Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
    WTF, diesel @ 1,54€/l :s
    Ben ik nu ineens blij dat die hier maar 1,40 kost
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    De officiële dieselprijs ligt bij ons ook op 1,54 dus die 1,40 zal wel ver het absolute minimum zijn.
    Klopt inderdaad.
    Maar vergelijk maar eens de prijs met die van in mijn post #1304. Wel niet in hetzelfde benzinestation getrokken maar slechts enkele km's van elkaar. Benzine is fors gestegen en diesel is wat gezakt. Merk ook dat benzine met octaan 100 vlot over de € 2.00 staat. M.a.w. het kan hier nog altijd slechter gaan.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      De officiële dieselprijs ligt bij ons ook op 1,54 dus die 1,40 zal wel ver het absolute minimum zijn.
      Juist euro95 getankt aan 1,497 , niet gezien wat de diesel daar kost, maar dat zal toch wel onder de 1,4 geweest zijn (Oeral Ham)

edit zegt 1,38 voor den diesel (bedankt branstofprijzen.be)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        M.a.w. het kan hier nog altijd slechter gaan.
        Inderdaad!

Momenteel is het precies een beetje windstil, de benzine zakt de laatste tijd. Het blijft duur, maar 1,5 is toch al een heel ander gevoel dan 1,8 of een dreigende 2,0

Comment

• Euro 95 aan 1.489 getankt bij Auchan Roncq (fr)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Juist euro95 getankt aan 1,497 , niet gezien wat de diesel daar kost, maar dat zal toch wel onder de 1,4 geweest zijn (Oeral Ham)

edit zegt 1,38 voor den diesel (bedankt branstofprijzen.be)
            Ja dat zijn dan ook de laagste prijzen die je zal vinden.

Wat brandstofprijzen.be betreft, zwijgt mij daarvan, het enige waar die site nog goed voor is, zijn de officiele maximum prijzen. Voor de rest is dat ding een ramp.
            Prijsaanpassingen die ik geregeld ingeef worden niet aangenomen, aanpassingen van bestaande tankstations voeren ze gewoon NIET door, heb die aanpassingen al verschillende keren doorgegeven en er gebeurd gewoon niks.
            Sinds die site eigendom is van vroom.be is het nog slechts een schim van wat het ooit geweest is.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ja dat zijn dan ook de laagste prijzen die je zal vinden.
              Regio Geel zal nog enkele centen goedkoper kunnen.

Comment

• gvd, afgelopen dinsdag is de prijs van de diesel omhoog gegaan zonder dat ze dat aangekondigd hebben en morgen zou hij blijkbaar terug af gaan, ook zonder dat daar vandaag iets van gemeld is geweest
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Vandaag wel opt nieuws/radio
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                    Vandaag wel opt nieuws/radio
                    Zou kunnen, maar brandstofprijzen.be heeft niks gemeld, niet via mail en niet via sms, niet bij de stijging en niet nu voor de daling.

Comment

Zou kunnen, maar brandstofprijzen.be heeft niks gemeld, niet via mail en niet via sms, niet bij de stijging en niet nu voor de daling.
                      Ik heb vandaag een e-mail gehad over de prijsdaling van morgen
                      Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 4Motion 150 pk (196 pk 413 Nm chiptuned)

Comment

• Ik dus niet.

Sinds die site overgenomen is door die lamzakken van vroom.be is daar niks meer dat nog goed loopt.

Comment

• Ik gebruik die site nochtans af en toe en nog niet op fouten kunnen betrappen.

Al ben ik niet ingeschreven op de nieuwsbrief, dat niet.
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Idd, ik had het ook al een aantal weken gemerkt dat de wijzigingen niet meer altijd per mail kwamen.
                            Ik heb me vorige week met een ander email adres ingeschreven op de nieuwsbrief en dat loopt nu terug goed precies.

