Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit MOET stoppen!

Maar hoe?

Comment

• Ik ook ..

Als hij de twee euro bereikt verkoop ik de mijne ook . en doe ik alles met de fiets .. En wat lmeer rondrijde met de firmawagen van de pa ...
      Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
        Ze stijgen weer morgen

't zal niet lang meer duren voor de 2 euro, helemaal niet lang meer voor de 1.8 (voor benzine).

SHIT
        Alwéér?

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk Berichten
          Ik ook ..

Als hij de twee euro bereikt verkoop ik de mijne ook . en doe ik alles met de fiets .. En wat lmeer rondrijde met de firmawagen van de pa ...
          Er zijn mensen die hun wagen nodig hebben voor andere dingen dan rondjes rijden.
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
            Er zijn mensen die hun wagen nodig hebben voor andere dingen dan rondjes rijden.
            Volgens mij bedoelt hij met rondrijden 'als hij eens niet anders kan dan met de auto te gaan'.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Volgens mij bedoelt hij met rondrijden 'als hij eens niet anders kan dan met de auto te gaan'.
              En ik zeg dat er mensen zijn die dagelijks niet anders kunnen dan met de auto te gaan.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Ik zie mezelf nog niet met de fiets gaan werken.

OK, 't is maar 11 km enkel, maar ik werk in 3-ploegen, niet echt plezant als je om 6u moet beginnen om dan om kwart na vijf al op die velo te kruipen

Ik koop mij wel ne MIA dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Ik zie mezelf nog niet met de fiets gaan werken.

OK, 't is maar 11 km enkel, maar ik werk in 3-ploegen, niet echt plezant als je om 6u moet beginnen om dan om kwart na vijf al op die velo te kruipen
                  Bij mij is het 25 kilometer. Met het openbaar vervoer betekent dat: te voet of met de fiets naar het station, 2 treinen en een bus. Ongeveer 2 uur onderweg voor iets wat ik op 20 minuten met de auto doe... M.a.w. 4 uur per dag kwijt met ons fantastisch openbaar vervoer.
                  No thanks, dan ga ik wel doppen.

Comment

Inderdaad, als ik geenen auto nodig had dan had ik niet eens een rijbewijs gehad.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Volgend jaar staat de benzine en diesel ruimschoots boven de 2 Euro genoteerd.

Oorlog Iran zit er aan te komen, de olietraders houden de olieprijs kunstmatig zeer hoog en daar komt nog de vermeende olieschaarste bovenop.

3 Euro is het doel op niet al te lange termijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                        Volgend jaar staat de benzine en diesel ruimschoots boven de 2 Euro genoteerd.

Oorlog Iran zit er aan te komen, de olietraders houden de olieprijs kunstmatig zeer hoog en daar komt nog de vermeende olieschaarste bovenop.

Ik hoop dat het zo snel niet zal gaan, maar ik vrees er voor dat je gelijk gaat krijgen.
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                          Volgend jaar staat de benzine en diesel ruimschoots boven de 2 Euro genoteerd.

Alsof het daardoor is dat de prijs hier zo hoog is.
                          Amper 35% van de prijs bestaat uit het product, al de rest is taks en BTW.

Comment

• Inderdaad, groot deel zal naar de begrotingstekort gaan.

En de leningen van Griekenland zullen er ook wel voor een stuk tussen zitten.
                            Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                            2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                            2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                            2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                            2015 Golf 7 GTD

Comment

Alsof het daardoor is dat de prijs hier zo hoog is.
                              Amper 35% van de prijs bestaat uit het product, al de rest is taks en BTW.
                              Ja, maar die taks en BTW staan niet op zichzelf he, die worden beplaad op de basisprijs.
                              Dus basisprijs lager, dan zakt de gehele prijs he.

Anderzijds, als de brandstofprijzen nu niet zo hoog waren, dan moest de regering nog meer geld bij elkaar zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                                Als de prijzen aan 2 euro de liter staan verkoop ik waarschijnlijk de auto.
                                Is nog altijd betaalbaar voor mij, maar vindt het gewoon erover aant komen.

Zijn nog andere dingen int leven dan een kapitaal aan benzine uitgeven.
                                Maar aan de andere kant, amuseer ik mij rot met die auto.

We zien wel
                                Oorspronkelijk geplaatst door Garcia Bekijk Berichten
                                Ik ook ..

Ik herinner mij nog goed, een vijftal jaar geleden brak de dieselprijs door de magische grens van 1 euro/liter. De belg heeft toen dure eden gezworen: auto's zouden massaal worden verkocht, we zouden duizenden kilometers minder gaan rijden...

Vandaag is die magische grens alweer met 50% overschreden en nooit zijn er meer kilometers gereden dan nu!

En de boer...hij ploegde verder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Dit MOET stoppen!

Maar hoe?
                                  Ik vrees ervoor. De situatie in het midden oosten en de europese economische situatie gaan ons nog duur te staan komen.

Ik wil het niet dromen maar ben ervan overtuigd: tegen de zomer zitten we aan 2,5 euro voor een litertje benzine!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Ik herinner mij nog goed, een vijftal jaar geleden brak de dieselprijs door de magische grens van 1 euro/liter. De belg heeft toen dure eden gezworen: auto's zouden massaal worden verkocht, we zouden duizenden kilometers minder gaan rijden...

Vandaag is die magische grens alweer met 50% overschreden en nooit zijn er meer kilometers gereden dan nu!

Heel juist, nooit eerder werden er zoveel kilometers gereden en waren de files zo lang, en dit 7 dagen op 7.
                                    De Belg heeft dus nog ruim geld om deze brandstofprijzen te betalen, en de regering weet dit ook.

Comment

Zo is het.

En wtf, minder dan €1/L.. Ik kan me dat niet eens meer voorstellen!

De prijzen gaan altijd maar omhoog maar de lonen niet...

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik vrees ervoor. De situatie in het midden oosten en de europese economische situatie gaan ons nog duur te staan komen.

Ik wil het niet dromen maar ben ervan overtuigd: tegen de zomer zitten we aan 2,5 euro voor een litertje benzine!
                                        Dit was mijn doel voor begin volgend jaar,en in de zomer van 2013 een goede 3 Euro per liter.

Indien de problemen Iran en midden oosten escaleren zal het snel richting 5 Euro gaan, in het beste geval tenminste.

En dat zal dan ook omslagpunt zijn voor de gemiddelde Belg om de wagen iets minder te nemen, dus geen pannekoekse meer ôp
                                        zondag in de meubelshop, of 200km over en weer naar de kust om enkel een koffie te drinken.
                                        Last edited by magnum; 05/03/2012, 22:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Zo is het.

En wtf, minder dan €1/L.. Ik kan me dat niet eens meer voorstellen!
                                          In 2006 tankte ik nog regelmatig aan .85 euro/liter. Vanaf dan is 'ie beginnen stijgen. Een drietal jaar geleden is hij weer onder 1 euro/liter gezakt, zeer kort. Sindsdien is hij, beetje onopvallend maar zeker, blijven stijgen.

Comment

Working...
                                          X