Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zat op karmelieten van 92 tot 98.

Comment

• dan zat gij volgens mij in hetzelfde jaar als (ik was 1C en 2x 2C, moderne talen-wiskunde)

Comment

• Kleine wereld ;-)

Comment

• Ik deed toen ook moderne talen wiskunde... Whut...

Comment

• diesel getankt aan 0,999/L
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Zopas getankt aan 0.98€/L bij Q8, was vandaag een actie van 20c korting per L

Comment

• Ik wil terug naar mijn eerste herinnering met een tankstation. 15 frank de liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                  Zopas getankt aan 0.98€/L bij Q8, was vandaag een actie van 20c korting per L
                  Hier ook, ze stonden wel in rij aan te schuiven toen ik tegen 18u passeerde.
                  Dieselpistool aan 1 pomp was dan nog defect ook, natuurlijk net de kant waar ik 2de stond in de rij.

Een uurtje later was het kalmer en dan kon ik effectief tanken, er was ook veel volk met jerrycans.
                  2018 BMW X1 18d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilentSpring Bekijk Berichten
                    Hier ook, ze stonden wel in rij aan te schuiven toen ik tegen 18u passeerde.
                    Dieselpistool aan 1 pomp was dan nog defect ook, natuurlijk net de kant waar ik 2de stond in de rij.

Een uurtje later was het kalmer en dan kon ik effectief tanken, er was ook veel volk met jerrycans.
                    Lol snel nog wat jerrycans vullen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Ik wil terug naar mijn eerste herinnering met een tankstation. 15 frank de liter.
                      17 met vader mee gaan tanken aan de witte pomp in nl, eerste herinnering 1983 denk ik
                      7 frank zelf gas getankt in 94

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                        20 cent...das wel veel.
                        bwa, als je weet dat ze (en de meeste andere tankstations) het hele jaar door 14 à 15 cent korting geven, is 20 niet zo spectaculair als ze laten vermoeden.
                        op 50 liter is dat 2.5 euro ... staan ze daar soms 20 minuten voor aan te schuiven en hun auto 5x te herstarten voor een plaats op te schuiven.

Heb mij daar enkele maanden geleden ook eens laten aan vangen, had niet (goed) gelezen dat het 20 cent op de officiële prijs was en niet op de "gewone" prijs aan de pomp
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• klopt, 2 weken geleden nog bij hetzelfde station 1.07 betaald, gisteren 0,98

Comment

• Hopelijk staat de nafteprijs het komende oldtimerseizoen nog ongeveer op dezelfde prijs :p
                            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              Da meende? Ik ook karmelieten van 83 tot 88 ��

en vandaag weer 1,160 getankt in Zelzate

volgende woensdag 20 c€ korting op alles bij Q8 aan afrit E17 Beervelde
                              Was dus 1.131 voor de 95 woensdag en diesel was 0.8xx

Comment

• Ale hup, diesel naar omhoog vanaf morgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                  Ale hup, diesel naar omhoog vanaf morgen!
                                  Oh nee! Het einde der tijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Oh nee! Het einde der tijden!
                                    Cool , voor al diegenen die al eens durven piepen achterin een boek, nu weten we eindelijk hoe het afloopt.
                                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• De euro stijgt wel weer, dus de kans dat de prijzen terug gaan dalen is groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        De euro stijgt wel weer, dus de kans dat de prijzen terug gaan dalen is groot.
                                        Diesel naar omhoog, benzine naar beneden, zo moet het

Comment

Working...
                                        X