Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
    En midden volgende week, woensdag of donderdag, weeral een hap uit de diesel en stookolie (extra)!

Het blijft maar dalen. Binnenkort diesel onder 1 Euro?

Vanaf dit weekend in Luxemburg diesel eronder, alleszins (nu nog 1.04).

Ik ga eens naar daar rijden binnen twee weken, gewoon omdat het kan. Tank vullen aan minder dan 1 Euro/liter, Burger King'ske doen, terug naar huis.

Nutteloos rondkarren
    B'king in Luxemburg? Waar?
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
      B'king in Luxemburg? Waar?
      Aire de Capellen, langs de autosnelweg. Lekker gemakkelijk. Stoppen, tanken, volvreten, volgende afrit omkeren en weer naar huis
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Aire de Capellen, langs de autosnelweg. Lekker gemakkelijk. Stoppen, tanken, volvreten, volgende afrit omkeren en weer naar huis
        Mooi mooi!
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Bij Esso Bruno in Sint-Truiden staat de diesel nu 1,149 (dan toch in de week en overdag)
          Had hier al eens gemeld dat ze bij Esso Bruno in het weekend hogere prijzen hanteren, maar blijkbaar 's nachts nog hoger
          Afgelopen nacht kwam ik naar huis gereden van een feestje en wilde gaan tanken (kon nog een kleine 50 km doen), stond de dieselprijs gewoon op de max 1,277, ben dan toch maar gewoon naar huis gereden.
          Vandaag moest ik weer de baan op en stond hij aan 1,167 en dan maar ineens getankt want kon het niet langer uitstellen.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik tankte benzine 95 onder de max prijs van de diesel nl 1.233

zover is't gekomen

Comment

• Ben echt is benieuwd of ze de diesel trg onder de euro gaan krijgen en hoelang dat dan gaat duren. Nu een korte tijd weer goedkoop om binnen 3 jaar mss stijl omhoog naar de 2 euro de liter te gaan...
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Tank van 10.000 liter kopen en vol laten lopen. Beste investering want van 1 ding zijn we zeker... het zal mettertijd duurder worden. Betere belegging kan je denk ik momenteel niet vinden. Wel niet zo praktisch

Comment

• Gisteren 95 getankr 1.219 in Avia Lokeren

Comment

• Het kan niet lang meer duren eer de staat zijn deel van de koek zal opeisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Het kan niet lang meer duren eer de staat zijn deel van de koek zal opeisen.

Ik denk dat ze bewust wachten met die verhoging tot de minderheid van de bevolking, namelijk de stakers, wat aangenamer in de omgang zijn.

Comment

• Inderdaad, en dan de diesel even hard laten stijgen als de benzine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Tank van 10.000 liter kopen en vol laten lopen. Beste investering want van 1 ding zijn we zeker... het zal mettertijd duurder worden. Betere belegging kan je denk ik momenteel niet vinden. Wel niet zo praktisch
                          Heb eens gehoord dat men benzine maar 1 jaar kan stockeren. Dan zijn die additieven uitgewerkt en kan men deze niet meer gebruiken.

Is dit waar?
                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                          2015 Golf 7 GTD

Comment

• de benzine in mijn vespa zit er al een jaar of 5 in, ik trap die een keer per jaar in gang en hij start alleszins nog altijd

Comment

• mijn tank huisbrand van 6.000 liter toch maar niet uiteen laten slijpen precies

Comment

• €1,114 @ Wetteren
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  €1,114 @ Wetteren
                                  Dat is weinig.
                                  Aan de McDonald?

Sent from here
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    Dat is weinig.
                                    Aan de McDonald?

Sent from here
                                    Avia tussen E40 en McDo en Dats aan de McDo

Comment

• In Steenhuffel Super95 getankt aan 1,234/l. Maes en Gulf waren dezelfde prijs.
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Gisteren 95 getankr 1.219 in Avia Lokeren
                                        dat is laag
                                        ik 1.253 bij Dats Destelbergen, en ik dacht dat ik goed bezig was ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          dat is laag
                                          ik 1.253 bij Dats Destelbergen, en ik dacht dat ik goed bezig was ;-)
                                          Die in Destelbergen heeft ondertussen dezelfde prijzen als deze in Lochristi.
                                          De goedkoopste blijven Lokeren, Melle en Wetteren.

Sent from here
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X