TE zien aan welke "dumping"prijzen(nog altijd geen spek voor m'n bek) de performancebakken op de verkoopssites staan tegenwoordig (met dank aan de VAA)leefden bepaalde soort mensen serieus boven hun stand wat auto's betreft dan toch.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten4 mensen. Ik kan er echt niet tegen dat mijn dochter van 15 hele dagen naar Jim/MTV/ TMF wilt kijken. Een Ipad persé nodig? Niet echt, maar als fervent lezer is een Ipad een pak handiger dan een boek. Ipad is trouwens aangekocht na de aan kondiging van de nieuw Ipad dus er was een redelijke korting op te krijgen, Hebben ook de goedkoopste genomen. Ik hoef me niet te verantwoorden wat ik met mijn geld doe, of waarom ik in godsnaam een Ipad zou moeten hebben, het gaat er mij gewoon om, dat mensen nogal vlug de schuld bij de mensen zelf leggen, terwijl er van de hele crisis die er nu heerst, net die mensen het slachtoffer zijn.
Wat wel is, en dat is my guilty pleasure: Ik ga graag eens uit eten. Hoeft daarom geen 100den euro's te kosten, maar het is alles erop en eraan. Mijn broer heeft een kast van een huis, en als we dan eens bij hen worden uitgenodigd is het steevast spaghetti. Ik ben geen slaaf van mijn huis, en ik permiteer me liever eens een lekkere Cote a l'os dan een extra tegel i n de badkamer. Die mensen wonen al meer als 10 jaarr in een huis waar nog steeds geen badkamer is. Enkel een douche in de garage. Als je dan vraagt aan hem hoe dat komt, dan krijg je als antwoord: De badkamer die ik wil kost 18000 euro....
Of het moest zijn dat hij met de introductie een stuk goedkoper was,want toen ik mijn ipad 3 vorige maand kocht,kostte deze 100 eur meer dan de ipad 2.
En zoals je zelf zegt,iedereen doet wat ie wil,maar je geeft nu zelf aan,dat je liever eens gaat eten,dan dat je badkamer in orde is ?
Dan vindt ik ook niet,dat je moet zeggen,dat sommige het hier vanzelf sprekende vinden alles te betalen zonder lening.
Betreffende u broer,het is niet omdat iemand geld heeft,dat hij zijn geld zomaar moet buiten smijten,
en ik heb niets tegen spagetti te eten bij een welgesteld iemand.
Ik ken persoonlijk in mijn nouwe omgeving ook mensen die wel gesteld zijn,maar letten ook op wat ze doen,
en hebben geen ferrari nodig,en hoeven geen villa.
Meer nog ze hoeven zelfs geen bmw of mercedes,daar hebben ze zelf nog een speciale mening over.
Vandaag zag ik in de winkel 3 meisjes van een leeftijd @ 18 j van sigeuners met merkkleren de financiele dienst van carrefour binnen gaan.
Vondt ik dan ook triestig hoor,om dan voor een tv te gaan lenen maar wel met merkkleren voor de dag komen,ieder zijn ding natuurlijk
Ik ben tevreden met mijn tvke dat ik in promo kocht !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenIemand in de familie heeft net 150m² grond gekocht in Brugge.
50m² tuin
50m² opp woning (150 bewoonbaar)
50m² voortuin
... 249 000 euro op 30 jaar. En ze hebben nog een fles champagne gedronken om het te vieren ... DAT snap ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenVoor sommige mensen kan dit inderdaad onverstaanbaar lijken, maar deze prijzen zijn bittere realiteit, in het bijzonder in stadscentra. Je moet goed zoeken om een appartementje van 150m2 voor dit bedrag te vinden in antwerpen, gent of leuven. Voor de 40-igers als ikzelf zijn dit zotte prijzen, voor de generatie van mijn kinderen een zware dobber!
