Mijn boot valt het niet zo hard op, de porsche ook niet echt. De mini dan weer wel..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenbij de huidige merk ik het niet (325i N52b25)
Toevalig Tomski?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenToevalig Tomski?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenbij de huidige merk ik het niet (325i N52b25)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenConclusie : we gaan gem. 100€ meer verdienen en 500€ meer betalen aan allerlei belastingen/heffingen.
Comment
-
Bijkomende lastenverlaging van 3,7 miljard euro
• Werkgeversbijdrage wordt verlaagd van 33 naar 25 procent
• BTW op elektriciteit wordt verhoogd van 6 naar 21 procent
• Accijnzen op diesel, tabak en drank verhoogd
• Roerende voorheffing opgetrokken van 25 naar 27 procent
• Speculatietaks bij aan- en verkoop aandelen binnen 6 maanden
dat 2de, daar betaald iedereen op. aangezien je een pak electriciteit betaald, daarboven nog een pak 'transportkosten' (in waregem kosten die transportkosten evenveel als den elentriek), en daarboven betaal je nog eens 15% extra belasting
het 3de punt: daar gaat iedereen nog voor betalen. de hoeveelheid mensen die enkel op benzine rijden, niet roken en drinken, die blijven bespaard
4de punt gaat iedereen weer voor betalen.
enkel dat laatste, dat is meer voor de rijkere klasse dan toch.
gevolg blijft nog steeds: de middenklasse betaald alles, want electriciteit, diesel, tabak, drank... dat is wat we allemaal nodig hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenConclusie : we gaan gem. 100€ meer verdienen en 500€ meer betalen aan allerlei belastingen/heffingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEr zijn wel mensen die lijken te denken alsof diesel even duur als benzine gaat worden...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Diesel mag nog duurder zijn dan benzine, het voordeel in verbruik zal er voor zorgen dat diesels in trek blijven; ook voor performance-cars, gelet op de hogere koppel (niet dat je dat zodanig gebruikt, maar aan de toog maakt dat wel in indruk ;-) )
Voorbeeldje ? de SQ5, wordt hier enkel als diesel aangeboden, de benzineversie maakt geen kans omwille van de taksen en het verbruik.
Comment
-
Sterke drank , alcohol en 'ongezonde' voeding koop je dus voortaan beter over de grens. Je kan dan gelijk je kar volgooien met andere winkelwaar die in NL goedkoper is als in dit apeland. Diesel verbruik ik niet , en zo lang ze van de CNG prijs afblijven is het voor mij ok. Mijn aandelen houd ik voortaan 6 maanden + 1 dag bij voor ik ze verkoop..
Comment
-
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...) 2
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEr zijn wel mensen die lijken te denken alsof diesel even duur als benzine gaat worden...
Dacht verplicht van 2018.
In het VK is het bij een aantal aanbieders al het geval ( prijs diesel = benzine) daar waar diesel voorheen een stuk duurder was.
In elk geval is deze tax-shift lachwekkend.
Werkgevers dienen minder lasten te betalen, maar werknemers zullen wel dezelfde loonbrief krijgen.
Het worden harde tijden voor dieselende alkoliekers die ook nog eens verstokte rokers zijn
In my humble opinion hadden ze beter iets aan de personenbelasting gedaan. Dan houd je effectief meer over!Last edited by germinal; 23/07/2015, 22:03.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenDiesel mag nog duurder zijn dan benzine, het voordeel in verbruik zal er voor zorgen dat diesels in trek blijven; ook voor performance-cars, gelet op de hogere koppel (niet dat je dat zodanig gebruikt, maar aan de toog maakt dat wel in indruk ;-) )
Voorbeeldje ? de SQ5, wordt hier enkel als diesel aangeboden, de benzineversie maakt geen kans omwille van de taksen en het verbruik.
Comment
-
Op de terugreis van z-Frankrijk vorige week, alwaar een liter diesel ongeveer 1.15 kostte en langs de autostrade 1.30, tankte ik in Luxemburg aan 1.05 euro. Eenmaal thuisgekomen bleek de diesel hier bij de dats24 ook slechts 1.08 te kosten, 3 cent meer als in Lux. Is dat verschil al lang zo klein? Ik dacht dat hij in Lux veeeel goedkoper was?
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik denk dat de jef ook gelukkig is
Ik ga toch nog efkes wachten vooraleer 'joepie' te roepen. Eerst zien en dan geloven...
Comment
Comment