Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

verhelderend in 2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
      poetin komt tenminste op voor zijn volk.
      wat doen ze bij ons: dreigementen tegen de russen en wij krijgen een boycot die de fruittelers vooral raken.

de russen geraken hun gas wel kwijt aan iemand anders, wij raken ons peren niet kwijt
      wees gerust, dit raakt onze economie 100 keer minder dan de russische economie hoor. met wat minder peren te verkopen gaat de belgische economie echt niet naar de knappen, in een land waar bijna het volledige budget afkomstig was van de export van 1 product en die voor de rest weinig tot geen diversificatie heeft (en al zeker niet exportwaardige (ooit een made in russia auto gezien? die zijn alleen voor eigen land bestemd hoor...)) is dit catastrofaal.
      handig dat putin via de media die hij zelf kan aansturen herhaaldelijk de mensen kan indoctrineren dat het nooit never ever zijn fout zal zijn en altijd die van het westen in dit geval, zijn populariteit is extreem hoog inderdaad, en zal dat wel blijven. mij niet gelaten.

Comment

• De meesten onder ons bekijken alles veel te veel vanuit hun westerse bril. Dit is ergens ook logisch want het 'nieuws' wordt je zo gevoed. Maar of het ook de waarheid is da's een andere zaak...

Er zijn massa's conflicten in de wereld waar 'het westen' niet naar omkijkt. Maar Oekraïne is wel een belangrijke transportroute voor olie en gas naar het westen en is ook een grote granenproducent...
        2.0 JTDm

Comment

• geen enkele staatsvorm is heilig, maar ik ben toch blij in het westen te zijn geboren

oudere russen denken met weemoed terug aan het communisme, die generatie hun poten van hun stoel zijn al een paar keer afgezaagd

Comment

• Laat ons vooral wereld oorlog 2 niet vergeten waarbij er aanvankelijk heel wat Oekraïners via de Schutzmannschaftant battalions nogal zwaar uitpakten in Rusland. Ze zijn dat ook niet niet helemaal vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              poetin komt tenminste op voor zijn volk.
              wat doen ze bij ons: dreigementen tegen de russen en wij krijgen een boycot die de fruittelers vooral raken.

de russen geraken hun gas wel kwijt aan iemand anders, wij raken ons peren niet kwijt
              D'r waren verschillende landen die ons fruit wilden afnemen.
              Maar oh, dat kregen ze op zo een korte tijd allemaal niet meer geregeld ...
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Morgen komt de zoveelste daling van diesel en LPG:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Laat ons vooral wereld oorlog 2 niet vergeten waarbij er aanvankelijk heel wat Oekraïners via de Schutzmannschaftant battalions nogal zwaar uitpakten in Rusland. Ze zijn dat ook niet niet helemaal vergeten.
                  Het is een kl*tevolk met niks nada respect voor iemand anders,normen en waarden kennen ze niet ,en geloof me ,ik werk dagelijks met zulke mensen,ik moet ze niet bah,komen hier als zogezegde vluchteling,krijgen asiel en stelen als de raven,en als je het in hun gezicht zegt ,ben ik dan een rascist ..

Comment

• Juist het bakske met diesel volgegooid aan 1.032EUR/L
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                      Juist het bakske met diesel volgegooid aan 1.032EUR/L
                      Nog net niet onder de euro.
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                        Het is een kl*tevolk met niks nada respect voor iemand anders,normen en waarden kennen ze niet ,en geloof me ,ik werk dagelijks met zulke mensen,ik moet ze niet bah,komen hier als zogezegde vluchteling,krijgen asiel en stelen als de raven,en als je het in hun gezicht zegt ,ben ik dan een rascist ..
                        Heb je het nu over Oekraïeners of Russen of beide?
                        2.0 JTDm

Comment

• Voor deftige kortingen op Super+98 moet je precies wel steeds beter zoeken heb ik de indruk...
                          Enkel Gabriels heeft goedkope 98 hier in de buurt
                          2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                            Voor deftige kortingen op Super+98 moet je precies wel steeds beter zoeken heb ik de indruk...
                            Zal er niet op verbeteren!
                            In Nederland moet je zelfs moeite doen om een station te vinden die dat nog verkoopt....
                            Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Daarstraks in Schoten bij een Esso express getankt aan € 1,083.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                              1.053 vandaag daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                in oekranie en rusland geweest en deel je ervaringen niet volledig.
                                dat er krapuul bij hun volken zit is zo, maar dat zit er bij de belgen ook natuurlijk.
                                het idee van hoe ene oekranier of rus is volledig baseren op de gevluchte/migranten van die origine die je louter en alleen in het westen tegenkomt is waanzin natuurlijk.

zou jij graag hebben dat iedere spanjaard een idee van de belg maakt louter en alleen gebaseerd op de gemiddelde belg die hij in benidorm tegenkomt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                  Voor deftige kortingen op Super+98 moet je precies wel steeds beter zoeken heb ik de indruk...
                                  lukoil oudergem 1,263 voor 98, 1,199 voor 95. klein verschil altijd daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                    het idee van hoe ene oekranier of rus is volledig baseren op de gevluchte/migranten van die origine die je louter en alleen in het westen tegenkomt is waanzin natuurlijk.
                                    De meeste mensen baseren hun mening over Russen vrijwel volledig op de Russen die ze op reis meemaken en laat dat nu net de meest arrogante en ongemanierde idioten zijn die er bestaan.

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                    zou jij graag hebben dat iedere spanjaard een idee van de belg maakt louter en alleen gebaseerd op de gemiddelde belg die hij in benidorm tegenkomt?

Dan nog is dat beeld 1000 keer beter dan dat van die Russen die het buffet plunderen.

Comment

• Op 21 januari geeft Q8 20 eurocent korting op officiele prijs in alle Q8 Easy stations. Tanken voor minder dan1 euro per liter diesel zoals 10 jaar geleden dus ?

Comment

• Esso Bruno in Sint-Truiden heeft zijn dieselprijs (laagste prijs, heb het hier al gehad over de wisselende prijzen overdag, 's nachts en in het weekend) niet meer aangepast bij de laatste prijsdaling. De korting is dus kleiner geworden.

Niet dat dat bij alle Esso Bruno's is trouwens, want bij die in Kortessem is de prijs wel gezakt.

Comment

• In feite is het ongelofelijk, mijn vrouw zei me dat ze volgetankt had voor een goeie 50 euro. Toen ik in 1988 begon te rijden kostte een volle tank van een Toyota Carina 1600 Bfr. (was wel benzine tov nu diesel). Autorijden is in verhouding nog nooit zo goedkoop geweest in de tijd dat ik per auto rij.
                                          Mijn auto doe ik vol rond de 85 euro. Ik geloof een 2 jaar geleden dat het ongeveer 125 euro was voor dezelfde wagen. Kan dat?

Comment

Working...
                                          X