'K moet zeggen 'k vind 100.000 euro echt heel veel geld als ik vergelijk met hoeveel het huis van mijn ouders kost. 'T is zeker 5 keer zo groot en ze hebben een tuin. En de prijs was verre van het vijfvoud, zelfs niet het tweevoud ervan.
Je ziet maar, die huizenmarkt, bah, ik haat ze
Comment
-
locatie is alles he.
In schoten waar ik nu woon kostte ons appartement 5jr geleden 250.000€, 150m² met een klein hofke. nu kost een gelijkaardig appartement bij ons in de blok 310.000€.
vrienden van mij hebben in Berendrecht een huis gekocht van 200m², en een hofke van 150m². en die hebben er "amper" 215.000€ voor betaald.BMW X5 45e
Comment
-
[QUOTE=bjorncoupe;4950022
...
Vandaag zag ik in de winkel 3 meisjes van een leeftijd @ 18 j van sigeuners met merkkleren de financiele dienst van carrefour binnen gaan
...
[/QUOTE]
Merkkledij (en sjakochen/schoenen) : 85% namaak op zijn minst !!!
Wie loopt nog rond met een Vuitton ?
Delvaux in handen van de Chinezen... Om te huilen !!
De volle pot betalen voor ondermatige afwerking ? Niet meer met mij, hoor !
Comment
-
Ik weet niet waar jij je merkkleding dan koopt, maar de mijn is van goede kwaliteit.
je voelt echt het verschil met een "b-merk" zoals h&m. hoewel de shorts van h&m wel goed zijn.
maar ik draag merkkleding dus ik mag niet lenen voor mijn auto?
het is dat die € 500 per jaar veel verschil zal maken voor een auto..BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk weet niet waar jij je merkkleding dan koopt, maar de mijn is van goede kwaliteit.
je voelt echt het verschil met een "b-merk" zoals h&m. hoewel de shorts van h&m wel goed zijn.
het is dat die € 500 per jaar veel verschil zal maken voor een auto..
Dat ging me over deze kwestie niet over lenen voor een auto,maar lenen voor een ding als een tv.
Ik leen niet voor een wagen,stel geen onmogelijke eisen,draag veel merk kledij (geef dat eerlijk toe)
Maar ben niet TE om ook kledij van een b merk als jack en jones,h&m te hebben want die heb ik ook.
Die hemdjes van h&m zitten namelijk perfect over een overtrui van tommy hilfiger of een overtrui van J&J of H&m.
Nogmaals iedereen doet wat ie wil,is eindeloze discutie,maar ik ben van mening als je gaat lenen voor dingen als een tv dat het wel wat ver gaat.
Om toch maar net die grotere plasma tv te hebben,koop u een kleinder formaat dan kan je cash afrekenen.
Daar ging het me om kefkie,niet dat jij leent voor u auto,dat is u keuze.
@ guy guy,daar noem je nu ook bepaalde merkenals mensen van 18-20 louis vuitton,prada oid dragen weet je,
zoizo al dat 90 % fake is,en diegene die het echte merk bezitten,zullen er niet zo mee in de spotlight lopen (lees : meerendeel)
vorig jaar,stond ik met een vriend in waasland shoppingcenter met ieder dezelfde jas van bjorn borg.
Kijk,wij zagen deze beiden graag en hebben deze samen aangekocht in dezelfde bb shop in amsterdam.
Achter mij hoor ik nog pertoeval zeggen,kijk die 2 jongens komen van turkije haha.
Nuja wil lukken dat ik dat jaar van gran canaria kwam , en dat het nu wel net wel echt was,zo duur is dat nu ook weer niet,
dat het onbetaalbaar is,maar er wordt idd zoveel fake verkocht,dat vele mensen ook zeggen dat alles fake is.
Mij stoort dat overigens niet,zolang je zelf maar een helder geheugen hebt is het goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk weet niet waar jij je merkkleding dan koopt, maar de mijn is van goede kwaliteit.
