Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• idd, als ge er passeerd. maar er zijn er genoeg die speciaal rondrijden omdat een tankstation 5km verder 3ct goedkoper is.
    of mensen die savonds in hunne zetel ineens online zien dat de diesel morgen 2ct stijgt. rap den auto in en gaan voltanken...

ik ben aan het twijfelen of ik straks op weg naar de keuring tank of volgende week ergens. naaldje staat begint het rood .
    ik denk dak ga voltanken, dan passeerd de auto de ophangingstest iets beter achteraan met 50kg extra. normaal tank ik pas als ik minstens 1000km heb gereden met de tank
    Last edited by ; 06/11/2014, 18:40.

Comment

• Als bij mij het lampje aangaat heb ik met wreed veel chance nog 70 - 80 km

Comment

• als er bij mij lampjes aangaan, wil het zeggen dat ik nog 0km heb en de motor is stilgevallen.al 1 keer voor gehad, gelukkig bergaf en onderaan een tankstation. diegene die daar om 2h snachts op zaterdag aan het tanken was, keek nogal raar op toen ik geruisloos kwam aangereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
          diegene die daar om 2h snachts op zaterdag aan het tanken was, keek nogal raar op toen ik geruisloos kwam aangereden

Comment

• Zaterdag normaal weer een daling voor de benzine

Comment

• Ook juist mail gekregen, dat het maar zo voort blijft dalen! Zit al meer dan €15 (!) verschil op per tank dan 5 maand geleden.

Comment

• Er zijn er nog die tevreden zijn.
                Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                2015 Golf 7 GTD

Comment

• Yes !
                  BMW X5 45e

Comment

• 4 cent eraf voor de naft ! (vanaf morgen)

Comment

• Geen goede zaak, gevolg van slecht draaiende economie.

Comment

• Feestje!
                        door de sterk dalende productprijzen van de laatste dagen is er een kans op prijsverdaling

voor de gewone stookolie vanaf vrijdag ( is OK )

voor de benzines vanaf nu zaterdag - 4.1 €ent / liter laagste sinds 30/11/2010

voor de diesel vanaf zaterdag - 5.1 €cent / liter laagste sinds 6/12/2010

Opec beslist om de productie niet te beperken . De oorlog om de klanten is begonnen.

Saudi-Arabië wil zijn reserve geschat op 700 miljard $ aanspreken

om de nieuwe producenten een lesje te leren en zo hun toekomst te vrijwaren .

De brent zou daardoor wel eens onder de 70 $ tot misschien 60 $ kunnen zakken.

Dit zou betekenen dat onze prijzen met ong. 13 €cent / liter zouden kunnen zakken .

Bron: brandstofprijzen.be
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• patat zeg!!

Comment

• Komt goe uit, ik moet toch dit weekend heel belgie doorcrossen!
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                              Geen goede zaak, gevolg van slecht draaiende economie.
                              Gedeeltelijk is dit hiervan het gevolg. Vooral in groeilanden is er een mindere vraag naar olie.

Echter hebben de Amerikanen een immense vooraad die ze kunnen aanboren (schaliegas), en ook Rusland heeft concrete plannen om in het noorden te beginnen ontginnen. Dit is rendabel tot (rond) een prijs van $60/vat. Als de olieprijs daarrond ligt, heeft de Opec nog steeds een groot marktaandeel. Kost olie meer, dan komt er een immens overaanbod waardoor de prijzen in mekaar zullen klappen. Vandaar de beslissing van Opec de prijs te laten en de productie niet te beperken.

Moet je ook weten dat auto's, vliegtuigen, industrie, huizen,... zeer zuinig met energie omspringen ten opzichte van 20 jaar geleden.

Je kan tegenwoordig met een Porsche 911 rijden en geen 10 liter/100km verbruiken, en met een relatief krachtige 320d rijden en met 5 liter diesel toekomen.

Gisteren op DS Plus een interessant artikel gelezen over 'peak oil' (de olie zou toch o-zo-snel op zijn), dat verhaal kan volgens experts gewoon de vuilbak in.
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Daarnet tweede maal volgetankt met diesel aan 1,189€/l. Benieuwd wanneer die beloofde stijging van de dieselprijzen gaat beginnen.
                                Last edited by cooper s; 28/11/2014, 11:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                  Geen goede zaak, gevolg van slecht draaiende economie.
                                  Gevolg van economische oorlogsvoering. OPEC houdt de productie hoog.
                                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                    Daarnet tweede maal volgetankt met diesel aan 1,189€/l. Benieuwd wanneer die beloofde stijging van de dieselprijzen gaat beginnen.
                                    Bedoel je niet daling?

Comment

• Voor zolang dat het gaat duren gaan we niet klagen zeker?
                                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Komt goe uit, ik moet toch dit weekend heel belgie doorcrossen!

Ik moet morgen hem vol tanken, ik gok dat dit glimlachend zal zijn

Comment

• Hoe kan tanken nu ooit met een glimlach zijn? Toch nog altijd duur.

Comment

Working...
                                          X