Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er zal inderdaad een gat in z'n tank gezeten hebben... Wat een onzin allemaal... Ik tank al jaren Dats en de keren dat ik elders tank ( omdat er toevallig geen Dats station beschikbaar is ) is m'n verbruik gewoon identiek, als ik tenminste dezelfde rijstijl op die tankbeurt hanteer...
    Deze morgen nog eens volgesmeten in Dats Roeselare aan 1.082/ liter.... nog een beetje en we zitten terug onder de euro, hoe lang is dat al geleden ?

Comment

• Bij Heite's in Ieper (Rozendaalstraat) tank ik nu aan € 1.069 per liter diesel... Dat scheelt toch heel wat op een volle tank vergeleken met de tarieven van enkele maanden terug a rato van ± € 1.034 per liter...
      BMW F10 535d
      Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• EDIT: blijkbaar dubbelpost...
        Last edited by Fikkiezero; 26/12/2014, 13:42.
        BMW F10 535d
        Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Ritje Duitsland naar Hannover via de A2. Skoda octavia 2.0 TDI die normaal bijna 1.000km met een tank kan, heb ik na 610km leeg gereden (met reeds stuk Antwerpen => Eindhoven => Venlo aan normale snelheden).

Gelukkig kon het er vanaf!

Comment

• Waarschijnlijk een defect aan het voertuig of anders een foute rijstijl. Normaal gezien haalt u met een Octavia tdi toch makkelijk 1300 km mits aangepaste snelheden.

Comment

• zelfs gij dbr, met uwe pinokkio-neus haalt geen 1300

de beste zou 1180 kunnen halen, uit 50 liter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Er zal inderdaad een gat in z'n tank gezeten hebben... Wat een onzin allemaal... Ik tank al jaren Dats en de keren dat ik elders tank ( omdat er toevallig geen Dats station beschikbaar is ) is m'n verbruik gewoon identiek, als ik tenminste dezelfde rijstijl op die tankbeurt hanteer...
                Deze morgen nog eens volgesmeten in Dats Roeselare aan 1.082/ liter.... nog een beetje en we zitten terug onder de euro, hoe lang is dat al geleden ?

De ene auto is al gevoeliger aan de branstofkwaliteit dan de andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                  Onzin. Ik tank al een jaar of zes bijna uitsluitend bij dats. Die keren dat ik eens bij Shell of q8 tank, wat ik probeer te vermijden wegens duurder, verbruik ik heus niet minder. De dats is hier trouwens met grote voorsprong het drukst bezochte tankstation kilometers in de omtrek, al sinds jaar en dag. Dat zou heus niet zo blijven als die cowboyverhalen "van horen zeggen " over meerverbruik ook maar enige kern van waarheid zouden bevatten.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
                  Ik heb toch de indruk dat de verschillende merken hun prijs aanpassen volgend de pompen in de omgeving.
                  Heb al voorgehad dat dats duurder was dan Q8. (en dat de Q8 5 km verder dan weer duurder was.)
                  De plaatselijke Gulf is dan weer altijd ietsje goedkoper.

Comment

• Bree is waar je moet zijn om goedkoop te tanken blijkbaar. In een straal van 2,5 km, 3 tankstations met de diesel op 1.059 (en nog een vierde met 1.069).
                    Even reclame maken voor de lokale "middenstand".

Comment

• Avia Zwijndrecht: ook hier staat de diesel € 1,059 / liter.

Comment

• Diesel weer naar 1.2xx ?
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                          Diesel weer naar 1.2xx ?
                          Verklaar u nader?
                          Ik heb gisterenavond om 23u (koud man!!) nog getankt aan 1,077 in Deinze aan de Q8 easy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                            Diesel weer naar 1.2xx ?
                            Officiële dieselprijs is sinds de laatste prijsdaling 1,232
                            Stijgingen zijn er momenteel nog niet aangekondigd.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Never mind, had miszien op de pomp. Ene in antwerpen staat aan 1.2 terwijl ene in belsele aan 1.08...
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ruwe olie is weer gezakt

Comment

• Dan zullen ze harder moeten pompen ...

Comment

• Hopelijk zakt diesel snel onder €1.

Comment

• Nu staat alles laag : olie, rente en euro.

Hopelijk geeft dit een boost voor eindelijk wat groei komend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                        Dan zullen ze harder moeten pompen ...
                                        Meer pompen = nog lagere prijzen ��

Comment

• Voor onze nieuwjaar zakt de prijs van de benzine

Comment

Working...
                                          X