Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik reed zojuist voorbij de benzinepomp en ik moest toch even 3 keer kijken
    Gisteren stond de prijs van 98 nog op 1.466 en vandaag opeens op 1.533. Pfff, echt niet normaal meer die prijzen.
    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Ze ziijn het aan het uithangen met hun prijzen, niet normaal meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
        Ze ziijn het aan het uithangen met hun prijzen, niet normaal meer.
        Binnen enkele maanden is iedereen er aan gewend en worden deze prijzen als normaal beschouwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
          Binnen enkele maanden is iedereen er aan gewend en worden deze prijzen als normaal beschouwd.
          Een enquete heeft uitgewezen dat de belgskes een prijs tot 2,60 Euro niet erg vinden.
          Voor de rest van Europa is dat 2 Euro per liter, maar ik denk dat die 2,60 Euro zelfs veel te positief zal zijn op middellange termijn.
          En dan kunnen we eindelijk hervallen in de langverwachte economische double dip, om het volk eens goed op hun plaats te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
            Een enquete heeft uitgewezen dat de belgskes een prijs tot 2,60 Euro niet erg vinden.
            Voor de rest van Europa is dat 2 Euro per liter, maar ik denk dat die 2,60 Euro zelfs veel te positief zal zijn op middellange termijn.
            En dan kunnen we eindelijk hervallen in de langverwachte economische double dip,.
            Lol volgens een enquete? Bron? Ik vind het nu al veel te duur, evenals alle mensen die ik ken, dus wie vertegenwoordigt dan die enquete???
            Als het dan zo duur wordt, ok dan, maar schaf die andere taksen dan af he.
            Pff, in wat voor een pokkeland leef ik toch zeg....

Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
            om het volk eens goed op hun plaats te zetten....
            Ja dat gebeurt nu vooral niet....
            Last edited by ; 01/04/2011, 15:43.

Comment

• Gisteren diesel gaan tanken aan 1.399 -> 95€

Waar is de tijd dat ik lpg ging tanken aan 0.299

Niet meer lang en ik rij weer op lpg gok ik.
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                En dan kunnen we eindelijk hervallen in de langverwachte economische double dip, om het volk eens goed op hun plaats te zetten.
                Die enquete ging over de elektrische wagen, nergens staat er dat ze tot 2,60 niet erg vinden
                Slechts 7 procent van de Belgen zegt bereid te zijn een elektrische auto te kopen. Dat blijkt uit een Europese studie van het bureau Deloitte waarover La Libre Belgique zaterdag schrijft.

De Belg is voorts van oordeel dat hij meer geneigd zou zijn een elektrische wagen te kopen als de brandstofprijzen zouden stijgen tot 2,6 euro per liter. De gemiddelde Europeaan legt die prijs op 2 euro per liter.
                Terwijl het nu al een stuk goedkoper is

Comment

• Terug een prijsstijging verwacht rond 09/03 voor de benzines.

Comment

Terug een prijsstijging verwacht rond 09/03 voor de benzines.
                    Over een klein jaar dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten
                      Over een klein jaar dan ?
                      oeps; 9/04 moest dat tuurlijk zijn

Comment

Ze ziijn het aan het uithangen met hun prijzen, niet normaal meer.
                        Wacht tot we allemaal gedwongen zijn tot elektrisch rijden, benieuwd wat elektriciteitsprijzen dan gaan doen.

Ik vraag me nog altijd af wie die elektriciteit gaat produceren. De goedkope manier (cfr. kerncentrales) wordt nu electoraal niet meer getolereerd. Wat een prijsstijging van 12% veroorzaakte. Daarbij nog eens verhoogde distributietarieven... Het ziet er goed uit de komende jaren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                          Wacht tot we allemaal gedwongen zijn tot elektrisch rijden, benieuwd wat elektriciteitsprijzen dan gaan doen.

