mag nog zakken ze!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMorgen terug 4,5 cent eraf voor de naft !
Zouden de prijzen terug zover zakken zoals het in 2009 even het geval is geweest?Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten4 cent eraf?
Morgen tanken!!Op de 40l die ik kan tanken gaat dat dan toch €2 schelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenJoepieeeeeeeeeee! Moet morgen net gaan tankenOp de 40l die ik kan tanken gaat dat dan toch €2 schelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenKunt ge iets van drank kopen op uw stage
Comment
-
Ja, de prijzen zakken goed, ik denk dat ik eind deze week het goedkoopste ga ttanken sinds ik met een diesel rij.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenIk moet nog mazout indoen voor de winter... ik lig op de loer voor die prijsevolutie
Comment
-
De mazout, die is toch ook net gedaald, gisteren dacht ik?
De gas (propaan) staat trouwens ook heel laag, hebben hier pas 1300 liter laten leveren, en koste minder dan 800 a 900 liter zo een 4 jaar terug.Last edited by knight-rider; 14/10/2014, 19:56.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenLaat die olieprijs maar verder zakken.
Economie beïnvloedt olieprijs
De olieprijs beïnvloedt niet alleen de economie. De economische toestand beïnvloedt ook de olieprijs. Als een economie goed draait wordt er meer geïnvesteerd, geproduceerd en geconsumeerd. De vraag naar meer olie stijgt daardoor al snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
Dus dalende prijs wijst op een terugvallende vraag/economie. Al is het wel leuk aan de pomp natuurlijk, maar het mag niet blijven dalen jammer genoeg
Comment
-
Dat komt slim!
or volgende week ( week van 20 oktober ) verwachten we verschillende prijsdalingen - vanaf dinsdag 21/10 ----- gewone stookolie ong. - 30 € / 1000 liter *
- vanaf dinsdag 21/10 ------ benzines ong. - 5 €cent / liter *
- vanaf donderdag 23/10 ----- diesel ong. - 1.4 €cent / liter *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOk nog niet te veel tanken dus morgen
Comment
Comment