Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
    Dat is helaas niet voor iedereen mogelijk : niet iedereen heeft dichtbij een treinstation of bushalte.

Ook niet iedereen werkt 9-17
    Ik werk ook in shiften hoor. En uiteraard kan je geen trein of bus nemen als er geen rijdt, dat is nogal wiedes.

Dichtbij is relatief, ik doe 5,5km enkel. Voor 80% is dat al te ver...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
      Dat is helaas niet voor iedereen mogelijk : niet iedereen heeft dichtbij een treinstation of bushalte.

Ook niet iedereen werkt 9-17

inderdaad! probeer maar eens in de haven van A'pen te geraken om 6u 's morgens - 22 u 's avonds / weekends met het openbaar vervoer (= onbestaande!!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
        Tarara...
        boem boem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          boem boem?
          Neen, gewoon boem.
          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTech Bekijk Berichten
            inderdaad! probeer maar eens in de haven van A'pen te geraken om 6u 's morgens - 22 u 's avonds / weekends met het openbaar vervoer (= onbestaande!!)
            Idd, tot voor 2 jaar werkte ik ook in de haven van A'pen en het openbaar vervoer daar is echt erg. Je bent bijna verplicht om de wagen te pakken.

Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
            Tot mijn elektrische auto er is, natuurlijk!
            Wordt dat de Tesla S van in uw signature? Nice!
            Maar hangt er geen lange wachttijd aan vast?
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              Allemaal.

Zelfs al heb je een tankkaart, de extra uitgaven die de werkgever daarvoor doet, vermindert het beschikbare geld voor een toekomstige loonsopslag.

Als je denkt: 'ja, maar dat voel ik nu niet'. Je zou nu dus ook al meer hebben verdiend mocht de brandstof vorig jaar niet in die mate gestegen zijn.
              Dag alleen,

Ik hoop van harte dat U werkgever bent en dat U dit jaar, en alle volgende jaren, meer winst maakt, ergo dat U uw werknemers dus volgend jaar, en de daarop volgende jaren, meer zult betalen, want U bent blijkbaar een echte communist die blijkbaar echt gelooft in de herverdeling van de beschikbare middelen...
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                Wordt dat de Tesla S van in uw signature? Nice!
                Maar hangt er geen lange wachttijd aan vast?
                Klopt. Ik heb hem vorig jaar gereserveerd en verwacht hem begin volgend jaar. Maar als je hem nu bestelt ga je inderdaad even moet wachten, de meesten worden gemaakt voor de Amerikaanse markt.

Comment

• Ik denk dat ik als het warmer begint te worden ook wat meer de vélo ga pakken. Ding staat sinds ik een rijbewijs heb al een jaar of 3 stof te vangen. Vorig jaar misschien maar 1 keer uitgehaald ofzo. Maar 's morgens 5 à 6 km fietsen zie ik wel niet zitten, dan moet ik nog vroeger opstaan. Dan zou ik eerder een brommerke willen daarvoor. M'n vader heeft sinds vorig jaar een Vespa (maar ik mag er helaas niet mee rijden wegens te veel cc tenzij ik motorrijbewijs haal ) en gaat daarmee naar het werk nu als het weer het toelaat.

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Als het dat is dat ze willen (een lege autostrade) dan is het volgens mij al te laat

Maar ik maak mij zorgen. Denk niet dat ik binnen vijf jaar nog vijf auto's ga hebben (en het zijn dan nog allemaal kleintjes! ) het gaat gewoon té duur worden allemaal
                  Je kan toch maar met 1 tegelijk rijden? Maar geld dat naar verzekering en onderhoud gaat, kan natuurlijk om de brandstof te bekostigen gebruikt worden als je er eentje verkoopt.

Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                  Klopt. Ik heb hem vorig jaar gereserveerd en verwacht hem begin volgend jaar. Maar als je hem nu bestelt ga je inderdaad even moet wachten, de meesten worden gemaakt voor de Amerikaanse markt.
                  22 en al een (recente) Audi en Tesla?
                  Last edited by Ian; 17/03/2012, 17:34.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    22 en al een (recente) Audi en Tesla?
                    Veel gewerkt he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Je kan toch maar met 1 tegelijk rijden?
                      Mja, maar ieder op toer, dat begint op te lopen

Ik heb nog één troost, de meeste km's die ik rijd zijn voor de ontspanning. Mijn daily km's zitten onder de 10.000 km /jaar.

