Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenIk dacht gelezen te hebben dat Shell geen 98 verkoopt. De V-Power zou 95 zijn met additieven. Geen idee of het klopt, hun site brengt ook geen uitsluitsel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDe Esso in de buurt is nu blijkbaar G&V geworden,de merknaam blijft Esso ,maar of het effectief Esso is dat je tankt??Iemand?
Als je op je ticketje van de pomp kijkt staat er vanonder, uitgebaat door Maes brandstoffen.
Dus volgens mij is dat gewoon dezelfde diesel als bij maes (kan fout zijn)2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWat ik dan weer gehoord had, was dat het 97 zou zijn met additieven
Maar is v-power even "goed" als bv 98 van Gulf ofzo?2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenMaar is v-power even "goed" als bv 98 van Gulf ofzo?
Gulf is nu geen witte pomp, dus zal wel te betrouwen zijn.
Ik tank gewoon bij de goedkoopste (en een 'bekend' merk) 98 in de buurt, Esso of Maes dus. Eventueel ook eens Dats24 als ik er niet meer geraak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiet teveel over nadenken, gewoon erin kappen wat je wilt, is toch allemaal hetzelfde.
Comment
-
Zondag was er een reportage over auto olie op tv.
Fabriek was in Ertvelde en alle merken stonden daar in het magazijn.
Weliswaar krijgt elk zijn eigen additieven maar soms waren dit zo goed als dezelfde.
Er word daar wel veel onderzoek gedaan.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenZondag was er een reportage over auto olie op tv.
Fabriek was in Ertvelde en alle merken stonden daar in het magazijn.
Weliswaar krijgt elk zijn eigen additieven maar soms waren dit zo goed als dezelfde.
Er word daar wel veel onderzoek gedaan.
Sent from here
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn niemand weet wat die additieven zijn. En moest het al een wondervloeistof zijn, 1 liter in een tank van 10.000 liter, 't zal veel geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenHomeopathie voor je auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn niemand weet wat die additieven zijn. En moest het al een wondervloeistof zijn, 1 liter in een tank van 10.000 liter, 't zal veel geven.
Zoals eerder vermeld heb ik dat getest bij de M5,niks,nada,noppes meerwaarde ,maar toch durf ik niet te tanken bij de makro ,gabriels ,dats pompen,zit mss in het koppeke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten*Feit*
Zoals eerder vermeld heb ik dat getest bij de M5,niks,nada,noppes meerwaarde ,maar toch durf ik niet te tanken bij de makro ,gabriels ,dats pompen,zit mss in het koppeke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk tank 8 keren op de 10 bij Makro. Al meer dan twintig jaar, zowel met de moto als met de auto. Ik heb nog nooit een brandstof gerelateerd probleem gehad. Zegt genoeg denk ik.
idem hier. bmw, seat, mini, porsche ( zelfs met 95 ). En ze werken nog allemaal en hebben nooit een probleem gehad.BMW X5 45e
Comment
-
Denk niet dat bedrijven zoals de Colruyt zich kunnen permitteren om minderwaardige diesel te leveren.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
-
Vond het al grappig dat alle merken daar te zien waren terwijl er zo een reclame voor gemaakt word en dat elk merk zogezegd de beste heeft.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDenk niet dat bedrijven zoals de Colruyt zich kunnen permitteren om minderwaardige diesel te leveren.
Sent from here
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDenk niet dat bedrijven zoals de Colruyt zich kunnen permitteren om minderwaardige diesel te leveren.
Sent from here
Comment
-
persoonlijk ikzelf stel me zelfs vragen bij verschil tussen 95 en 98...
en denk ook tss merken onderling weinig verschil....
Alleen denk ik wel dat bepaalde 'groteren namen/merken zuiverder/properder gaan werken.... Properdere tanks, betere opslag enz....
bij diesel heb je soms wel verschil?
Zo is er ene bij ons id buurt als je daar diesel tankt; stinken...amai ni, terwijl wagen dit bij andere pomp niet had...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDe Esso in de buurt is nu blijkbaar G&V geworden,de merknaam blijft Esso ,maar of het effectief Esso is dat je tankt??Iemand?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment