Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan neem ik wel een gewone fiets, is nog goedkoper ook (in aankoop en geen electriciteitsverbruik).
    En zonder trapondersteuning nog beter voor de conditie ook
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• LPG gaat morgen ook weer omhoog: 0,709 -> 0.791

BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ook net gelezen. Moet dat geen 0,719 zijn?

Sent from my HTC Radar.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Ook net gelezen. Moet dat geen 0,719 zijn?

Sent from my HTC Radar.

Nee, spijtig genoeg niet

BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Ook net gelezen. Moet dat geen 0,719 zijn?

Sent from my HTC Radar.
            Volgens de laatste gegevens die te vinden zijn op de site van FOD is het wel degelijk een verhoging met 8,2 eurocent
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
              Volgens de laatste gegevens die te vinden zijn op de site van FOD is het wel degelijk een verhoging met 8,2 eurocent
              WTF, dat is een stijging van direct 10%, dat is er toch wel wat over ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                WTF, dat is een stijging van direct 10%, dat is er toch wel wat over ze
                Eerder een stijging met 11,57% dan met 10% ....

Comment

• Ze zullen LPG nu ook wel uit de gezondheidsindex halen anders krijgen we een verhoging van de index en dat zal leiden tot een verhoging van vervangingsinkomens/lonen/wedden,.... hebben ze met andere brandstoffen ook al lang gedaan....

Comment

• wat mij frappeert...jarenlang was prijs stookolie gelijk aan lpg...opeens niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk Berichten
                      Electrische fiets!!!

Zo n pedelec die tot 40 km/u ondersteunt! En nog gezond ook!
                      99% van die speed pedelec zijn in feite illlegaal in Belgie wegens geen gelijkvormigheidsattest. Een elektrische fiets mag maximum 25 kmh. Ik heb er wel eentje gevonden met attest en heb die ingeschreven als bromfiets. De mijne doet 45 kmh, ge moet de gezichten eens zien als ik bromfietsen voorbij steek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freegeek Bekijk Berichten
                        99% van die speed pedelec zijn in feite illlegaal in Belgie wegens geen gelijkvormigheidsattest. Een elektrische fiets mag maximum 25 kmh. Ik heb er wel eentje gevonden met attest en heb die ingeschreven als bromfiets. De mijne doet 45 kmh, ge moet de gezichten eens zien als ik bromfietsen voorbij steek
                        Wilt dit dan ook zeggen dat je wettelijk verplicht bent om een valhelm te dragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                          Wilt dit dan ook zeggen dat je wettelijk verplicht bent om een valhelm te dragen?
                          klopt, wettelijk gezien is het een bromfiets, dus helm + verzekering

Comment

klopt, wettelijk gezien is het een bromfiets, dus helm + verzekering
                            in wegmisbruikers Nederland is er zo een aan de kant gezet. Dacht wegens geen rijbewijs, helm, ....

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              wat mij frappeert...jarenlang was prijs stookolie gelijk aan lpg...opeens niet meer

is het niet moeilijk om een lpg wagen op stookolie te laten rijden?

feit is dat lpg nog steeds zeer goedkoop is tegenover benzine, op lpg rij je nog steeds zo goed als gratis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                is het niet moeilijk om een lpg wagen op stookolie te laten rijden?

...

ja, is in bespreking in ander topic

ik wist dit ook niet maar op het forum kan je nog eens iets leren

Comment

Ik dacht altijd :

Peddelhulp =/= bromfiets. Als je stopt met trappen, stopt de motor ook met bijleveren, dus geen aandrijfmotor.

Comment

• het kan ook anders

Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Waar haal je gelijkvormigheidsattest? Krijg je dat erbij als je ene aankoopt? Bvb kalkhoff pro conect?

Dat je m moet laten verzekeren en dat ie onder 'bromfietsen' valt wist ik. Niet van dat GVA

Comment

• Een gewone fiets mag ook max 25km/h, dus de wielertoeristen zijn gewaarschuwd binnenkort flitscontroles langs de leie.

Comment

• In deze dure tijden gaat gaat den deze terug naar de jaren 60 met dubbele carburators

Comment

Working...
                                          X