Nu blijf je de hoge prijs betalen, maar alles komt toch uit het verre oosten, vervaardigd door onbevoegden en vol kleine foutjes als je goed kijkt; probleem is dat je nu niets anders nog in de winkels (ook de betere) vindt; ook de materialen gaan fel achteruit...
maar als de logo erop is, blijven de mensen kopen; dit geldt voor merkkledij !! Voor namaak is het natuurlijk nog veel erger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenGeniet er van tot de laatste drup nu het nog "betaalbaar" is. Wie gaat er 5€ per liter ophoesten?
Ik? Jij? Of hij?
Comment
-
Wie wil dat nu betalen voor een literke brandstof.
En kunnen, ik denk dat er velen gaan zijn die dat noet meer of met heel veel moeiet gaan kunnen betalen.
Maar, er zullen mensen zijn die wel zullen moeten betalen, want anders geraken ze niet meer op hun werk!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
De brandstof wordt duurder, maar de auto's worden ook alsmaar zuiniger.
In 1992 kocht ik mij een Golf cabrio. Die verbruikte toen 13 liter gemiddeld. Benzine kostte toen, omgerekend naar euro, € 0,8/l
Vandaag zal een Golf cabrio die dezelfde prestaties levert als toen, niet meer verbruiken dan 8 liter. De prijs is wel verdubbeld, maar in verhouding is de prijsstijging tov vroeger nog redelijk.Last edited by BMWMB; 02/09/2012, 09:51.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenMerkkledij (en sjakochen/schoenen) : 85% namaak op zijn minst !!!
Wie loopt nog rond met een Vuitton ?
Delvaux in handen van de Chinezen... Om te huilen !!
De volle pot betalen voor ondermatige afwerking ? Niet meer met mij, hoor !Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk weet niet waar jij je merkkleding dan koopt, maar de mijn is van goede kwaliteit.
Dus pas maar op met de uitspraak " ik draag merkkledij". Je kunt beter zeggen " ik heb betaald voor merkkleding". Ik weet het wel zeker, niet alle merkkleding is van de kwaliteit die de prijs zou moeten rechtvaardigen.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe brandstof wordt duurder, maar de auto's worden ook alsmaar zuiniger.
In 1992 kocht ik mij een Golf cabrio. Die verbruikte toen 13 liter gemiddeld. Benzine kostte toen, omgerekend naar euro, € 0,8/l
Vandaag zal een Golf cabrio die dezelfde prestaties levert als toen, niet meer verbruiken dan 8 liter. De prijs is wel verdubbeld, maar in verhouding is de prijsstijging tov vroeger nog redelijk.
Bij aanschaf nieuwe auto wordt het verbruik het belangrijkste punt. We zullen anders moeten gaan denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenGeniet er van tot de laatste drup nu het nog "betaalbaar" is. Wie gaat er 5€ per liter ophoesten?
Ik? Jij? Of hij?
niet al te lange termijn moeten betaald worden.
De 5Euro laat nog wel een paar jaar op zich wachten, maar veel langer ook niet.
Hopelijk stijgen de lonen en uitkeringen dan evenredig mee om al die kosten( ook torenhoge voedingsprijzen) te kunnen bekostigen.
Comment
-
Slecht nieuws voor mensen die met een oudere auto rijden omdat ze geen nieuwe 'zuinige' kunnen betalen.. (of omdat oudere auto's gewoon veel vetter zijn)
Tijd voor alternatieve (haalbare) brandstoffen. Maar dat zeggen ze al 50 jaar en als de overheden en olie top niet wil meewerken...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenSlecht nieuws voor mensen die met een oudere auto rijden omdat ze geen nieuwe 'zuinige' kunnen betalen.. (of omdat oudere auto's gewoon veel vetter zijn)
Tijd voor alternatieve (haalbare) brandstoffen. Maar dat zeggen ze al 50 jaar en als de overheden en olie top niet wil meewerken...
Comment
-
Allez, tijd om de Civic in te schrijven dus.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment