Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ongeloofelijk......
    Mensen die met de auto moeten gaan werken zullen het weer het felste voelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
      Ongeloofelijk......
      Inderdaad
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Inderdaad

Daar heb ikzelf gelukkig al geen last van maar als ik elke dag 20KM heen en 20KM terug zou moeten rijden zou het heel wat geld extra kosten...

Comment

• De inflatie is laag zeggen ze dan maar ze houden geen rekening met energie en voeding
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

• Waarom verlagen ze de taksen niet? Der was toch zo een systeem wat al eens in werking is getreden een hele tijd geleden? Nu is de prijs toch veel hoger? De overheid verdient zelf toch ook meer aan die hoge prijzen, kunnen ze toch een deel teruggeven. Kan mij niet inbeelden dat ze in de begroting rekening gehouden hebben me dit soort prijzen?

Comment

Daar heb ikzelf gelukkig al geen last van maar als ik elke dag 20KM heen en 20KM terug zou moeten rijden zou het heel wat geld extra kosten...
              Ja, dan kan dat aardig oplopen. (kan d'r zelf over meespreken)
              En er zijn er die daar dagelijk een veelvoud van doen.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daar heb ikzelf gelukkig al geen last van maar als ik elke dag 20KM heen en 20KM terug zou moeten rijden zou het heel wat geld extra kosten...
                Ja, dan kan dat aardig oplopen. (kan d'r zelf over meespreken)
                En er zijn er die daar dagelijk een veelvoud van doen.
                Idd, ik diesel wel maar dat begint toch ook te wegen.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Waarom verlagen ze de taksen niet? Der was toch zo een systeem wat al eens in werking is getreden een hele tijd geleden? Nu is de prijs toch veel hoger? De overheid verdient zelf toch ook meer aan die hoge prijzen, kunnen ze toch een deel teruggeven. Kan mij niet inbeelden dat ze in de begroting rekening gehouden hebben me dit soort prijzen?
                  Da systeem is afgeschaft den strik eeft da beslist

Comment

• Het doet je wat bewuster denken over auto-rijden vind ik. Nog meer bewuster worden en ik duw hem straks nog voorruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                      Ik vrees ervoor. De situatie in het midden oosten en de europese economische situatie gaan ons nog duur te staan komen.

Ik wil het niet dromen maar ben ervan overtuigd: tegen de zomer zitten we aan 2,5 euro voor een litertje benzine!
                      Dan gaat er grote armoede zijn, ook onder de gewone tweeverdieners, als dat waar zou zijn! Waar ze nu nog altijd hun km's rijden, gaat dat dan toch niet meer haalbaar zijn hoor.

Je ziet zo waar het ons naartoe stuurt... den elentric

Comment

Ongeloofelijk......
                        Mijn vrouw krijgt nog niet eens een km-vergoeding, ik heb het nog niet liggen uittellen, maar volgens mij kost dat minstens 100 euro per maand (en dan zit de slijtagekost er nog niet bij) om te kunnen gaan werken. En als je dat rekeningrijden zo bekijkt wat ze willen gaan invoeren... toch maar eens dringend naar alternatieven gaan zoeken? Openbaar vervoer is momenteel geen optie, omdat we nog met twee kleine kinderen zitten die op tijd moeten afgehaald worden.

Thuiswerken meer promoten? Maar ja, dat is ook maar niks als uw vrouw heelder dagen thuis zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          Mijn vrouw krijgt nog niet eens een km-vergoeding, ik heb het nog niet liggen uittellen, maar volgens mij kost dat minstens 100 euro per maand (en dan zit de slijtagekost er nog niet bij) om te kunnen gaan werken.
                          Ik ook niet, geen rotte cent.
                          En ik mag die 100 euro minstens maal 2 doen.
                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Ik rijd op lpg en dat kost mij ongeveer 110€ per maand enkel en alleen om op mijn werk te geraken en ik werk dan nog 4/5 (woon-werk afstand 34km)
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Waar we naar toe gaan is dat autorijden weer een voorrecht voor de rijken wordt gelijk een eeuw geleden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                Waar we naar toe gaan is dat autorijden weer een voorrecht voor de rijken wordt gelijk een eeuw geleden...
                                Maar waar gaan we dan naar toe? De gewone man heeft zijn auto nodig om te kunnen gaan werken. Auto niet meer te betalen -> geen werk. Grote armoede in dit land binnen dit en vijf jaar.

Het vet is van de soep!

Comment

• benzine is al vaker duur geweest he, het komt wel weer goed

Comment

• Terug in cité huizekes gaan wonen bij t fabriek...
                                    Weg met die hoge afbetalingen voor veel te duur betaalde huizen op een zakdoek grond
                                    I'm just kiddin'
                                    Maar dat het vet hier van de soep is, da's heel zeker juist en het gaat er niet op verbeteren

Comment

benzine is al vaker duur geweest he, het komt wel weer goed
                                      Dat geloof je toch zelf niet?!

Dat benzine altijd al als té duur werd beschouwd is inderdaad van alle tijden

Comment

• jawel dat geloof ik wel, het is crisis he
                                        en aan de pomp is het maar zo duur omdat er veel taks op zit, kiezen we zelf voor aan de stembus.

Comment

en aan de pomp is het maar zo duur omdat er veel taks op zit, kiezen we zelf voor aan de stembus.
                                          En wie denk je dat daar iets gaat aan veranderen?
                                          De groenen met windmolens in hun gat, het vlaams behang dat wat migranten zal opstoken in de centrales of VOKA-spreekbuis (terug-naar-de-tijd-der-lijfeigenen) de pezewever?

En zelfs als er een iets aan doet, moeten die verloren miljarden toch ergens anders gerecupereerd worden.
                                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Working...
                                          X