Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik tank bij Dats 24 tegen 1,37€/liter (diesel).
    In het gebuurte staat de diesel tegen tegen 1,51 wat ik verschrikkelijk duur vind. Of ik ben op mijn geld gesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vtom Bekijk Berichten
      Ik tank bij Dats 24 tegen 1,37€/liter (diesel).
      In het gebuurte staat de diesel tegen tegen 1,51 wat ik verschrikkelijk duur vind. Of ik ben op mijn geld gesteld
      Nee,hier in Rumbeke 1,38€/liter bij Q8.
      Ik tank ook altijd daar bij de duurdere zien ze mij niet!
      Nora!

Comment

• Ik ga ook altijd bij DATS het laatste half jaar maar de laatste tankbeurt was bij LUKOIL en ik moet zeggen dat ik wel een litertje minder verbruik op 100 km , opvallend! (Lancia Lybra benzine)

Comment

• Lukoil heeft inderdaad ook goeie prijzen maar hun naftepompen liggen me meestal iets te ver. De meeste gewone tankstations (Q8, texas, total, ..) hier gaan mee met de normale prijs van 1,51 op dit moment wat stinkend duur is naar mijn gedacht

Comment

• Goedkoopste prijzen in u buurt te weten komen?

Comparez et faites des économies sur vos achats de mazout, pellets, essence, diesel, Super, CNG et électricité

(super handige site)
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hier ook meestal Lukoil, de prijzen zijn misschien niet de laagste maar het scheelt meestal niet veel.
              Het ligt ook op onze vaste route, terwijl we voor de laagste prijzen een eind moeten omrijden.

Comment

• En hopla...op naar 1.70 euro/liter

Benzine nog nooit zo duur

De maximumprijs van benzine 95 stijgt naar 1,687 euro per liter. Dat is een stijging met 2 cent, meldt de federale overheidsdienst Economie.

Daarmee bereikt benzine een nieuwe recordprijs. De vorige recordprijs dateert van mei 2011, toen maximaal 1,682 euro per liter moest worden betaald aan de pomp.

Benzine wordt duurder als gevolg van de stijging van de prijzen van olieproducten op de internationale markten. (belga/sam)

Comment

• die laatste zin in dat artikel begint een flauw pseudo excuus te worden.
                  1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                  2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                  2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                  -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Ze zijn zot aan het worden met die prijzen

Comment

• Gingen ze die diesel niet meer bestraffen dan de benzine?
                      Anders heb ik een lichtelijk verkeerde keuze gemaakt.
                      Niet dat het mij zorgen maakt, ik ga er niet voor minder rijden, dan werk ik maar een uur langer.

Comment

• Die prijsstijging is voor een groot deel weer te danken aan 'speculanten' die inzetten op een stijging van de olieprijzen door de dreiging van Iran met betrekking tot het afsluiten van de straat van Hormuz.

Comment

• Of door ne speculant die iets verkeerd ruikt aan zijn scheet en nog snel wat geld moet verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                            Niet dat het mij zorgen maakt, ik ga er niet voor minder rijden, dan werk ik maar een uur langer.
                            Maar of ge binnenkort nog met een uur langer gaat toekomen............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
                              Maar of ge binnenkort nog met een uur langer gaat toekomen............
                              Dan wordt het een boke meer met choco dan ne frit met ne wost spéciale e (bij wijze van spreken).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Die prijsstijging is voor een groot deel weer te danken aan 'speculanten' die inzetten op een stijging van de olieprijzen door de dreiging van Iran met betrekking tot het afsluiten van de straat van Hormuz.
                                is het dan de schuld van de speculanten of van de iranezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  Beiden?
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Die doen beide zeer goede zaken. Iran door de hoge olieprijs en de speculanten door de onzekerheid op de internationale oliemarkt.
                                    Door de crisis willen ze niet dat de prijs gaat zakken (zoals eind 0 en daarom hebben ze dit conflict uw hun duim gezogen. Ze zullen dat dan ook zo lang mogelijk proberen uit te melken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                      Dan wordt het een boke meer met choco dan ne frit met ne wost spéciale e (bij wijze van spreken).
                                      goe bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                        goe bezig.
                                        Ooit van sarcasme gehoord?
                                        Als ik op iets NIET ga besparen, dan is dat wel op benzine later en op eten.
                                        Dan ga ik wel is minder weg in het weekend of drink ik is een cola ipv sterke drank.

Comment

• Brandstof zal alleen maar duurder worden.
                                          Waterstof is de toekomst

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X