Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenpoetin komt tenminste op voor zijn volk.
wat doen ze bij ons: dreigementen tegen de russen en wij krijgen een boycot die de fruittelers vooral raken.
de russen geraken hun gas wel kwijt aan iemand anders, wij raken ons peren niet kwijt
handig dat putin via de media die hij zelf kan aansturen herhaaldelijk de mensen kan indoctrineren dat het nooit never ever zijn fout zal zijn en altijd die van het westen in dit geval, zijn populariteit is extreem hoog inderdaad, en zal dat wel blijven. mij niet gelaten.
Comment
-
De meesten onder ons bekijken alles veel te veel vanuit hun westerse bril. Dit is ergens ook logisch want het 'nieuws' wordt je zo gevoed. Maar of het ook de waarheid is da's een andere zaak...
Er zijn massa's conflicten in de wereld waar 'het westen' niet naar omkijkt. Maar Oekraïne is wel een belangrijke transportroute voor olie en gas naar het westen en is ook een grote granenproducent...2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenpoetin komt tenminste op voor zijn volk.
wat doen ze bij ons: dreigementen tegen de russen en wij krijgen een boycot die de fruittelers vooral raken.
de russen geraken hun gas wel kwijt aan iemand anders, wij raken ons peren niet kwijt
Maar oh, dat kregen ze op zo een korte tijd allemaal niet meer geregeld ...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenLaat ons vooral wereld oorlog 2 niet vergeten waarbij er aanvankelijk heel wat Oekraïners via de Schutzmannschaftant battalions nogal zwaar uitpakten in Rusland. Ze zijn dat ook niet niet helemaal vergeten.
Comment
-
Juist het bakske met diesel volgegooid aan 1.032EUR/L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenJuist het bakske met diesel volgegooid aan 1.032EUR/LOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenHet is een kl*tevolk met niks nada respect voor iemand anders,normen en waarden kennen ze niet ,en geloof me ,ik werk dagelijks met zulke mensen,ik moet ze niet bah,komen hier als zogezegde vluchteling,krijgen asiel en stelen als de raven,en als je het in hun gezicht zegt ,ben ik dan een rascist ..2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenVoor deftige kortingen op Super+98 moet je precies wel steeds beter zoeken heb ik de indruk...
Enkel Gabriels heeft goedkope 98 hier in de buurt
In Nederland moet je zelfs moeite doen om een station te vinden die dat nog verkoopt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDaarstraks in Schoten bij een Esso express getankt aan € 1,083.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenHet is een kl*tevolk met niks nada respect voor iemand anders,normen en waarden kennen ze niet ,en geloof me ,ik werk dagelijks met zulke mensen,ik moet ze niet bah,komen hier als zogezegde vluchteling,krijgen asiel en stelen als de raven,en als je het in hun gezicht zegt ,ben ik dan een rascist ..
dat er krapuul bij hun volken zit is zo, maar dat zit er bij de belgen ook natuurlijk.
het idee van hoe ene oekranier of rus is volledig baseren op de gevluchte/migranten van die origine die je louter en alleen in het westen tegenkomt is waanzin natuurlijk.
zou jij graag hebben dat iedere spanjaard een idee van de belg maakt louter en alleen gebaseerd op de gemiddelde belg die hij in benidorm tegenkomt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenVoor deftige kortingen op Super+98 moet je precies wel steeds beter zoeken heb ik de indruk...
Enkel Gabriels heeft goedkope 98 hier in de buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenhet idee van hoe ene oekranier of rus is volledig baseren op de gevluchte/migranten van die origine die je louter en alleen in het westen tegenkomt is waanzin natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenzou jij graag hebben dat iedere spanjaard een idee van de belg maakt louter en alleen gebaseerd op de gemiddelde belg die hij in benidorm tegenkomt?
Dan nog is dat beeld 1000 keer beter dan dat van die Russen die het buffet plunderen.
Comment
-
Esso Bruno in Sint-Truiden heeft zijn dieselprijs (laagste prijs, heb het hier al gehad over de wisselende prijzen overdag, 's nachts en in het weekend) niet meer aangepast bij de laatste prijsdaling. De korting is dus kleiner geworden.
Niet dat dat bij alle Esso Bruno's is trouwens, want bij die in Kortessem is de prijs wel gezakt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
In feite is het ongelofelijk, mijn vrouw zei me dat ze volgetankt had voor een goeie 50 euro. Toen ik in 1988 begon te rijden kostte een volle tank van een Toyota Carina 1600 Bfr. (was wel benzine tov nu diesel). Autorijden is in verhouding nog nooit zo goedkoop geweest in de tijd dat ik per auto rij.
Mijn auto doe ik vol rond de 85 euro. Ik geloof een 2 jaar geleden dat het ongeveer 125 euro was voor dezelfde wagen. Kan dat?
Comment
Comment