Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk BerichtenHet is genoeg om voor onrust te zorgen en de prijzen omhoog te duwen.
Comment
-
En ik die dacht dat het omgekeerde Cliquet-systeem nog in voege was.
Mooi is dat: eerst de belastingen de hoogte in jagen met als smoes dat het omgekeerde systeem in werking treed vanaf 1,50 € en dan dat systeem doodleuk afschaffen.
Ik ben benieuwd wat er op vlak van energieprijzen nog allemaal gaat gebeuren, de komende paar jaar.
Veel mensen denken trouwens dat het alleen hun energiefactuur is die omhoog zal gaan. Dat die energie nodig is voor alles wat je koopt, vergeten ze. M.a.w. zelfs op restaurant of op café gaan zal op den duur duurder worden, net zoals alles wat je koopt in de winkel. Die rekenen dat gewoon allemaal door.
Tuurlijk heeft de overheid geld nodig, maar ze zouden ook een pak meer kunnen gaan besparen. Dat hoeft zelfs niet eens ten koste van jobs te gebeuren. Meer verantwoordelijkheidszin in alle overheidsdiensten, zou al veel maken. De overheid is een zodanig log apparaat ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenDie gaan ook wel omhoog zonder. De vraag is gewoon te groot.
Comment
-
Inderdaad ja.
Dat Cliquet-systeem is trouwens al langere tijd niet meer in gebruik, is toen nog in het nieuws geweest. Toen was de reden dat het niet werd toegepast omdat we geen regering hadden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenDie gaan ook wel omhoog zonder. De vraag is gewoon te groot.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenAls 't zo doorgaat zitten we tegen de zomerperiode aan 2 euro/liter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenVolgend jaar moet 3 euro de liter zeker mogelijk zijn,voor velen het omslagpunt want dan staat de benzine en diesel eindelijk duurder dan een koffie op het terras.
Comment
-
Ik hoop van niet, want dan kunnen heel veel mensen het niet meer betalen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk BerichtenHoe gaan ze de echt gereden km kunnen meten...... Hoe lang gaat het duren om dat systeem te kraken en minder te betalen ?
Maar de bedoeling is dat er dan in iedere auto een bakske word ingebouwd dat via gps meet welke afstanden jij rijd, zo kunnen ze dat dus exact bepalen.
En ja, dat zal wel te kraken zijn, maar als ze u daar dan mee pakken, dan zal het wat gaan kosten denk ik.
Laat ons toch maar blijven hopen dat dat systeem d'r niet gaat komen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk BerichtenMijn excuses, zit idd in verkeerd topic. Ontopic now.
Laten we hopen dat de prijzen niet al te snel naar de 2 euro gaan , maar dat zit er zeker aan te komen.
Files gaan niet korter worden ,maar dat sparen de mensen dan elders uit wat slecht is voor onze welvaart.
Maar d'r gaat echt wel een punt komen waarop de mensen het echt niet meer zullen kunnen betalen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk BerichtenMijn excuses, zit idd in verkeerd topic. Ontopic now.
Laten we hopen dat de prijzen niet al te snel naar de 2 euro gaan , maar dat zit er zeker aan te komen.
Files gaan niet korter worden ,maar dat sparen de mensen dan elders uit wat slecht is voor onze welvaart.
Voor jonge mensen die moeten gaan werken voor 1400 € netto per maand en die tegen dan mss maandelijks 200 € aan brandstof kwijt zijn, is dat een kleine ramp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVoor jonge mensen die moeten gaan werken voor 1400 € netto per maand en die tegen dan mss maandelijks 200 € aan brandstof kwijt zijn, is dat een kleine ramp.
alleen is het € 300 p/m ipv € 200BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenThats me
alleen is het € 300 p/m ipv € 200
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk betaal nu al € 300 p/m aan diesel, veel meer moet het niet worden want dan zoek ik ander werk dichter bij.
Ik werk nu in Kallo en als pas afgestudeerde mag ik al blij zijn dat ik direct werk vond.
Tegenwoordig mag je al blij zijn als je werk hebt.
Alhoewel als het zo verder gaat gaan met die brandstofprijzen en dat rekeningrijden waar ze van spreken d'r nog eens bovenop, dan gaat eene mens enkel nog werken om zijnen auto rijdende te houdenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment