Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
    Er zijn geen andere meer.
    in de seefhoek wel, naast vb-ers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
      Benzine daalt 2.7 cent
      nuja, nog altijd pokkeduur maar kom
      Ja, en den diesel zou ook nog volgen, maar ik kon niet meer wachten dus ben vandaag maar ineens gaan tanken.
      Weer dikke 90 euro kwijt.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• dju,ik ben gister gaan tanken @ 1.66 bij q8 easy (super 95)

als hij nog wat blijft stijgen,dan is het verschil tussen 95 en 98 bijna verwaarloosbaar.
        (lees : 3 weken terug bij total was het tussen 95 en 98 2 cent verschil tussen beiden)
        dan smijt ik er wel 98 in,zal den cit zeker niet erg vinden

Comment

• Een top tien (geen idee hoe correct de lijst is) met de duurste landen om met een Aventador 100 miles af te leggen.
          België heeft het gehaald.

10. To travel 100 miles in Belgium, it'll cost you $61.60.

9. To travel 100 miles in Eritrea, it'll cost you $61.82, though it's doubtful many Lambos have made it into the country.

8. To travel 100 miles in Sweden, it'll cost you $61.97.

7. To travel 100 miles in Britain, it'll cost you $62.04.

6. To travel 100 miles in Denmark, it'll cost you $62.55.

5. To travel 100 miles in Greece, it'll cost you $63.43.

4. To travel 100 miles in Italy, the home of the Aventador, it'll cost you $64.08.

3. To travel 100 miles in the Netherlands, it'll cost you $64.75.

2. To travel 100 miles in Turkey, it'll cost you $70.87.

And number one. To travel 100 miles in Norway, you'll be shelling out $71.90 for the privilege.

Aventador | Hurac?n | Murcielago | Gallardo - The cost of driving a Lamborghini Aventador 100 miles - 100806 The cost of driving a Lamborghini Aventador 100 miles If there's one country you wouldn't want to own a supercar in right now, it's Norway. Here's why. In the US, fuel costs around $4.00 per gallon. Based on...

Comment

• Het valt me op sinds de prijzen alweer met een goeie 10 cent gedaald zijn, hier geen reacties meer worden geplaatst

Vraag me wel af hoe dat komt? Opnieuw naar de situatie van 2009 met zeer lage prijzen?

Comment

• Minder vraag = prijzen dalen...binnenkort vakantie = meer vraag, dus het zal niet lang meer duren voor ze terug omhoog schieten.

Comment

• Klopt, prijzen zullen allicht binnenkort terug stijgen. De mensen vinden het momenteel 'niet zo duur' omdat ze een tijdje geleden aan 1.80 stonden. 2 Jaar geleden tankte ik 1.50 en dat was toen maximumprijs rond deze periode.

Maarja, zo kan je ook gaan denken 3 jaar geleden, en 4, en 5, ....

Een daling nu zal gevolgd worden door een grotere stijging, jammergenoeg

Comment

• LPG is ook weer naar beneden , vandaag getankt aan 52 cent per liter...

Comment

• hier staat ie nog aan 56
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• de naft is toch juist weer omhoog gegaan enkele dagen geleden

Comment

• Ja lap en mijne Monza begint dorst te krijgen die moet ook weer 80L naft hebben.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skelle Bekijk Berichten
                          Het valt me op sinds de prijzen alweer met een goeie 10 cent gedaald zijn, hier geen reacties meer worden geplaatst

Vraag me wel af hoe dat komt? Opnieuw naar de situatie van 2009 met zeer lage prijzen?
                          Stond de benzine 95 dan onlangs op 1,81 Euro? Want nu staat hij inderdaad spotgoedkoop aan maar 1,71 als er 10 cent afgegaan is zoals jij zegt.

Comment

• Hier euro 98 aan 1euro 60 zien staan dacht ik

Comment

• Och ja, de prijzen stijgen en dalen (spijtig genoeg stijgen ze altijd meer dan ze dalen).
                              Maar we kunnen d'r toch niks aan veranderen, enkel zien dat we zo weinig mogelijk verbruiken en zo zuinig mogelijk rijden om zo de kosten te drukken.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• lpg morgen weer naar beneden: 0.58€/l

Gaat dat zo blijven doorgaan?
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• In Sint-Truiden is de shop van de Shell pomp nu een tijdje gesloten en opeens is die pomp van één van de duurste uit de regio veranderd naar één van de goedkoopste van de regio. Prijzen komen overeen met de Dats ietsje verder.

Comment

• Juist even voorbij gereden. Die staat echt wel goedkoop ja.
                                    Op een volle tank scheelt mij dat 10 euro met de pomp hier in Landen. :s
                                    Database error.
                                    The database has encountered a problem.

Comment

• Morgen zakt de prijs van de benzine

Comment

• Olieprijs is de voorbije 2 maanden met 20% gedaald maar de euro is ook fors gedaald vandaar dat we er niet zoveel van merken in de prijs aan de pomp..
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                          Morgen zakt de prijs van de benzine
                                          Ah damn khad beter s gekeken voor ik vandaag ging tanke...

Comment

Working...
                                          X