Maar in hun nieuwsbrief melden ze dat ze niet kunnen garanderen dat ze naar iedereen een mail kunnen sturen, daarom zou je hen op Facebook moeten volgen om telkens op de hoogte te zijn... hmmm..
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik ontvang de nieuwsbrief nog altijd correct, ze zijn wel verandert van inhoud precies. Vroeger melden ze of de prijs ging verhogen / verlagen, nu is het gewoon "Verandering officiële maximumprijzen van x of y".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                Ik gebruik die site nochtans af en toe en nog niet op fouten kunnen betrappen.

Al ben ik niet ingeschreven op de nieuwsbrief, dat niet.
                                De officiële prijs staat er altijd juist op, daar is niks op aan te merken.

Maar de informatie over de pompen, daar klopt meestal niet veel van.
                                Zelf prijzen aanpassen lukt ook niet altijd zoals het zou moeten lukken.

Ook de informatie van de tankstations klopt langs geen kanten.
                                De Shell in Sint-Truiden aan de Tiensesteenweg heeft volgens hun gegevens nog steeds een shop, terwijl dat al meer dan één jaar niet meer zo is.
                                Aan Nieuwpoort in Sint-Truiden is volgens hen een Texaco station met shop, dat is al meer dan één jaar een Shell station zonder shop.
                                Er word maar één Esso Bruno vermeld voor Sint-Truiden, terwijl er twee Esso Bruno's zijn.

Ik heb al deze zaken ondertussen al meerdere malen gemeld, maar ze doen geen enkele aanpassing op de site!

Vroeger bij de andere eigenaars werd de site perfect onderhouden, maar hoe de mannen van vroom de site beheren, dat is gewoon een regelrechte schande.

Comment

• cng

Wat ik me afvraag is waarom cng-pompen in belgie totaal genegeerd worden ,
                                  Is het mss politiek niet correct of zit hier iets anders achter .
                                  Mss staat er een grote stock batterijen ergens te wachten op kopers en moeten die eerst buiten ?
                                  Voor de produktprijs moet je het niet weten want die blijft onveranderd maar de prijs tussen de pompen onderling varieert wel .
                                  Ik heb ondertussen sinds okt 2012 een tourer 1600cng /150k waar ik heel tevreden over ben .
                                  Mijn vorige , ook zafira maar dan diesel heb ik na 100 000km van de hand gedaan en ik was blij dat ik er nog mee tot bij de verdeler ben geraakt.
                                  Volgens mij was die toch wel van materiaal van mindere kwaliteit gemaakt.
                                  Mijn hoofdreden waarom ik cng heb genomen was dat ik bij ieder onderhoud de EGR en de turbo mocht vervangen .
                                  Na de derde keer hield ik het voor bekeken.
                                  Mijn verbruik is nu 5,5€/100km.
                                  BOB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bob(robert) Bekijk Berichten
                                    Wat ik me afvraag is waarom cng-pompen in belgie totaal genegeerd worden ,
                                    Is het mss politiek niet correct of zit hier iets anders achter .

BOB
                                    Misschien omdat je het bijna nergens kan tanken...

Verleden jaar april waren er 10 CNG tanktstations voor 300 Belgische CNG wagens, dan weet je het wel hé.
                                    Ik ga geen 100km rijden om te kunnen tanken hé.
                                    Er is ene voorzien (DATS) op 15km van mijn deur, maar dat is ook nog altijd niet zo handig...

Waarmee ik niet wil zeggen dat CNG niet goed is ofzo .

Comment

• Lpg tanken wordt iets duurder. Voor een liter lpg moet dan aan de pomp nog maximaal 0,613 euro betaald worden, een stijging met 0,9 eurocent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                                        Lpg tanken wordt iets duurder. Voor een liter lpg moet dan aan de pomp nog maximaal 0,613 euro betaald worden, een stijging met 0,9 eurocent.
                                        0,009
                                        Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                          0,009
                                          TurboBoost heeft ook gelijk hoor, 't is ofwel 0,9 eurocent, of 0,009 euro zoals jij typte

Comment

Working...
                                          X