Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik straks een Maeseke. Nog eerst van Terneuzen naar Schiphol en naar huis. 😄

Sent from somewhere, using Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Bakje vol gedaan.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Idem hier!

Comment

• De prijsstijging van de diesel en de mazout later deze week zou niet doorgaan.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            't Is terug allemaal stilletjes aan't stijgen... de mazout is al twee keer omhoog gegaan sinds ik ingedaan heb.
            Huh??
            De mazout is toch net als de diesel in de laatste twee weken niet meer van prijs veranderd?
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Vanavond naft tanken jongens, morgen is't + €0,03
              maakt dat nu zoveel verschil? op een tank van 50liter is dat dan 1,5euro. daar kunt ge dan 1 blikje cola mee kopen aan het station.
              ik probeer ook goedkoop te tanken en zal bv de texaco in groot bijgaarden voorbij rijden en hier in deerlijk tanken. scheelt al vlot 20ct/liter (10€).

vroeger probeerde ik ook superzuinig te zijn en tankte altijd 95 ipv 98. maar toen ik eens uitrekende dat dit nog geen 20fr verschil was per tank

Comment

• Als je moet passeren kan ik dat begrijpen maar als je daarvoor 500m moet omrijden ben je uw "winst" kwijt...

Comment

• Ik kom altijd voorbij het tankstation waar ik altijd ga tanken, wanneer ik hoor dat de prijs gaat stijgen en de tankinhoud lager dan 50% is ga ik tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Huh??
                    De mazout is toch net als de diesel in de laatste twee weken niet meer van prijs veranderd?
                    Niks huh, de mazout is vorige week omhoog gegaan. En als em dat deze week nog eens zou doen is dat 2x omhoog.

Comment

• Lpg blijft voorlopig 38cent �� goedkoopste van België en buurlanden denk ik!
                      Gandagaz in Gent 1pomp en als die open zijn de ene na de ander die tankt...als er 2rams voor u staan die elk 150l tanken sta je daar 10min��
                      Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Niks huh, de mazout is vorige week omhoog gegaan. En als em dat deze week nog eens zou doen is dat 2x omhoog.
                        Ah ja juist die stijging van amper een halve cent, ik dacht dat die uiteindelijk ook niet door was gegaan, maar blijkbaar dus wel.
                        De stijging die er morgen zou komen gaat dan toch niet door, net als die van vrijdag voor de diesel.

Comment

• Toevallig daarnet nog staan glunderen, kijkend naar de benzineprijzen

Comment

• NB: diesel-prijzen, uiteraard
                            Last edited by ; 05/11/2014, 23:13. Reden: NB

Comment

• Wees heel gelukkig daarvoor :p

Ben ik blij dat ik van die €1,8x vanaf ben voor mijn benzine..

Comment

• Ik ga nu al meer dan een jaar altijd bij Esso Bruno (meestal in Sint-Truiden).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten

NB: diesel-prijzen, uiteraard
                                  Is de Lukoil op de Leugenberg (tussen de twee dieven Esso & Texaco) niet even duur/goedkoop als die van de Ekersesteenweg?
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Is de Lukoil op de Leugenberg (tussen de twee dieven Esso & Texaco) niet even duur/goedkoop als die van de Ekersesteenweg?
                                    Vandaag : 1,302
                                    Net zoals de ligging is de prijs altijd "tussenin". Gebruik die dus enkel als het dringend is, en voor de nodige liters om tot bij die andere te geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                                      Lpg blijft voorlopig 38cent �� goedkoopste van België en buurlanden denk ik!
                                      Gandagaz in Gent 1pomp en als die open zijn de ene na de ander die tankt...als er 2rams voor u staan die elk 150l tanken sta je daar 10min��
                                      Vandaag aan 45 cent getankt Bij mij int dorp staat hij op 41,9 cent en das de laagste die ik ken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Vandaag aan 45 cent getankt Bij mij int dorp staat hij op 41,9 cent en das de laagste die ik ken.
                                        En waar en bij wie is dat?
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                          maakt dat nu zoveel verschil? op een tank van 50liter is dat dan 1,5euro. daar kunt ge dan 1 blikje cola mee kopen aan het station.
                                          ik probeer ook goedkoop te tanken en zal bv de texaco in groot bijgaarden voorbij rijden en hier in deerlijk tanken. scheelt al vlot 20ct/liter (10€).

vroeger probeerde ik ook superzuinig te zijn en tankte altijd 95 ipv 98. maar toen ik eens uitrekende dat dit nog geen 20fr verschil was per tank
                                          Wie het kleine niet eert... Ik moet er toch passeren, en had nog maar een kwartje over, waarom niet dus

Comment

Working...
                                          X