Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag gezien dat de prijs voor Super 95 op 1,6xx eur per liter stond, bij het tankstation waar m'n ouders en ik vaak tanken. Eerste keer dat ik dat zie daar...

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
    En het verschil tussen benzine en diesel is weer groter aan het worden. Wat een stinkend kutland hier.
    Die regering zit niets in met zijn onderdanen, tijd om dit kutland te verlaten....
    Het gras lijkt altijd groener aan de overkant.

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
    Canada
    Canada

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
      Zuid Frankrijk, heel duur, koud in de winter en Fransen vind ik niet echt vriendelijk, evenmin de mensen in Noord Spanje.
      Zuid-Spanje is anders ook niet mijn favoriet. Goed in voor- en najaar maar de winter is ook niet écht warm (en het kan er serieus regenen) en de zomer is dan weer veel te heet. Is ook een heel boertig en luidruchtig volk en de vrouwen worden eens voorbij de 30 in ijltempo dik en lelijk.

Maar de naft is er goedkoop dat wel ja.
      2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
        Zuid Frankrijk, heel duur, koud in de winter en Fransen vind ik niet echt vriendelijk, evenmin de mensen in Noord Spanje.
        Vreemd... zit elk jaar in de Var en ik vind het er goedkoper dan hier en zijn zo ongeveer de meest vriendelijke mensen die ik ken. En het is er alleszins een pak minder koud dan hier (om van het verschil in regendagen nog maar te zwijgen).
        De dag dat ik er werk in mijn branche vind, ben ik weg.
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Ik vraag me af waar het wel nog goed is, waar de mensen nog niet verzuurd zijn, waar niet alles om geld draait en waar er nog wat menselijkheid is indien nodig.

Utopia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Zuid-Spanje is anders ook niet mijn favoriet. Goed in voor- en najaar maar de winter is ook niet écht warm (en het kan er serieus regenen) en de zomer is dan weer veel te heet. Is ook een heel boertig en luidruchtig volk en de vrouwen worden eens voorbij de 30 in ijltempo dik en lelijk.

Wij hebben hier inderdaad een zware winter achter de rug met zeker 14 dagen extreme koude met maar 10 tot 14 graden overdag, dat zijn we hier niet gewoon.
            Voor boertig en luidruchtig volk en moddervette lelijke wijven ga ik met veel plezier in de zomer enkele weken naar Belgie op de Gentse feesten of naar de prachtige kust, daar zie je prachtexemplaren rondlopen

Comment

• Het artikel op HLN.be http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...rdhoogte.dhtml

Met bijhordende reacties.

Comment

• Vandaag folderke van renault in de bus gekregen.

Binnenkort iedereen naar zn werk in een Twizy?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk Berichten
                  Vandaag folderke van renault in de bus gekregen.

Binnenkort iedereen naar zn werk in een Twizy?
                  Moet je die eerst nog kunnen betalen natuurlijk.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• ... En tegen de tijd dat de meerderheid elektrisch rijdt, gaan ze de elektriciteitsprijzen nog wat omhoog trekken, en extra taksen invoeren op zonnepanelen. Aja, anders verdient de staat er niet genoeg op.
                    Zolang de mens niet van mentaliteit verandert, zullen de politici ze nog wat dieper in hun gat pakken. Ik zie er geen toekomst meer in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                      ... En tegen de tijd dat de meerderheid elektrisch rijdt, gaan ze de elektriciteitsprijzen nog wat omhoog trekken, en extra taksen invoeren op zonnepanelen. Aja, anders verdient de staat er niet genoeg op.
                      Zolang de mens niet van mentaliteit verandert, zullen de politici ze nog wat dieper in hun gat pakken. Ik zie er geen toekomst meer in.
                      extra taksen op zonnepanelen? Zijn er daar dan taksen op? Die krijgen geld ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

Boven de 30? Er zijn veel gevallen die boven de 20 al lelijk zijn.
                        Ze zijn trouwens enorm handtastelijk. Na 5 min met mijn ex-collega praten wil ik die altijd heel hard in het gezicht slaan. Blijf van mijn armen als je met mij praat!

Zelfde met die Italiaanse vrouwen. Er staat daar een gigantische houdbaarheidsdatum op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          extra taksen op zonnepanelen? Zijn er daar dan taksen op? Die krijgen geld ja.
                          Laat die extra dan wegvallen. En ja, die krijgen er nu nog geld voor, maar dat feestje gaat ook niet eeuwig blijven duren.

Comment

• morgen diesel weer naar boven
                            nieuwe max prijs is dan 1,579

begint wel een probleem te worden

Comment

• Ik stel gewoon de vraag : is elke Belg nu echt mooi braaf en gaat iedereen aan een tankstation dure diesel tanken. De "rode mazout" staat nog altijd onder de 1 euro en rijdt even goed. Mazouttank voor verwarming huis, een extra aftakking met darm aan en vullen maar. Kans op controle = zoals de lotto winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                                Ik stel gewoon de vraag : is elke Belg nu echt mooi braaf en gaat iedereen aan een tankstation dure diesel tanken. De "rode mazout" staat nog altijd onder de 1 euro en rijdt even goed. Mazouttank voor verwarming huis, een extra aftakking met darm aan en vullen maar. Kans op controle = zoals de lotto winnen.
                                Met een common rail moet je het niet doen.
                                Neem dan landbouwdiesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                  Met een common rail moet je het niet doen.
                                  Neem dan landbouwdiesel.
                                  En mag ik vragen waarom? We hebben common-rail schepen en die draaien perfect op de rooie. En die verstoken een tikkeltje meer en die leveren een tikkeltje meer vermogen aan een tikkeltje hoger rendement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                    En mag ik vragen waarom? We hebben common-rail schepen en die draaien perfect op de rooie. En die verstoken een tikkeltje meer en die leveren een tikkeltje meer vermogen aan een tikkeltje hoger rendement
                                    Te weinig additief en smeert dus niet zo goed.
                                    Daarom hebben ze voor moderne common rail tractoren die speciale landbouwdiesel op de markt gebracht. Al die tractoren draaiden in de soep.
                                    Mazout extra zal ook goed zijn vermoed ik. Zwavelgehalte ook mee opletten, voor je roetfilter bv.
                                    Zie artikel.

Last edited by tradie; 14/03/2012, 20:16.

Comment

• vond ff een mooie, duidelijke uitleg over huisbrandolie - EN590 (off road diesel gebruik), hoewel er tegenwoordig bijna enkel EN590 aangeboden wordt :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                        morgen diesel weer naar boven
                                        nieuwe max prijs is dan 1,579

begint wel een probleem te worden
                                        Ik ben vandaag gaan tanken (tank was bijna leeg)

Heb 60,79 liter getankt
                                        In een tank van 60 liter, is trouwens al de derde keer dt ik iets meer dan 60 liter tank

Was een dikke 90 euro
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De firmawagenboys krijgen de ene loonsverhoging na de andere toegestopt. En de zelfstandigen maar VAA betalen...

Comment

Working...
                                          X