Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hehe, die Esso op de Koning Albert I-laan is nog een paar cent goedkoper, maar altijd zeer druk.
Laat maar daar, geen zin om de helft van de straat/fietspad te blokkeren. Ga de laatste tijd ook naar Gabriels, als ik daar arriveer staat hij nét warm dus wanneer ik daar vertrek nog es goed knallen dan.
Inderdaad, soms mag je daar toeren doen vooraleer je aan een pomp geraakt. Ik ga ook graag naar Gabriëls omdat het daar rustig is en omdat het nog een van de weinige plaatsen is waar je je banden gratis kan blazen.
Inderdaad, soms mag je daar toeren doen vooraleer je aan een pomp geraakt. Ik ga ook graag naar Gabriëls omdat het daar rustig is en omdat het nog een van de weinige plaatsen is waar je je banden gratis kan blazen.
wtf, serieus? Wist ik niet, merci voor de tip.
Alleen jammer dat er niet altijd papier in hun machine zit voor een ticketje =\
Alleen jammer dat er niet altijd papier in hun machine zit voor een ticketje =\
Ah ja! Het is zeer belangrijk om regelmatig je bandenspanning te controleren. En ook al gaat dat met m'n fietspomp, toch doe'k het liever met een compresseur.
Als ik zo vergelijk. 1,234 euro per liter bij datz, Q8 1,338 euro per liter, toch een heus verschil voor maar gewoon diesel (sint-truiden).
En als ik de iets afgelegere delen van willebroek ga, dan staat de shell diesel daar voor 1,210 euro per liter...Waar is de tijd gebleven dat je voor 1l diesel, 1 euro betaalde.
Ik heb nog de tijd geweten dat de liters Euro95 sneller omhoog gingen dan de euro's...
Gelukkig is ons loon ook met 33% gestegen he Oeps nee toch niet, dan zullen we maar 50% minder pintjes drinken zeker (want die worden zelf ook nog eens duurder)....
Ach ongetwijfeld weten vele nog leuke verhaaltjes uit den goeien ouwen tijd. De prijzen aan de pomp zijn duur, maar wie moeten we daar allemaal niet de schuld van geven?
Wil je écht iets veranderen: koop een gaskrel of ga langs bij de Tesla dealer om de hoek
Ach ongetwijfeld weten vele nog leuke verhaaltjes uit den goeien ouwen tijd. De prijzen aan de pomp zijn duur, maar wie moeten we daar allemaal niet de schuld van geven?
Wil je écht iets veranderen: koop een gaskrel of ga langs bij de Tesla dealer om de hoek
De waarheid verandert niet door te mopperen en klagen he. Je moet er gewoon niet al te lang bij stilstaan, want anders zou je inderdaad beter stil blijven staan.
Eerlijk gezegd rijd ik er geen meter minder door, en is mijn rijstijl er ook niet 'zachter' van geworden.
Comment