Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het zal el weer de moeite zijn hoeveel het gaat zakken.
De diesel is ook maar met 1 centje per liter gezakt.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Het zal el weer de moeite zijn hoeveel het gaat zakken.
De diesel is ook maar met 1 centje per liter gezakt.
Bekan 5 cent er af toch... Dit nog 4x en ik ben content!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Vandaag gaan volgooien aan de auchan hier net over de grens, euro98 aan 1.629. Tip voor de mensen die eens achter water of kaas moeten
Stel dat je 0,1 eur per liter gespaard hebt, dat dit voor 50 liters welgeteld vijf euros
Lijkt veel, maar Auchan mag niet te ver zijn of je winst al verdampt is tegen wanneer je thuis komt, zeker als je rekening houdt met alle bedrijfskosten
Indien je ook met de afschrijving rekening houdt, moet Auchan van in je achtertuin bereikbaar zijn
Omrijden enkel voor brandstof loont zelden de moeite...
Stel dat je 0,1 eur per liter gespaard hebt, dat dit voor 50 liters welgeteld vijf euros
Lijkt veel, maar Auchan mag niet te ver zijn of je winst al verdampt is tegen wanneer je thuis komt, zeker als je rekening houdt met alle bedrijfskosten
Indien je ook met de afschrijving rekening houdt, moet Auchan van in je achtertuin bereikbaar zijn
Omrijden enkel voor brandstof loont zelden de moeite...
Neen natuurlijk niet maar als je toch naar de Auchan gaat kun je net zo goed daar tanken als in je achtertuin. Luxenburg is ook een stuk goedkoper als hier maar om daarom + 500 km te rijden neen dat komt er inderdaad niet uit, maar indien in de buurt tank je hem daar toch ook vol
Technisch gezien woon ik in Rekkem. Afstand auchan of dats menen is ongeveer hetzelfde. En als ik naar de dats moet rijden moet ik nog door het centrum.
The site contains images and articles (many of which have been previously published) produced by Barry and Margaret Williamson in the course of 18 years of travel by motorhome, bicycle, hiking, car, train, boat and plane. The aim is to develop the website as a collecting point for the shared experience of people travelling particularly by motorhome and/or bicycle in Europe, South and South-East Asia, Australia, New Zealand and the USA.
A secondary aim is to share ideas on long-term sustainable travel for people on a fixed income., Information on the location of LPG stations and the supply of LPG throughout Greece with maps and co-ordinates
je hebt gelijk hoor, lpg is aan't boomen sinds vebod is opgeheven
Atheense taxi's karren al jaar en dag (vooral) rond op diesel.
Diesel is sinds dit jaar voor de stedelingen ook toegelaten (was vroeger verboden).
Volgens mij is de LPG-regelgeving toch omgegooid.
Moet het eens uitzoeken, want ik denk echt dat het intussen voor iedereen is toegelaten.
Comment