Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenzowiso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDan rijd je goedkoper op 98, waarom nog 95 tanken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenNee heb het uitgerekend voor de regio waar ik tank, 95 blijft nog paar € goedkoper. Echter niet extreem veel, dusja daarom dat ik terug op 98 overstap.
I'm disappoint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenZelfs al is het 10 euro per tank, dan nog is het onvergeeflijk.
I'm disappoint.
330I rijden valt hem zwaar
Comment
-
Als je een beetje uitkijkt waar je tankt hoeft 98 niet eens zoveel duurder te zijn dan 95. In mijn geval win ik het prijsverschil dubbel en dik terug want op 98 verbruikt mijn Saab in de winter een halve liter minder dan met 95. In de zomer is het verschil iets kleiner. Zal voor elke wagen wel iets verschillend zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk BerichtenAls je een beetje uitkijkt waar je tankt hoeft 98 niet eens zoveel duurder te zijn dan 95. In mijn geval win ik het prijsverschil dubbel en dik terug want op 98 verbruikt mijn Saab in de winter een halve liter minder dan met 95. In de zomer is het verschil iets kleiner. Zal voor elke wagen wel iets verschillend zijn denk ik.
Zal hier in de buurt toch niet zijn,zaterdag heb ik nog getankt aan de prijs van de dag voordien,hadden hun prijs nog niet aangepast ,niet echt op gelet en voila gejost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk BerichtenAls je een beetje uitkijkt waar je tankt hoeft 98 niet eens zoveel duurder te zijn dan 95. In mijn geval win ik het prijsverschil dubbel en dik terug want op 98 verbruikt mijn Saab in de winter een halve liter minder dan met 95. In de zomer is het verschil iets kleiner. Zal voor elke wagen wel iets verschillend zijn denk ik.2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenEr is wel degelijk een verschil hoor, sowieso qua verbruik. Heb me al geinformeerd, en 95 tov 98 kan ongeveer 1L verschil uit maken. Wat effectief klopt als ik naar spritmon kijk. Qua prestaties is het verschil een pak kleiner, maar wel licht aanwezig. Op verschillende duitse fora bevestigen ze dat ook. Zoals ik al zei, vooral bij de high rev range.
ik dacht dat je het had op puur prestaties.
heb met die 911 ook enkele keren 95 getankt, zelfs makro 95 getankt. Verschil in prestaties is echter verwaarloosbaar imo.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenZelfs al is het 10 euro per tank, dan nog is het onvergeeflijk.
I'm disappoint.
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten330I rijden valt hem zwaar
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenah ok qua verbruik.
ik dacht dat je het had op puur prestaties.
heb met die 911 ook enkele keren 95 getankt, zelfs makro 95 getankt. Verschil in prestaties is echter verwaarloosbaar imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenonder de 7 garden gaan er bij veel auto's electrische heaters automatisch werken, bvb de buitenspiegels die gaan ontdooien zonder jij er erg in hebt gelijk na de start en het is gewoon wat kouder al waardoor je meer zuipt
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenDe kou, puur de kou. Sommige wagens kunnen daar beter tegen dan anderen, maar ze verbruiken allemaal niet ietsjes meer.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenmijn auto verbruikt de laatste tijd immens veel. zit elke tankbeurt boven de 5liter en probeer net superzuinig te rijden. oorzaak gisteren gevonden.
terwijl mijn bandenblaasding schoon 2bar aanduid, heeft de garage gisteren ook eens gecontrolleerd en bleek maar 0.9bar te hebben.
zij hebben schoon 2.0bar gestoken en, ik verifieerde de mijne thuis (die duid nu 3.1bar aan)
auto rijd precies als een servo nu (moest heel hard trekken aan het stuur om te draaien)
Die bandendruk zit bij mij wel goed, controleer dat zelf vrij vaak.
Metertjes doen het allemaal zoals het hoort.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
nee, dat zie je niet. voor de keuring had ik de druk zelf van 2bar naar 1,6 verlaagd (op mijn bandendrukding). als die het ook niet zien. daar kan niet meer dan 0,7bar meer ingezeten hebben.
15" op een golf 2 met laagprofiel. banden zijn toyo proxes met versterkte schouders.
vanmorgen gaan tanken bij gabriels in vichte. 1.08€/liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDe Esso in de buurt is nu blijkbaar G&V geworden,de merknaam blijft Esso ,maar of het effectief Esso is dat je tankt??Iemand?
ff opgezocht, ik vond dit artikel uit 2013: http://trends.knack.be/economie/onde...al-253469.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtendat zou nog altijd Esso zijn, al baat Esso (of ExxonMobil) steeds minder stations uit.
ff opgezocht, ik vond dit artikel uit 2013: http://trends.knack.be/economie/onde...al-253469.html
Ok thxs,
Comment
Comment