Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijsverschil leasing auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prijsverschil leasing auto

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje met betrekking tot het leasen van auto's. Meer bepaald over de prijzen bij directlease.be

Ik verander binnenkort van werk en daar krijg ik een auto-budget van 500€. Wanneer ik op directlease.be ga kijken (gewoon als bezoeker) dan zie ik hier bijvoorbeeld mogelijkheid tot Opel Insignia Sports Tourer
    en dergelijken.

Het bedrijf waarbij ik ga werken, werkt samen met ING carlease en dus moet ik ook ginder mijn auto bestellen (binne paar maanden pas, maar ik begin al wat uit te kijken).

Weet er iemand of ING lease goedkoper is (overeenkomsten gesloten met het bedrijf of dergelijken?) dan directlease of omgekeerd?

Alvast bedankt

Mvg

ik denk het niet

ik vermoed dat jij trouwens zeer lage voorwaarden hebt geselecteerd of lange looptijd om die auto voor 500 Euro te hebben (met/zonder tanken, BTW, etc)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WDO Bekijk Berichten
      Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje met betrekking tot het leasen van auto's. Meer bepaald over de prijzen bij directlease.be

Ik verander binnenkort van werk en daar krijg ik een auto-budget van 500€. Wanneer ik op directlease.be ga kijken (gewoon als bezoeker) dan zie ik hier bijvoorbeeld mogelijkheid tot Opel Insignia Sports Tourer
      en dergelijken.

Het bedrijf waarbij ik ga werken, werkt samen met ING carlease en dus moet ik ook ginder mijn auto bestellen (binne paar maanden pas, maar ik begin al wat uit te kijken).

Weet er iemand of ING lease goedkoper is (overeenkomsten gesloten met het bedrijf of dergelijken?) dan directlease of omgekeerd?

Alvast bedankt

Mvg
      Als je een voorstel voor leasingbudget krijgt, altijd volgende vragen bijstellen.
      Looptijd
      Aantal km/jaar
      Winterbanden ja/ nee?
      Inclusief of exclusief tankkaart.

Als je die info hebt kan je al iets beter een prijsberekening doen.

Bij mij in't bedrijf wordt geleased aan 30.000km/ jaar, en voor een looptijd van 4 jaar.
      Dit geldt als referentie, ongeacht je nu véél meer of véél minder km's / jaar doet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
        Als je een voorstel voor leasingbudget krijgt, altijd volgende vragen bijstellen.
        Looptijd
        Aantal km/jaar
        Winterbanden ja/ nee?

Bij mij in't bedrijf wordt geleased aan 30.000km/ jaar, en voor een looptijd van 4 jaar.
        Dit geldt als referentie, ongeacht je nu véél meer of véél minder km's / jaar doet.

klopt, anders zou je wel eens met een Alto de baan op moeten voor je 500 € !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
          Looptijd
          Aantal km/jaar
          Winterbanden ja/ nee?

is inderdaad informatie die ik in mijn vraag niet heb bijgezet, maar die ik wel weet

Is bij ons ook 4 jaar aan 30.000km / jaar.
          Winterbandenregeling erbij en tankkaart ook van het bedrijf.

Iemand van jullie mooie voorstellen voor een ruime auto die comfortabel genoeg is om jaarlijks een paar keer lange afstanden te doen (vakantie)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WDO Bekijk Berichten
            is inderdaad informatie die ik in mijn vraag niet heb bijgezet, maar die ik wel weet

Is bij ons ook 4 jaar aan 30.000km / jaar.
            Winterbandenregeling erbij en tankkaart ook van het bedrijf.

Iemand van jullie mooie voorstellen voor een ruime auto die comfortabel genoeg is om jaarlijks een paar keer lange afstanden te doen (vakantie)?
            Hangt af van het aantal personen.

Ben al met m'n A3 Sportback ruim en comfortabel met 2 op vakantie geweest.
            1991 BMW E30 318is

Comment

Ik rij momenteel ook met een A3 sportback en ben hier ook zeer tevreden van;
              Maar ik zoek toch iets met een wat grotere achterbank en koffer.

Ik ben namelijk ook nog kapitein van een squash-ploeg met veel jeugd hierin, hetgeen maakt dat ik bijna wekelijks wel eens met een man of 5 in mijn auto zit en richting Luik of dergelijke kan rijden.

Dit is nu toch altijd wat te krap.

Comment

Renault Gran Scenic, heel ruime wagen met comffort en krijg je zeker in je budget
                is't financiele leasing of operationele?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                  Renault Gran Scenic, heel ruime wagen met comffort en krijg je zeker in je budget
                  Operationele leasing

Comment

Skoda Octavia 1.6TDI. De referentie in zijn klasse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Skoda Octavia 1.6TDI. De referentie in zijn klasse.
                      Dat gaat jou nog minder af dan Ferdinand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                        Ik vind die prijzen op directlease echt belachelijk duur.
                        Op het hilarische af.

Dan rij ik nog liever met een golf 3 rond dan zoveel geld in de beek te smijten.
                        Waar heb je het over? Directlease is fuil operationele lease voor bedrijven. Voor KMO's is directlease echt bij de goedkoopste? Dit is niet voor particulieren hé!

K

Comment

Alle prijzen die uit een configurator komen, of het nu DirectLease of KBC Autolease is, zijn bij het haar getrokken.

Onderhandelen over de prijs.

Comment

en bekijk tegenwoordig vooral maar eens de post banden, ik heb die er bij mij uit laten bonjouren. Ze wilden niet meegaan in de berekeningen van ons(ongeveer 3000€ op de ganse looptijd) en bleven bij hun versie (+6500 €). Tot nu toe kloppen onze berekeningen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                              alle mono-volumes worden afgestraft door hoge CO2
                              de komende jaren gaat dit type zwaar zakken in aantal bij leasing

Comment

ivm directlease:

ik rijd nu met een A3. indertijd voor dezelfde auto prijs vergeleken tussen D'ieteren lease & directlease.
                                directlease lag toch een pak hoger in prijs hoor;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                  ivm directlease:

ik rijd nu met een A3. indertijd voor dezelfde auto prijs vergeleken tussen D'ieteren lease & directlease.
                                  D'ieteren lease en Audi goedkoper

I wonder why

en als je met hun stickertje wilde rondrijden, kreeg je geloof ik nog iets betere condities

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                    ivm directlease:

Maak gerust een eigen topic aan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                      D'ieteren lease en Audi goedkoper

I wonder why

en als je met hun stickertje wilde rondrijden, kreeg je geloof ik nog iets betere condities

ivm die sticker: daar is niks van gezegd. ik ben alvast blij dat er geen opplakt bij mij :-p

Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                      Maak gerust een eigen topic aan!
                                      tnx, maar niet echt behoefte aan :-p

Comment

Working...
                                      X