Ik zat op karmelieten van 92 tot 98.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenZopas getankt aan 0.98€/L bij Q8, was vandaag een actie van 20c korting per L
Dieselpistool aan 1 pomp was dan nog defect ook, natuurlijk net de kant waar ik 2de stond in de rij.
Een uurtje later was het kalmer en dan kon ik effectief tanken, er was ook veel volk met jerrycans.2018 BMW X1 18d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk BerichtenHier ook, ze stonden wel in rij aan te schuiven toen ik tegen 18u passeerde.
Dieselpistool aan 1 pomp was dan nog defect ook, natuurlijk net de kant waar ik 2de stond in de rij.
Een uurtje later was het kalmer en dan kon ik effectief tanken, er was ook veel volk met jerrycans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk wil terug naar mijn eerste herinnering met een tankstation. 15 frank de liter.
7 frank zelf gas getankt in 94
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten20 cent...das wel veel.
op 50 liter is dat 2.5 euro ... staan ze daar soms 20 minuten voor aan te schuiven en hun auto 5x te herstarten voor een plaats op te schuiven.
Heb mij daar enkele maanden geleden ook eens laten aan vangen, had niet (goed) gelezen dat het 20 cent op de officiële prijs was en niet op de "gewone" prijs aan de pompAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Hopelijk staat de nafteprijs het komende oldtimerseizoen nog ongeveer op dezelfde prijs :p1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenDa meende? Ik ook karmelieten van 83 tot 88 ��
en vandaag weer 1,160 getankt in Zelzate
volgende woensdag 20 c€ korting op alles bij Q8 aan afrit E17 Beervelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAle hup, diesel naar omhoog vanaf morgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOh nee! Het einde der tijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe euro stijgt wel weer, dus de kans dat de prijzen terug gaan dalen is groot.
Comment
Comment