Oorspronkelijk geplaatst door svbt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
dat ze vooral zo voortdoen,ze maken alles kapot !
en het geld van de asielzoekers,profiteurs,proffesionele doppers moet ergens van komen he.
met het huidige systheem is dat niet meer te betalen.
maar bekijk het zo,door ons zullen nu ook ocmw gangers enkele malen per jaar op reis kunnen gaan naar het buitenland (LEES : hln.be),wij stellen ons wel tevreden met een dagje zee
arm belgie in het geheel is wel toepasselijk
Comment
-
Het probleem is dat wij Belgen wel klagen, maar er nooit iets aan doen
Ik vind het ook zeer vreemd dat er nog geen enkele reactie is gekomen van de transportsector.
Aangezien ik in deze sector werk kan ik alvast zeggen dat bij veel vrachtwagenchauffeurs het water tot aan de lippen staat en uiteindelijk zal de consument het gelach betalen.
Als ze zo nog een beetje verder doen dan gaat het ocmw binnenkort veel extra werk hebben, enig nadeel is dat wij de verkeerde huidskleur hebben.
Een collega van mij woont niet ver van een ocmw in Bxl en zij zegt zelf dat het overgrote deel daar toekomt met hun nieuwe Audi, Mercedes, ... en de laatste nieuwe gsm's.
Imo is het binnenkort veel interessanter om gewoon thuis te blijven.
Geen wagen nodig, geen brandstof, geen taks, geen verzekering, geen onderhoud, ...
Ook geen stress meer onderweg/op het werk, geen kans meer om geflitst te worden, etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Deze Bekijk Berichten
Als ze zo nog een beetje verder doen dan gaat het ocmw binnenkort veel extra werk hebben, enig nadeel is dat wij de verkeerde huidskleur hebben.
Een collega van mij woont niet ver van een ocmw in Bxl en zij zegt zelf dat het overgrote deel daar toekomt met hun nieuwe Audi, Mercedes, ... en de laatste nieuwe gsm's.
Het is dan ook begrijpelijk dat men daarvoor het ocmw aanspreekt want met enkel een marginaal leefloon koop je die dingen niet,en ook kansarmen hebben
het recht om met zulke wagens rond te vlammen, zeker als het nieuwkomelingen zijn
Comment
-
ja van de transport sektor taxi bedrijven alg autobranche zal wel binnkort zich laten horen.
touring doet dit al langer .
want ik hoor het vaak,van voor mijn part mogen ze het 5 eur/liter gaan,maar deze mensen zijn wel diegene die zeuren dat de rekening in de supermarkt flink de hoogte ingaan.
vaak spreken we dan over wereldverbeteraars of wel de groenen..
hoe dan ook wat den deze aangeeft,is geen aleenstaand fijt,ik rijd regelmatig voorbij de sociale woonwijken waar mensen met getaande huid zich 90 % vd bovolking wezen en wat voor autos daar soms binnen en buiten rijden,tja zo zie je maar dat de politiek oogkleppen opheeft,daar kan de fiscus veel buitenhalen als ze willen hoor.
maar jan met de pet klaagde,en betaalde voort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichtenja van de transport sektor taxi bedrijven alg autobranche zal wel binnkort zich laten horen.
touring doet dit al langer .
want ik hoor het vaak,van voor mijn part mogen ze het 5 eur/liter gaan,maar deze mensen zijn wel diegene die zeuren dat de rekening in de supermarkt flink de hoogte ingaan.
vaak spreken we dan over wereldverbeteraars of wel de groenen..
hoe dan ook wat den deze aangeeft,is geen aleenstaand fijt,ik rijd regelmatig voorbij de sociale woonwijken waar mensen met getaande huid zich 90 % vd bovolking wezen en wat voor autos daar soms binnen en buiten rijden,tja zo zie je maar dat de politiek oogkleppen opheeft,daar kan de fiscus veel buitenhalen als ze willen hoor.
maar jan met de pet klaagde,en betaalde voort
Comment
-
benzine zeker naar €2...das een open deur instampen
"we kunnen auto's maken die slechts 2.5 liter stoken, NADEEL is dat ze maar 120 kunnen"
welk nadeel, produceren die hap !
