Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jupla, net nog eens €64 ingewisseld voor 39.91L super 95.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Laten we hopen dat de huidig hoge prijzen het onderzoek naar alternatieven een beetje versneld.
Of tenminste dat mensen hun auto niet meer gebruiken voor schandalig kleine afstanden.
Ik zie nu al meer en meer mensen te voet of met de fiets gaan voor kleine afstanden (mensen die een half jaar tot een jaar terug nog met de auto naar de bakker op de hoek van hun straat gingen).
Ook zie ik dat de bussen die nog geen jaar terug bijna leeg rondreden voller en voller zitten, de mensen zijn er dus echt wel mee bezig om de auto aan de kant te laten als dat kan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
En ik kan mis zijn maar er wordt Volgens mij minder hard gereden. Afin, de typische wagens die vermoedelijk een tankkaart hebben haal je er wel uit.
Ik rij alvast zuiniger met mijn particuliere wagen dan met mijn vriendin haar firmawagen
En ik kan mis zijn maar er wordt Volgens mij minder hard gereden. Afin, de typische wagens die vermoedelijk een tankkaart hebben haal je er wel uit.
Ik rij alvast zuiniger met mijn particuliere wagen dan met mijn vriendin haar firmawagen
Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
Idd, valt mij ook steeds meer op dat er velen slipstreamen/treintje rijden tussen de vrachtwagens.
Gisteren nog eens Super95 getankt aan €1,74/L.
Toen ik nog met de XJ40 rond reed begin dit jaar scheet ik al in mijn broek als het boven de €1,60 zat
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Wij gebruiken sinds twee jaar een 125cc voor kleine verplaatsingen, de twee auto werd verkocht. Een pak goedkoper en dat brengt ook wat fun met zich mee.
2 x tanken / maand = 18€ ofzo.
Database error.
The database has encountered a problem.
Wij gebruiken sinds twee jaar een 125cc voor kleine verplaatsingen, de twee auto werd verkocht. Een pak goedkoper en dat brengt ook wat fun met zich mee.
2 x tanken / maand = 18€ ofzo.
Wel, daar heb ik ook al aan gedacht, en dan vooral om mee naar men werk te gaan.
Maar het weer in België is meestal meer slecht dan goed.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik maak volgende maand ook de overstap naar een 125cc. 50-60 euro per maand aan benzine in plaats van 220-240 euro (met de BMW), een gratis parkeerplek op mijn werk en geen files meer.
De BMW blijft voor als het te koud zal zijn. En voor de fun in't weekend, uiteraard.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
De brandstof staat schandalig duur, maar vanop m'n bureau heb ik zicht op de E40. Nog geen 2 seconden dat er eens geen auto passeert.. dus blijkbaar nog steeds niet duur genoeg?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Als het dat is dat ze willen (een lege autostrade) dan is het volgens mij al te laat
Maar ik maak mij zorgen. Denk niet dat ik binnen vijf jaar nog vijf auto's ga hebben (en het zijn dan nog allemaal kleintjes! ) het gaat gewoon té duur worden allemaal
Ik zie nu al meer en meer mensen te voet of met de fiets gaan voor kleine afstanden (mensen die een half jaar tot een jaar terug nog met de auto naar de bakker op de hoek van hun straat gingen).
Ook zie ik dat de bussen die nog geen jaar terug bijna leeg rondreden voller en voller zitten, de mensen zijn er dus echt wel mee bezig om de auto aan de kant te laten als dat kan.
Dat is verdorie maar meer dan normaal, de auto heeft ons lui gemaakt en even de fiets nemen wordt al als een enorme inspanning aanzien!
Jammere zaak wel dat De Lijn het net nu met minder geld moet stellen. Zoals je zegt zullen meer en meer mensen overwegen het OV te nemen maar op het spitsuur is het al enorm druk.
Ik doe mijn verplaatsing naar het station met de fiets, en neem dan de trein. Voor mij is dat de perfecte combinatie (ook al doe ik er dubbel zo lang over dan met de auto, maar dat is een andere discussie)
Tot mijn elektrische auto er is, natuurlijk!
Als het dat is dat ze willen (een lege autostrade) dan is het volgens mij al te laat
Maar ik maak mij zorgen. Denk niet dat ik binnen vijf jaar nog vijf auto's ga hebben (en het zijn dan nog allemaal kleintjes! ) het gaat gewoon té duur worden allemaal
Auto's hebben is geen probleem. Er zullen misschien zelf koopjes te doen zijn. Maar ermee rijden, dat gaat een probleem worden.
idd, wij hebben het geluk om vlak aan het station te wonen maar op de trein van 6h zitten mensen die 15km tot aan het station moeten rijden.
Als ge dat moet de fiets moet doen moet ge toch wat vroeger opstaan.
Database error.
The database has encountered a problem.
Ik merk dat ik toch ook meer en meer de fiets neem in plaats van m'n auto, zeker als het beter weer wordt. Zo rij ik om uit te gaan vaak 15 km heen en dan nog eens 15 terug (vaak wat moeizamer ), naar school 5 km enz, dagje stad met de fiets (geen gezeik met openbaar vervoer en je bent overal direct) en gewoon om naar enkele dorpen verder te rijden probeer ik het ook te doen. Heb zo al 5000km jaarlijks minder tov 2010, dat spaart me veel uit, ik onderhoud m'n kathedraal en m'n geliefd karretje moet niet te veel koude ritten doen
Langs de andere kant ga ik dan wel soms doelloos rijden als ontspanning maar het blijft voor mij een hobby, m'n auto
Comment