Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't zal niet lang meer duren voor de 2 euro, helemaal niet lang meer voor de 1.8 (voor benzine).
SHIT
Alwéér?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Er zijn mensen die hun wagen nodig hebben voor andere dingen dan rondjes rijden.
Volgens mij bedoelt hij met rondrijden 'als hij eens niet anders kan dan met de auto te gaan'.
OK, 't is maar 11 km enkel, maar ik werk in 3-ploegen, niet echt plezant als je om 6u moet beginnen om dan om kwart na vijf al op die velo te kruipen
Bij mij is het 25 kilometer. Met het openbaar vervoer betekent dat: te voet of met de fiets naar het station, 2 treinen en een bus. Ongeveer 2 uur onderweg voor iets wat ik op 20 minuten met de auto doe... M.a.w. 4 uur per dag kwijt met ons fantastisch openbaar vervoer.
No thanks, dan ga ik wel doppen.
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Er zijn mensen die hun wagen nodig hebben voor andere dingen dan rondjes rijden.
Inderdaad, als ik geenen auto nodig had dan had ik niet eens een rijbewijs gehad.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Volgend jaar staat de benzine en diesel ruimschoots boven de 2 Euro genoteerd.
Oorlog Iran zit er aan te komen, de olietraders houden de olieprijs kunstmatig zeer hoog en daar komt nog de vermeende olieschaarste bovenop.
3 Euro is het doel op niet al te lange termijn.
Ik hoop dat het zo snel niet zal gaan, maar ik vrees er voor dat je gelijk gaat krijgen.
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Alsof het daardoor is dat de prijs hier zo hoog is.
Amper 35% van de prijs bestaat uit het product, al de rest is taks en BTW.
Ja, maar die taks en BTW staan niet op zichzelf he, die worden beplaad op de basisprijs.
Dus basisprijs lager, dan zakt de gehele prijs he.
Anderzijds, als de brandstofprijzen nu niet zo hoog waren, dan moest de regering nog meer geld bij elkaar zoeken.
Als de prijzen aan 2 euro de liter staan verkoop ik waarschijnlijk de auto.
Is nog altijd betaalbaar voor mij, maar vindt het gewoon erover aant komen.
Zijn nog andere dingen int leven dan een kapitaal aan benzine uitgeven.
Maar aan de andere kant, amuseer ik mij rot met die auto.
Als hij de twee euro bereikt verkoop ik de mijne ook . en doe ik alles met de fiets .. En wat lmeer rondrijde met de firmawagen van de pa ...
Ik herinner mij nog goed, een vijftal jaar geleden brak de dieselprijs door de magische grens van 1 euro/liter. De belg heeft toen dure eden gezworen: auto's zouden massaal worden verkocht, we zouden duizenden kilometers minder gaan rijden...
Vandaag is die magische grens alweer met 50% overschreden en nooit zijn er meer kilometers gereden dan nu!
Ik herinner mij nog goed, een vijftal jaar geleden brak de dieselprijs door de magische grens van 1 euro/liter. De belg heeft toen dure eden gezworen: auto's zouden massaal worden verkocht, we zouden duizenden kilometers minder gaan rijden...
Vandaag is die magische grens alweer met 50% overschreden en nooit zijn er meer kilometers gereden dan nu!
En de boer...hij ploegde verder!
Heel juist, nooit eerder werden er zoveel kilometers gereden en waren de files zo lang, en dit 7 dagen op 7.
De Belg heeft dus nog ruim geld om deze brandstofprijzen te betalen, en de regering weet dit ook.
En de boer...hij ploegde verder!
Zo is het.
En wtf, minder dan €1/L.. Ik kan me dat niet eens meer voorstellen!
De prijzen gaan altijd maar omhoog maar de lonen niet...
Ik vrees ervoor. De situatie in het midden oosten en de europese economische situatie gaan ons nog duur te staan komen.
Ik wil het niet dromen maar ben ervan overtuigd: tegen de zomer zitten we aan 2,5 euro voor een litertje benzine!
Dit was mijn doel voor begin volgend jaar,en in de zomer van 2013 een goede 3 Euro per liter.
Indien de problemen Iran en midden oosten escaleren zal het snel richting 5 Euro gaan, in het beste geval tenminste.
En dat zal dan ook omslagpunt zijn voor de gemiddelde Belg om de wagen iets minder te nemen, dus geen pannekoekse meer ôp
zondag in de meubelshop, of 200km over en weer naar de kust om enkel een koffie te drinken.
En wtf, minder dan €1/L.. Ik kan me dat niet eens meer voorstellen!
In 2006 tankte ik nog regelmatig aan .85 euro/liter. Vanaf dan is 'ie beginnen stijgen. Een drietal jaar geleden is hij weer onder 1 euro/liter gezakt, zeer kort. Sindsdien is hij, beetje onopvallend maar zeker, blijven stijgen.
Comment