Ik vraag me nog altijd af wie die elektriciteit gaat produceren. De goedkope manier (cfr. kerncentrales) wordt nu electoraal niet meer getolereerd. Wat een prijsstijging van 12% veroorzaakte. Daarbij nog eens verhoogde distributietarieven... Het ziet er goed uit de komende jaren!
                          Een hele tijd geleden al een reportage gezien van een belg die rondreed met een Tesla. Op zijn carport had die een boel zonnepanelen liggen, daarmee werd zijn wagen iedere avond mooi opgeladen
                          zijn reactie ieder morgen: "voila, weer een arabier een kl**t afgetrokken" vond ik geniaal
                          Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                          Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                          Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                          Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                            Een hele tijd geleden al een reportage gezien van een belg die rondreed met een Tesla. Op zijn carport had die een boel zonnepanelen liggen, daarmee werd zijn wagen iedere avond mooi opgeladen
                            zijn reactie ieder morgen: "voila, weer een arabier een kl**t afgetrokken" vond ik geniaal
                            Is wel niet zo gemakkelijk voor iedereen te realiseren. Een elektrische wagen moet redelijk wat centjes kosten. Daarbij komt dat het rijbereik eerder beperkt is en dat we eigenlijk nog moeten afwachten wat de levensduur (vs. autonomie) gaat zijn van die batterijen. Waarschijnlijk komt daar wel een technische (r)evolutie, maar hoe ver gaat dat reiken?

Als je naast de aankoopkost van je elektrische wagen ook nog een setje zonnepanelen gaat moeten laten installeren...

Comment

• Als dit zo blijft voortgaan dan ga ik nog spijt krijgen van mijne gti. Ze dwingen de mensen hier op den duur om toch maar allemaal met die stinkdiesels te rijden, wat een pokkeland hier

Comment

• En waterstof da wordt niks meer zeker? Da was DE oplossing geweest he, mogelijkheid om snel bij te tanken en ver te rijden. Geen uitstoot van schadelijke stoffen etc. Voldoende vermogen...

Spijtig dat al die patenten waarschijnlijk bij BP en Shell in de kluis liggen en dat die mannen lobbyen tegen alles wat benzine zou kunnen vervangen.

Autofreaks zijn echt gekloot de volgende jaren / decennia he. Een beetje krachtige benzine is onbetaalbaar geworden, ge wordt inderdaad bijna gedwongen om een 1.4 turbodieselke te kopen....

Triestig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                  Als je naast de aankoopkost van je elektrische wagen ook nog een setje zonnepanelen gaat moeten laten installeren...
                                  Jij weet evengoed als mij dat dat uiteindelijk een serieus pak minder kost dan de werkelijke kost dankzij de overheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                    Jij weet evengoed als mij dat dat uiteindelijk een serieus pak minder kost dan de werkelijke kost dankzij de overheid
                                    Op termijn wel, anders maakt niemand de stap. Maar uiteindelijk moet alles nog steeds uit de zak van de burgers komen

Comment

• Wij zijn een gezin met 4 en we nemen alsmaar meer de bus om naar stad te gaan,buiten de benzine prijzen word je nog eens genaaid door "Da Vinci" (parking dief onderneming) (Oostende) ,wij hebben gelukkig nog een goede verbinding (elke 10 min) ,maar voor ons zit een "litle driving on a saterday night " er steeds minder en minder in .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louwrens Bekijk Berichten
                                        Wij zijn een gezin met 4 en we nemen alsmaar meer de bus om naar stad te gaan,buiten de benzine prijzen word je nog eens genaaid door "Da Vinci" (parking dief onderneming) (Oostende) ,wij hebben gelukkig nog een goede verbinding (elke 10 min) ,maar voor ons zit een "litle driving on a saterday night " er steeds minder en minder in .
                                        Voor mij ook... Neem nu meer de fiets, zeker met dat weer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten
                                          En waterstof da wordt niks meer zeker? Da was DE oplossing geweest he, mogelijkheid om snel bij te tanken en ver te rijden. Geen uitstoot van schadelijke stoffen etc. Voldoende vermogen...

Spijtig dat al die patenten waarschijnlijk bij BP en Shell in de kluis liggen en dat die mannen lobbyen tegen alles wat benzine zou kunnen vervangen.

Autofreaks zijn echt gekloot de volgende jaren / decennia he. Een beetje krachtige benzine is onbetaalbaar geworden, ge wordt inderdaad bijna gedwongen om een 1.4 turbodieselke te kopen....

Triestig
                                          Maar goed dat waterstof gewoon in de grond zit he Net zoals elekrticiteit moet waterstof opgewekt/geproduceerd worden en zolang dat niet milieu vriendelijk kan is een auto op waterstof zelf vervuilender in mijn ogen.

Comment

Working...
                                          X