Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
    Hoe kan tanken nu ooit met een glimlach zijn? Toch nog altijd duur.

Door dat een volle tank in juni 75EUR koste en Zaterdag 56EUR in mijn geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
      Gevolg van economische oorlogsvoering. OPEC houdt de productie hoog.
      Het lijk me dat ze geen keuze hebben. Inperken zou de prijs omhoog (kunnen) drijven, maar dan bestaat het gevaar dat ze verder marktaandeel verliezen aan schaliegas etc. Zolang olie goedkoop blijft (en schaliegas niet duurder) is de afzet gegarandeerd.

Comment

• Nu zijn we nog eens iets aan't verdienen se. 😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Nu zijn we nog eens iets aan't verdienen se. 

In het geval mensen hun rijden ook minderen, is dat het geval.
          Maar twijfelachtig of dat zo zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
            In het geval mensen hun rijden ook minderen, is dat het geval.
            Maar twijfelachtig of dat zo zal zijn.
            In mijn geval ben ik meer aan't verdienen. 😬

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Door dat een volle tank in juni 75EUR koste en Zaterdag 56EUR in mijn geval
              Is da? Hoeveel die in juni?

Ben eens benieuw hoeveel het scheelt op de mijne
              BMW X5 45e

Comment

• Aangezien ik zo weinig mogelijk consumeer in Belgie ben ik overgeschakeld op Luxemburgse diesel. Die zal nu dicht tegen 1 euro per liter zitten denk ik.

Comment

• Blijkbaar willen de Arabische landen de VS uit de markt werken met deze prijsdalingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Is da? Hoeveel die in juni?

Ben eens benieuw hoeveel het scheelt op de mijne
                    Bij mij scheelt het ook al meer dan €15 tov 5 maand geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Bij mij scheelt het ook al meer dan €15 tov 5 maand geleden.
                      Moest het bij mij 15 euro schelen tzou zot zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                        Hoe kan tanken nu ooit met een glimlach zijn? Toch nog altijd duur.
                        Idd. Ik denk nog regelmatig aan de tijd dat ik mijn ex-Polo (diesel) nog voor 800 frank volgooide.
                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• morgen zakken ze weer:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

Lees eens de posts boven u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                              Idd. Ik denk nog regelmatig aan de tijd dat ik mijn ex-Polo (diesel) nog voor 800 frank volgooide.
                              Heb die tijd nooit echt gekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                Ik zou al content zijn moest ik onze dieselstoof kunnen volgooien voor een bedrag dat minder is dan het aantal liters. Maar dat lijkt mij een toekomstdroom die 10 jaar geleden geëindigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                  Ik zou al content zijn moest ik onze dieselstoof kunnen volgooien voor een bedrag dat minder is dan het aantal liters. Maar dat lijkt mij een toekomstdroom die 10 jaar geleden geëindigd is.
                                  Ik heb nochtans heel 2009 getankt voor minder dan 1€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Lees eens de posts boven u
                                    over die Polo die ze voor 800 frank volgooide?
                                    Last edited by Liquid Li0n; 28/11/2014, 16:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                      Ik weet nog toen mijn ouders hun eerste diesel kochten, er 19frank per liter afgerekend werd. Mijn eerste diesel was in 2007 en toen betaalde ik denk net een goede Euro. Zouden we nog terug aan die Euro raken met de huidige aankondigingen?

Heb trouwens ook altijd leute met die quiz in iedereen beroemd. Met twee vragen goed kan ik al voltanken, want met €50 aan diesel loopt mijn bak al over

Comment

• Heb mijn rijbewijs sinds 2003, de eerste jaren zaten nog onder de 1€ de liter voor de diesel, die tijd zal wel gedaan zijn.. Eens zien zaterdag/zondag hoeveel hem nog staat, nu aan 1,18 de liter.
                                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Als ze die accijnzen eens wat verminderen e zouden dr prijzen gemakkelijk onder den euro komen zoals 10j geleden

Comment

Working...
                                          X