Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Die in Destelbergen heeft ondertussen dezelfde prijzen als deze in Lochristi.
    De goedkoopste blijven Lokeren, Melle en Wetteren.

Sent from here
    De Avia aan de afrit Kruibeke (bij het industriepark) is nog lager, 1.213.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      dat is laag
      ik 1.253 bij Dats Destelbergen, en ik dacht dat ik goed bezig was ;-)
      zaterdag bij Dats Roeselare 1.122 , lang geleden dat ik nog eens m'n bak heb kunnen volgooien onder de 80 euro...

Comment

dat is laag
        ik 1.253 bij Dats Destelbergen, en ik dacht dat ik goed bezig was ;-)
        Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Die in Destelbergen heeft ondertussen dezelfde prijzen als deze in Lochristi.
        De goedkoopste blijven Lokeren, Melle en Wetteren.
        Shell Wetteren is nu 1,249. Blijkbaar goedkoper dan Dats in Destelbergen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          De Avia aan de afrit Kruibeke (bij het industriepark) is nog lager, 1.213.
          Een beetje ver voor mij hé.

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
          Shell Wetteren is nu 1,249. Blijkbaar goedkoper dan Dats in Destelbergen dan
          Ik heb daar zaterdag 1,234 betaald dacht ik.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ik probeer ook in Wetteren te tanken, maar was niet in de buurt
            Melle gebeurt ook wel eens

bedankt voor de tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Ik heb daar zaterdag 1,234 betaald dacht ik.
              Shell? Nog beter dan Straks eens kijken, moet er toch zijn.

Comment

• Vandaag getankt aan 1.104, Dats in Bree.

Comment

• €0.33 voor LPG bij gandagaz in gent de laatste weken gebruik ik enkel nog de Musso maakt niet echt veel uit dat die 14a18L zuipt het is gratis in brandstoftermen.
                  net weer 250km gebolt zie
                  Polo 6n 1.4

Comment

• De prijzen zijn vrij laag, maar mijn verbruik is de laatste tijd schandalig hoog, ik heb er dus niks voordeel aan dat de prijzen zo laag zijn
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      De prijzen zijn vrij laag, maar mijn verbruik is de laatste tijd schandalig hoog, ik heb er dus niks voordeel aan dat de prijzen zo laag zijn
                      Jawel want anders was het nóg duurder
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Dat is inderdaad ook een manier om het te bekijken

Zou vooral graag weten wat de reden van dat hogere verbruik is, maar tot nu toe is er niks gevonden.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• onder de 7 garden gaan er bij veel auto's electrische heaters automatisch werken, bvb de buitenspiegels die gaan ontdooien zonder jij er erg in hebt gelijk na de start en het is gewoon wat kouder al waardoor je meer zuipt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Zou vooral graag weten wat de reden van dat hogere verbruik is, maar tot nu toe is er niks gevonden.
                            De kou, puur de kou. Sommige wagens kunnen daar beter tegen dan anderen, maar ze verbruiken allemaal niet ietsjes meer.
                            Mijn Skoda

Comment

• bij benzinemotoren wordt er altijd brandstof ingespoten voor optimale verbranding, dit wordt gemeten door uw lambda sensor. bij koud weer, is er meer zuurstof aanwezig en moet de motor meer inspuiten.
                              bij dieselmotoren werkt de koude lucht beetje als een intercooler en kan je in principe iets vlotter rijden. ook al je slijtagonderdelen hebben koud en zullen na het starten iets meer wrijving hebben (remmen, lagers, cardans,...)

mijn auto verbruikt de laatste tijd immens veel. zit elke tankbeurt boven de 5liter en probeer net superzuinig te rijden. oorzaak gisteren gevonden.
                              terwijl mijn bandenblaasding schoon 2bar aanduid, heeft de garage gisteren ook eens gecontrolleerd en bleek maar 0.9bar te hebben.
                              zij hebben schoon 2.0bar gestoken en, ik verifieerde de mijne thuis (die duid nu 3.1bar aan)
                              auto rijd precies als een servo nu (moest heel hard trekken aan het stuur om te draaien)

Comment

• 0,5 tot 1,0 l extra in de winter ik zie dat al jaren in mijn verbruikcijfers, bij verscillende wagens
                                lijkt mij normaal

Comment

• Morgen diesel - 4,5 cent, stookolie (+ stookolie extra) ongeveer - 4.3 cent.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Deze morgen getankt aan een Texaco Xpress. Het is reeds de tweede keer dat er licht uit de slang komt terwijl de meter blijft lopen. Iemand die weet waar je in dergelijk geval klacht kan indienen?

Comment

0,5 tot 1,0 l extra in de winter ik zie dat al jaren in mijn verbruikcijfers, bij verscillende wagens
                                      lijkt mij normaal
                                      Idem hier, bij mij zelfs 1,5L maar komt ook waarschijnlijk van de korte omschakeling van 98 naar 95.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        Idem hier, bij mij zelfs 1,5L maar komt ook waarschijnlijk van de korte omschakeling van 98 naar 95.
                                        jakkes! Euro 95 is voor paupermotoren! Niet voor een beest zoals bij jou!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          jakkes! Euro 95 is voor paupermotoren! Niet voor een beest zoals bij jou!
                                          Ja schakel terug over naar 95 ze. Had overgestapt van 98 naar 95 omdat het verschil in prijs wel erg groot werd.
                                          Heb nu 3 tanken op 95 gereden, verbruik is van een kleine 11 naar een dikke 12 gegaan en hoog in de toeren loopt het minder vlot. Kan misschien tussen m'n oren zitten maar toch merk ik het.
                                          Hij blijft wel vlot gaan maar bij 98 merkte ge toch een tikkeltje meer 'beest' zoals gij zo mooi zegt

Comment

Working...
                                          X