Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Waarom zouden ze, het moment om putjes te vullen ( spijtig genoeg in de begroting en niet in het " wegd(r)ek") zootje....
    Last edited by ro80; 20/02/2012, 19:24.
    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
      Het is genoeg om voor onrust te zorgen en de prijzen omhoog te duwen.
      Die gaan ook wel omhoog zonder. De vraag is gewoon te groot.

Comment

• En ik die dacht dat het omgekeerde Cliquet-systeem nog in voege was.
        Mooi is dat: eerst de belastingen de hoogte in jagen met als smoes dat het omgekeerde systeem in werking treed vanaf 1,50 € en dan dat systeem doodleuk afschaffen.
        Ik ben benieuwd wat er op vlak van energieprijzen nog allemaal gaat gebeuren, de komende paar jaar.
        Veel mensen denken trouwens dat het alleen hun energiefactuur is die omhoog zal gaan. Dat die energie nodig is voor alles wat je koopt, vergeten ze. M.a.w. zelfs op restaurant of op café gaan zal op den duur duurder worden, net zoals alles wat je koopt in de winkel. Die rekenen dat gewoon allemaal door.
        Tuurlijk heeft de overheid geld nodig, maar ze zouden ook een pak meer kunnen gaan besparen. Dat hoeft zelfs niet eens ten koste van jobs te gebeuren. Meer verantwoordelijkheidszin in alle overheidsdiensten, zou al veel maken. De overheid is een zodanig log apparaat ...
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
          Het gaat hem om het principe natuurlijk, maar idd, de energieprijzen gaan nog jaren stijgen, met of zonder extra belastingen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Inderdaad ja.

Dat Cliquet-systeem is trouwens al langere tijd niet meer in gebruik, is toen nog in het nieuws geweest. Toen was de reden dat het niet werd toegepast omdat we geen regering hadden.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
              Speculatie is groot, lijkt me. Of de vraag stijgt? Lijkt me sterk, integendeel
              truth is in the eye of the beholder

Comment

• Als 't zo doorgaat zitten we tegen de zomerperiode aan 2 euro/liter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                  Als 't zo doorgaat zitten we tegen de zomerperiode aan 2 euro/liter!
                  Volgend jaar moet 3 euro de liter zeker mogelijk zijn,voor velen het omslagpunt want dan staat de benzine en diesel eindelijk duurder dan een koffie op het terras.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                    Volgend jaar moet 3 euro de liter zeker mogelijk zijn,voor velen het omslagpunt want dan staat de benzine en diesel eindelijk duurder dan een koffie op het terras.
                    Stel u voor ...
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik hoop van niet, want dan kunnen heel veel mensen het niet meer betalen.
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Hoe gaan ze de echt gereden km kunnen meten...... Hoe lang gaat het duren om dat systeem te kraken en minder te betalen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk Berichten
                          Hoe gaan ze de echt gereden km kunnen meten...... Hoe lang gaat het duren om dat systeem te kraken en minder te betalen ?
                          Hebt ge het nu over dat rekeningrijden, want dat is wel een ander topic.

Maar de bedoeling is dat er dan in iedere auto een bakske word ingebouwd dat via gps meet welke afstanden jij rijd, zo kunnen ze dat dus exact bepalen.

En ja, dat zal wel te kraken zijn, maar als ze u daar dan mee pakken, dan zal het wat gaan kosten denk ik.

Laat ons toch maar blijven hopen dat dat systeem d'r niet gaat komen.

Comment

• Mijn excuses, zit idd in verkeerd topic. Ontopic now.
                            Laten we hopen dat de prijzen niet al te snel naar de 2 euro gaan , maar dat zit er zeker aan te komen.
                            Files gaan niet korter worden ,maar dat sparen de mensen dan elders uit wat slecht is voor onze welvaart.

Comment

Mijn excuses, zit idd in verkeerd topic. Ontopic now.
                              Laten we hopen dat de prijzen niet al te snel naar de 2 euro gaan , maar dat zit er zeker aan te komen.
                              Files gaan niet korter worden ,maar dat sparen de mensen dan elders uit wat slecht is voor onze welvaart.
                              Tja, we moeten het ergens uitsparen he.
                              Maar d'r gaat echt wel een punt komen waarop de mensen het echt niet meer zullen kunnen betalen.

Comment

Mijn excuses, zit idd in verkeerd topic. Ontopic now.
                                Nogal. Zelf geniet ik nogal uitgebreid gratis openbaar vervoer, maar toch haal ik nog vrij veel de wagen uit voor het werk. Momenteel dan. Ik vind het wat jammer om de wagen te veel in de garage te laten staan. En anders zou ik toch maar meer plezierritten beginnen maken.
                                Voor jonge mensen die moeten gaan werken voor 1400 € netto per maand en die tegen dan mss maandelijks 200 € aan brandstof kwijt zijn, is dat een kleine ramp.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik betaal nu al € 300 p/m aan diesel, veel meer moet het niet worden want dan zoek ik ander werk dichter bij.
                                  Ik werk nu in Kallo en als pas afgestudeerde mag ik al blij zijn dat ik direct werk vond.
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Voor jonge mensen die moeten gaan werken voor 1400 € netto per maand en die tegen dan mss maandelijks 200 € aan brandstof kwijt zijn, is dat een kleine ramp.
                                    Thats me

alleen is het € 300 p/m ipv € 200
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Thats me

alleen is het € 300 p/m ipv € 200
                                      Nu al? Allez, op naar de 400 € dan.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Ik betaal nu al € 300 p/m aan diesel, veel meer moet het niet worden want dan zoek ik ander werk dichter bij.
                                        Ik werk nu in Kallo en als pas afgestudeerde mag ik al blij zijn dat ik direct werk vond.
                                        Korter bij huis werk zoeken is één ding, het ook nog vinden een heel ander.

Tegenwoordig mag je al blij zijn als je werk hebt.

Alhoewel als het zo verder gaat gaan met die brandstofprijzen en dat rekeningrijden waar ze van spreken d'r nog eens bovenop, dan gaat eene mens enkel nog werken om zijnen auto rijdende te houden

Comment

• Electrische fiets!!!

Zo n pedelec die tot 40 km/u ondersteunt! En nog gezond ook!

Comment

Working...
                                          X