Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De VAB heeft percies al een (voorlopige) formule?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DUR0N Bekijk Berichten
      De VAB heeft percies al een (voorlopige) formule?
      Of heeft toch tenminste al het één en ander gehoord, het erge is dat zij die zullen mogen betalen (wij dus) steeds de laatste zijn om van deze dingen op de hoogte gebracht te worden.
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• De strik wou praten over het verlagen van de acijnzen? Enfin khad dat toch opgevangen in het nieuws.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
          De strik wou praten over het verlagen van de acijnzen? Enfin khad dat toch opgevangen in het nieuws.
          Dit is geen voorstel van den strik dit is een Vlaams voorstel, van Philippe Muyters (NVA)...
          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
            Dit is geen voorstel van den strik dit is een Vlaams voorstel, van Philippe Muyters (NVA)...
            Ah! Dan is het goed. ;-))

Comment

• Dat weet ik nog wel niet of het dan goed is. Ik heb op dit moment meer vertrouwen in den strik dan in sommige NVA'ers. Het was ooit anders, ik hoop dat ik mij vergis. Op wie moet ik nu gaan stemmen?

Comment

• tis gemeenteraad, geen nationale politiek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  tis gemeenteraad, geen nationale politiek
                  Bedoel 2014.

Comment

• in 2014 zal de wereld er zo anders uitzien, dat onze partijen er geen antwoord meer op hebben en er waarschijnlijk geen vaa en andere problemen meer zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                      Dat weet ik nog wel niet of het dan goed is. Ik heb op dit moment meer vertrouwen in den strik dan in sommige NVA'ers. Het was ooit anders, ik hoop dat ik mij vergis. Op wie moet ik nu gaan stemmen?
                      was wel sarcasme, hoor ;-)))

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Goed voor ons, maar wel minder voor de (kleine) uitbaters die het door de felle concurrentie ook zwaar hebben.
                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          in 2014 zal de wereld er zo anders uitzien, dat onze partijen er geen antwoord meer op hebben en er waarschijnlijk geen vaa en andere problemen meer zijn
                          In December 2012 zal de wereld toch vergaan? Dan is er in 2014 ook geen probleem meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                            Goed voor ons, maar wel minder voor de (kleine) uitbaters die het door de felle concurrentie ook zwaar hebben.
                            Kan mij niet herinneren wanneer ik nog een bemande pomp bezocht heb
                            en neen, Alzheimer slaat nog niet toe...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              Kan mij niet herinneren wanneer ik nog een bemande pomp bezocht heb
                              en neen, Alzheimer slaat nog niet toe...
                              Ik overlaatst nog, kwam daar opeens een oud wijf uit een hokje

Comment

• De voorspellingen zeggen trouwens dat de naft deze week nog maar eens omhoog gaat (diesel blijft gelijk)

Comment

• Ik tankte vroeger ook altijd als hij bijna of al in het rood stond, tot ik eens stilgevallen ben met de Jetta. Kon toen weer rijden na weer benzine in te doen (startte wel niet zo snel en makkelijk). Een tijd later viel ik dan opeens stil terwijl er nog benzine in zat; carburator enzo zat vol vuiligheid. Dus nu tank ik altijd rond de helft of iets er onder.

Of als ik langs de Makro passeer (en de prijzen niet juist gestegen zijn), tank ik ook meestal altijd.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Ik tankte vroeger ook altijd als hij bijna of al in het rood stond, tot ik eens stilgevallen ben met de Jetta. Kon toen weer rijden na weer benzine in te doen (startte wel niet zo snel en makkelijk). Een tijd later viel ik dan opeens stil terwijl er nog benzine in zat; carburator enzo zat vol vuiligheid. Dus nu tank ik altijd rond de helft of iets er onder.

Of als ik langs de Makro passeer (en de prijzen niet juist gestegen zijn), tank ik ook meestal altijd.
                                    Altijd zien dat er een apart filtertje aan de carb zit om dat te voorkomen.
                                    Ik rij mijn tank ook altijd bijna leeg, en ook is 1 keer stilgevallen dat er echt geen druppel meer inzat. Dus terug bijgetankt met een jerrycan en geen problemen gehad. De filter die voor de carb zit vertoonde geen vuil, dus zal dan wel een propere tank hebben zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hln.be
                                      BENZINEPRIJS STIJGT NAAR ONGEKENDE HOOGTE!

© photo news.
                                      De maximumprijs voor een liter benzine super 95 bereikt morgen een nieuw record, zo meldt de federale overheidsdienst (FOD) Economie vandaag. Een liter super 95 kost dan 2,2 eurocent meer of maximaal 1,808 euro aan de pomp. Het vorige record dateert van april dit jaar.

Ook super 98 wordt morgen duurder. De maximumprijs stijgt 2,1 eurocent tot 1,836 euro per liter. Het vorige record voor super 95 dateert van 7 april dit jaar. Een liter kostte dan maximaal 1,804 euro aan de pomp.

De prijsstijgingen zijn het gevolg van de stijging van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten, zo meldt de FOD Economie.
                                      Als dit zo blijft doorgaan zitten we binnen enkele maanden aan 2 euro per liter!

Comment

• Waw, nog een negatief record voor dit apenland, trots dat we zijn zeg!

Comment

• Benzine zakt vanaf 18/09. Ben eens curieus voor hoelang.

Comment

Working...
                                          X