmw 3 reeks gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenMet of zonder M pakket?den borre
Int3x0r
Comment
-
Vandaag o.a. een Toyota Yaris tegengekomen en nog een paar duizend andere modellen...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVandaag o.a. een Toyota Yaris tegengekomen en nog een paar duizend andere modellen...
Wees niet zo een luiaard en begin ze maar op te lijsten.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenMet duizend andere weten we niet veel.
Wees niet zo een luiaard en begin ze maar op te lijsten.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtengisteren een VW scirocco met paars-bruine velours (wrap ?)den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk zaterdag, staat ook een beetje lager.
Comment
Comment