Comment
-
Ik zie het nadeel ook niet, voor gewoon gebruik op onze wegen is dat voldoende.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
dat vinden er veel niet genoeg, ze zagen toch steeds dat elektrische auto's niet sneller kunnen dan 130. en ik rijd alvast nog mindr als vroeger, doe er een maand over voor 500 km te rijden en te tanken (werk thuis) en als t ver is neem ik men vrouw hare oldschool corolla diesel wel, 5 l per 100 kmToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Welke electrische auto kan er niet sneller dan 130 km/h?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik stel me toch vragen bij die elektrische auto's.
Stel dat iedereen massaal overschakelt op zo'n (op heden nog veel te dure) auto, dan ligt ons gans elektriciteitsnetwerk plat.
Veel meer nood aan elektriciteit, dus veel hogere prijzen.
Zo een batterij, wat is de levensduur daarvan? Wat gaat er gebeuren als de slechte/kapotte batterijen zich opstapelen?
Ik heb al prijzen gelezen van 4000-5000€ voor een nieuwe batterij, als dat effectief zo is dan zal autorijden nog veel duurder worden dan het nu al is.
Comment
-
Die accu's gaan volgens mij tientallen jaren mee.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
De levensduur van accus hangt niet af van de ouderdom. Wat wel de levensduur bepaald is het aantal herlaadbeurten en hoe goed die herlaadbeurten verlopen. Zo gaan accus sneller hun capaciteit verliezen als ze vaak herladen worden met bv. Nog 30% capaciteit aanwezig. Nu weet ik niet hoe het zit met auto accus maar ik meen te herinneren dat laptopaccus (die toch vergelijkbaar zijn qua opbouw) een maximale herlaadcapaciteit hebben van 1000 herlaadbeurten. Dit op voorwaarde dat de batterij altijd bijna of volledig leeg is bij het opladen. Enfin zo heb ik het geleerd.
Dus bv 200km per herlaadcyclus maal 1000 tja dan weet je de theoretische levensduur uitgedrukt in km.
Comment
-
Voor het ogenblik op Kreta: € 1.97 voor benzine 95Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Deze Bekijk BerichtenImo is het binnenkort veel interessanter om gewoon thuis te blijven.
Geen wagen nodig, geen brandstof, geen taks, geen verzekering, geen onderhoud, ...
Ook geen stress meer onderweg/op het werk, geen kans meer om geflitst te worden, etc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVoor het ogenblik op Kreta: € 1.97 voor benzine 95En wat verdienen die mensen daar gemiddeld/maand? Veel V8 op benzine zullen er daar niet rondrijden allicht...
2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenIk deed mijn werk graag maar sinds ze de boel gesloten hebben en ik op de'n dop sta voel ik mij God in Frankrijk. Geen stress meer en enkel nog doen wat ik wil. Alles uitgerekend verlies ik zelfs weinig tot niets. En als ze al bij de RVA zeggen dat ze mij nooit meer zullen voor werk oproepen? Ik ben al te oud voor de arbeidsmarkt. Alleen gaan die van bekaert het waarschijnlijk nog beter hebben. Als die op hun 50e op brugpensioen gaan mogen dan verklaar ik België helemaal als een geschift land. Eerst zagen dat iedereen langer zal moeten werken en dan uitzonderingen gaan bekijken
Pas op, alleen maar respect daarvoor hoor, als je sommige mensen er op los ziet leven... die gaan pas zwarte sneeuw zien binnen enkele jaren, denk ik.Last edited by Tigra; 11/04/2012, 16:24.
Comment
-
Is wel offtopic maar : ons huis is al even afbetaald. In plaats van twee wagens hebben we nu maar één wagen meer nodig. We hebben het geluk gehad om een goede spaarcent van mijn ouders te erven. Haar ouders zitten er ook vrij warm in en als enigste dochter erft ze alles (nu niet dat ik mijn schoonouders weg wil). We hebben nog een appartement dat maandelijks wat huur opbrengt. Van mijn erfenis ligt er nog een mooie bouwgrond reserve die zelfs verkaveld kan worden. Mijn vrouw heeft via haar werk een heel goed pensioenplan. Het wil niet zeggen omdat de RVA mij te oud vindt dat ik alle dagen voor TV moet liggen, een centje is snel op een veilige manier bijverdiend. Belastingen betalen zal nu ook wel voorbij zijn. En alhoewel ik graag exclusieve wagens zie zal ik wel met beide voeten op grond blijven en mijn fiets nemen
Comment
Comment