Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn boot valt het niet zo hard op, de porsche ook niet echt. De mini dan weer wel..
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      bij de huidige merk ik het niet (325i N52b25)

Toevalig Tomski?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Toevalig Tomski?
        bleekwater! euhm javel! euhm jawel
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          bij de huidige merk ik het niet (325i N52b25)
          Bij mij was het de M54B30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Conclusie : we gaan gem. 100€ meer verdienen en 500€ meer betalen aan allerlei belastingen/heffingen.
            Die heffingen heb je allemaal in de hand hoor door uw verbruikspatroon. Diesel/ongezonde voeding/tabak/alcohol... Zelfs elektriciteit heb je in eigen handen, genoeg eco mogelijkheden tegenwordig.

Comment

• Bijkomende lastenverlaging van 3,7 miljard euro

• Werkgeversbijdrage wordt verlaagd van 33 naar 25 procent

• BTW op elektriciteit wordt verhoogd van 6 naar 21 procent

• Accijnzen op diesel, tabak en drank verhoogd

• Roerende voorheffing opgetrokken van 25 naar 27 procent

• Speculatietaks bij aan- en verkoop aandelen binnen 6 maanden
              dat eerste, daar gaan wij niet van profiteren. k denk niet dat ge meer loon uitbetaald gaat krijgen.
              dat 2de, daar betaald iedereen op. aangezien je een pak electriciteit betaald, daarboven nog een pak 'transportkosten' (in waregem kosten die transportkosten evenveel als den elentriek), en daarboven betaal je nog eens 15% extra belasting
              het 3de punt: daar gaat iedereen nog voor betalen. de hoeveelheid mensen die enkel op benzine rijden, niet roken en drinken, die blijven bespaard
              4de punt gaat iedereen weer voor betalen.
              enkel dat laatste, dat is meer voor de rijkere klasse dan toch.

gevolg blijft nog steeds: de middenklasse betaald alles, want electriciteit, diesel, tabak, drank... dat is wat we allemaal nodig hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Conclusie : we gaan gem. 100€ meer verdienen en 500€ meer betalen aan allerlei belastingen/heffingen.
                Die 100 is een hersenspinsel. Geen enkele verduidelijking over welke inkomens er gaan van genieten.

Comment

• op 98 zijn de kortingen veel kleiner dan bij 95 en diesel, dat is de oorzaak van het grote prijsverschil
                  2.0 JTDm

Comment

• Er zijn wel mensen die lijken te denken alsof diesel even duur als benzine gaat worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Er zijn wel mensen die lijken te denken alsof diesel even duur als benzine gaat worden...
                      De woorden van de politiekers ten tijde van de regeringsvorming. Het zit er nog aan te komen.

Comment

• De regeringsonderhandelaars van CD&V en MR willen in hun zoektocht naar budgettaire middelen diesel even duur maken als benzine.

Comment

• Europa heeft bepaald dat dieselprijs hetzelfde moet worden als benzineprijs en dat tegen (als ik het mij goed herinner) 2018.

Comment

• Ze schrijven dat de accijnzen op diesel omhoog gaan en die van de benzine naar beneden om tot gelijke prijs te komen. De professionele diesel wordt niet omhoog gebracht. Wat is professioneel. Een firmawagen is in mijn ogen ook professioneel.

Comment

• Diesel mag nog duurder zijn dan benzine, het voordeel in verbruik zal er voor zorgen dat diesels in trek blijven; ook voor performance-cars, gelet op de hogere koppel (niet dat je dat zodanig gebruikt, maar aan de toog maakt dat wel in indruk ;-) )
                              Voorbeeldje ? de SQ5, wordt hier enkel als diesel aangeboden, de benzineversie maakt geen kans omwille van de taksen en het verbruik.

Comment

• Sterke drank , alcohol en 'ongezonde' voeding koop je dus voortaan beter over de grens. Je kan dan gelijk je kar volgooien met andere winkelwaar die in NL goedkoper is als in dit apeland. Diesel verbruik ik niet , en zo lang ze van de CNG prijs afblijven is het voor mij ok. Mijn aandelen houd ik voortaan 6 maanden + 1 dag bij voor ik ze verkoop..

Comment

• Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Er zijn wel mensen die lijken te denken alsof diesel even duur als benzine gaat worden...
                                  Werd reeds enige tijd door Europa verplicht!

Dacht verplicht van 2018.

In het VK is het bij een aantal aanbieders al het geval ( prijs diesel = benzine) daar waar diesel voorheen een stuk duurder was.

In elk geval is deze tax-shift lachwekkend.

Werkgevers dienen minder lasten te betalen, maar werknemers zullen wel dezelfde loonbrief krijgen.

Het worden harde tijden voor dieselende alkoliekers die ook nog eens verstokte rokers zijn

In my humble opinion hadden ze beter iets aan de personenbelasting gedaan. Dan houd je effectief meer over!
                                  Last edited by germinal; 23/07/2015, 22:03.
                                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                  current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    Diesel mag nog duurder zijn dan benzine, het voordeel in verbruik zal er voor zorgen dat diesels in trek blijven; ook voor performance-cars, gelet op de hogere koppel (niet dat je dat zodanig gebruikt, maar aan de toog maakt dat wel in indruk ;-) )
                                    Voorbeeldje ? de SQ5, wordt hier enkel als diesel aangeboden, de benzineversie maakt geen kans omwille van de taksen en het verbruik.
                                    Er zijn veel ergere wagens dan een SQ5 TFSI qua taksen en verbruik hoor. Is 'maar' een 3.0 V6 dus €780 taks. Verbruik bepaal je grotendeels zelf. Denk dat het grotendeels overeen zal komen met m'n 330i, en ik als snotneus kon dat al betalen.

Comment

• Dat zal om de twee weken naar den Auchan zijn, inkopen doen en voltanken... Ze vragen er om.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Op de terugreis van z-Frankrijk vorige week, alwaar een liter diesel ongeveer 1.15 kostte en langs de autostrade 1.30, tankte ik in Luxemburg aan 1.05 euro. Eenmaal thuisgekomen bleek de diesel hier bij de dats24 ook slechts 1.08 te kosten, 3 cent meer als in Lux. Is dat verschil al lang zo klein? Ik dacht dat hij in Lux veeeel goedkoper was?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik denk dat de jef ook gelukkig is

Ik ga toch nog efkes wachten vooraleer 'joepie' te roepen. Eerst zien en dan geloven...

Comment

Working...
                                          X