Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dan neem ik wel een gewone fiets, is nog goedkoper ook (in aankoop en geen electriciteitsverbruik).
En zonder trapondersteuning nog beter voor de conditie ook
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ze zullen LPG nu ook wel uit de gezondheidsindex halen anders krijgen we een verhoging van de index en dat zal leiden tot een verhoging van vervangingsinkomens/lonen/wedden,.... hebben ze met andere brandstoffen ook al lang gedaan....
Zo n pedelec die tot 40 km/u ondersteunt! En nog gezond ook!
99% van die speed pedelec zijn in feite illlegaal in Belgie wegens geen gelijkvormigheidsattest. Een elektrische fiets mag maximum 25 kmh. Ik heb er wel eentje gevonden met attest en heb die ingeschreven als bromfiets. De mijne doet 45 kmh, ge moet de gezichten eens zien als ik bromfietsen voorbij steek
99% van die speed pedelec zijn in feite illlegaal in Belgie wegens geen gelijkvormigheidsattest. Een elektrische fiets mag maximum 25 kmh. Ik heb er wel eentje gevonden met attest en heb die ingeschreven als bromfiets. De mijne doet 45 kmh, ge moet de gezichten eens zien als ik bromfietsen voorbij steek
Wilt dit dan ook zeggen dat je wettelijk verplicht bent om een valhelm te dragen?
Ik dacht altijd :
Peddelhulp =/= bromfiets. Als je stopt met trappen, stopt de motor ook met bijleveren, dus geen aandrijfmotor.
Waar haal je gelijkvormigheidsattest? Krijg je dat erbij als je ene aankoopt? Bvb kalkhoff pro conect?
Dat je m moet laten verzekeren en dat ie onder 'bromfietsen' valt wist ik. Niet van dat GVA
Comment