Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mag nog zakken ze!

Comment

• Zeer goed, kan ik terug wat harder rijden!

Comment

• Ik moet nog mazout indoen voor de winter... ik lig op de loer voor die prijsevolutie

Comment

• ik wil diesel indoen, heb nog 2 tanks staan die niet in gebruik zijn en zowat 200-300liter lege bidons :-).
          vorige maand stond de diesel nogthans 1,28 en daar is die nu nog niet onder gegaan...

Comment

• Bij Gabriels op 1 km van u deur staat de diesel nu aan 1.245€/L ,en vanaf donderdag zal die nog dalen
            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Morgen terug 4,5 cent eraf voor de naft !

Zouden de prijzen terug zover zakken zoals het in 2009 even het geval is geweest?
              Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              4 cent eraf?
              Morgen tanken!!
              Joepieeeeeeeeeee! Moet morgen net gaan tanken Op de 40l die ik kan tanken gaat dat dan toch €2 schelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                Joepieeeeeeeeeee! Moet morgen net gaan tanken Op de 40l die ik kan tanken gaat dat dan toch €2 schelen
                Kunt ge iets van drank kopen op uw stage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                  Kunt ge iets van drank kopen op uw stage

Grapjas, ze hebben daar niet eens automaten. En voor de rest komde niet toe met €2 euro

Comment

• Ja, de prijzen zakken goed, ik denk dat ik eind deze week het goedkoopste ga ttanken sinds ik met een diesel rij.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Ik moet nog mazout indoen voor de winter... ik lig op de loer voor die prijsevolutie
                      Nondedju, juist 2000L ingeslagen.

Comment

• De mazout, die is toch ook net gedaald, gisteren dacht ik?

De gas (propaan) staat trouwens ook heel laag, hebben hier pas 1300 liter laten leveren, en koste minder dan 800 a 900 liter zo een 4 jaar terug.
                        Last edited by knight-rider; 14/10/2014, 19:56.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Laat die olieprijs maar verder zakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Laat die olieprijs maar verder zakken.
                            Eigenlijk is dat een slecht teken. Dit is een slecht teken over de economie.

Economie beïnvloedt olieprijs
                            De olieprijs beïnvloedt niet alleen de economie. De economische toestand beïnvloedt ook de olieprijs. Als een economie goed draait wordt er meer geïnvesteerd, geproduceerd en geconsumeerd. De vraag naar meer olie stijgt daardoor al snel.
                            Dus dalende prijs wijst op een terugvallende vraag/economie. Al is het wel leuk aan de pomp natuurlijk, maar het mag niet blijven dalen jammer genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten

Dus dalende prijs wijst op een terugvallende vraag/economie. Al is het wel leuk aan de pomp natuurlijk, maar het mag niet blijven dalen jammer genoeg
                              en daar boven-over de yanks die onder de prijs verkopen

Comment

• Dat komt slim!

or volgende week ( week van 20 oktober ) verwachten we verschillende prijsdalingen - vanaf dinsdag 21/10 ----- gewone stookolie ong. - 30 € / 1000 liter *
                                - vanaf dinsdag 21/10 ------ benzines ong. - 5 €cent / liter *
                                - vanaf donderdag 23/10 ----- diesel ong. - 1.4 €cent / liter *

Comment

• Op naar de 1.40 voor een l 95 bij mijne Shell

Comment

• Ok nog niet te veel tanken dus morgen

Comment

• 1.4 zou ideaal zijn! Ik wacht wel met bijtanken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        Ok nog niet te veel tanken dus morgen
                                        Zondag is er een hele tank door ze, dus ge gaat toch moeten tanken morgen. En maandag niet rijden, zodat je dinsdag goedkoper kunt gaan volgooien

Comment

• Mijn tankstation (AVIA) in Lokeren is nu 1.409 -> We komen dus dicht in de buurt

Comment

Working...
                                          X