Comment

• lpg staat op 78 cent momenteel

ik heb vroeger (2 of 3 jaar geleden) nog voor 39 cent getankt
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                          lpg staat op 78 cent momenteel

Is recent van de ene op de andere dag dik 8 cent gestegen.

Sent from my gun metal colored smart mobile device.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                            lpg staat op 78 cent momenteel

Staat zelfs al op 0,804 Is inderdaad op 3 jaar verdubbeld
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Tijdje terug had ik hier gezegd dat ik misschien wel bij Dats zou beginnen tanken in plaats van bij Shell, omwille van die hoge prijzen tegenwoordig.

Ben daar ondertussen toch wel van afgestapt.

Ik had bij mijn voorlaatste tankbeurt bij shell de gewone diesel getankt ipv de V-Power en dat is mij extreem slecht bevallen.

Motor maakte veel meer lawaai (zowel koude als warme motor)
                              Trekkracht viel dik tegen, snel optrekken was bijna onmogelijk
                              Zowel stationair als bij constante snelheid schommelde het toerental constant (nooit eerder gezien)
                              ....

Heb de tank bijna leeg gereden en terug V-Power getankt, en het probleem is na een 10-tal kilomter volledig verdwenen.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik tankte altijd bij Gabriëls, nu ik een goedkopere esso heb tank ik daar. Verbruik -0,4l! Met zelfde rijstijl (rustig woon-werkverkeer met Saab 9-3 2.2tid)
                                Is er dan toch een stevig kwaliteitsverschil?

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• & ze blijven ons bedriegen met de prijzen > op brandstofprijzen.be schuiven ze iedere dag de prijsdaling van benzine verder vooruit ,maar zal wel niet zakken zekers>is niet de eerste keer dat dit gebeurd
                                  Waar blijven de automobilistenbonden met hun acties?!

Comment

• De Saudies willen meer olie gaan oppompen om de prijsstijgingen een halt toe te roepen. Ze willen dat een eventuele heropflakkering van de economie niet in de kiem wordt gesmoord door te hoge prijzen aan de pomp.

Of dat voor ons veel gaat schelen valt te nog te bezien vermits het cliquetsysteem maar in één richting werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      De Saudies willen meer olie gaan oppompen om de prijsstijgingen een halt toe te roepen. Ze willen dat een eventuele heropflakkering van de economie niet in de kiem wordt gesmoord door te hoge prijzen aan de pomp.

Of dat voor ons veel gaat schelen valt te nog te bezien vermits het cliquetsysteem maar in één richting werkt.
                                      Het verleden heeft uitgewezen dat hoge brandstofprijzen steevast tot een nieuwe recessie leiden.
                                      Jammer dat de overheden dit niet (willen) begrijpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        De Saudies willen meer olie gaan oppompen om de prijsstijgingen een halt toe te roepen. Ze willen dat een eventuele heropflakkering van de economie niet in de kiem wordt gesmoord door te hoge prijzen aan de pomp.

Dat is grootspraak, de saoudis zitten aan hun plafond. Meer nog, de echt goede olie (sweet crude) is al lang voorbij de top. Libië heeft nog grotendeels zulke velden en Irak.
                                        Ze spraken ook van een stabiele prijs rond 100$, ik denk niet dat we daar veel gaan van merken bij de brandstofboer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McRae Bekijk Berichten
                                          & ze blijven ons bedriegen met de prijzen > op brandstofprijzen.be schuiven ze iedere dag de prijsdaling van benzine verder vooruit ,maar zal wel niet zakken zekers>is niet de eerste keer dat dit gebeurd
                                          Waar blijven de automobilistenbonden met hun acties?!
                                          Was onlangs ook al met den diesel, en uiteindelijk ging die niet af, maar steeg de prijs
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X