Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Premium Selection

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Bij Lemmens-Le Couter toch ook.
    bij Patrick Smets ook
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
      On a side note, om even een wanpraktijk aan de kaak te stellen : sleepfirma's hebben géén retentierecht.

Dus als iemand ooit weggesleept wordt : je hoeft de kosten niet te betalen om je wagen terug te krijgen, ook al zullen ze dat zeggen...
      Dus als de politie, uw voertuig laat wegslepen, moeten de sleepkosten niet betaald worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
        Dus als de politie, uw voertuig laat wegslepen, moeten de sleepkosten niet betaald worden?
        Dat zegt hij toch helemaal niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
          Dat zeg ik toch niet.

Ik zeg dat je die factuur niet EERST moet betalen, om je wagen terug te kunnen krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Bij Audi betaal ik mijn facturen altijd achteraf, ze sturen die namelijk op met de post. Gaat dat bij BMW niet?
            Bij mijn BMW-dealer sturen ze ook telkens de factuur achterna.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
              Bij mijn BMW-dealer sturen ze ook telkens de factuur achterna.
              Same here.

Ook Patrick Smets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                bij Patrick Smets ook
                Nochtans hangt er bij Patrick bv. heel duidelijk achter de desk dat wagens slechts worden meegegeven na cash betaling in de garage.

Voor het geval dat...

Comment

Bij onze BMW-dealer ook, net zoals op nog veel andere plaatsen (niet alleen autogarages). Mensen die vaak op onderhoud komen mogen dan achteraf betalen, mensen die toevallig daar binnenstappen voor een (spoed)herstelling zullen dat voordeel meestal niet krijgen...
                  Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                  BMW E90 320d:

Comment

das volgens mij eerder kwestie van gene zever aan de comptoir te krijgens wegens hoge rekeningen
                    als de factuur thuis komt kun je eens goed tegen uw brievenbus shotten

Comment

Ik heb in 2009 een BMW Z4 2008 gekocht via BMW Brussels evere Premium Selection, de wagen was een grote ramp en ik deed beroep op het programma wisseloptie absolute gemoedsrust. De wagen was roest rond de wielen, krassen interieur en er zat een gat in het canvas dak. BMW had de wegen terug binnen de 10 dagen en ze gedragen zich als een italiaanse bende met nette pakken. Conclusie: rechtzaak en gekibbel tot het einde... nog steeds geen uitspraak en ze komen hun garantie voorwaarden niet na. Zelfs tot vandaag en de auto is nog steeds onder garantie komen ze hun contractuele overeenkomst niet na. Iemand dezelfde ervaring bij BMW Brussels Evere?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen1 Bekijk Berichten
                        Ik heb in 2009 een BMW Z4 2008 gekocht via BMW Brussels evere Premium Selection, de wagen was een grote ramp en ik deed beroep op het programma wisseloptie absolute gemoedsrust. De wagen was roest rond de wielen, krassen interieur en er zat een gat in het canvas dak. BMW had de wegen terug binnen de 10 dagen en ze gedragen zich als een italiaanse bende met nette pakken. Conclusie: rechtzaak en gekibbel tot het einde... nog steeds geen uitspraak en ze komen hun garantie voorwaarden niet na. Zelfs tot vandaag en de auto is nog steeds onder garantie komen ze hun contractuele overeenkomst niet na. Iemand dezelfde ervaring bij BMW Brussels Evere?
                        Ik veronderstel dat de wagen dit had toen je hem kocht en dat je de wagen gezien hebt voordat je hem kocht dus

Comment

Dat klopt, de wagen had dit bij ontvangst, ik heb die dan ook binnen de 10 dagen teruggeven met aangetekende brieven volgens de wettelijke bepaling. Waarom koop je een kwaliteitslabel als je er geen beroep op kan doen? BMW zegt dat ontvangen van de sleutels is het accepteren van de gebreken... waarom betaal ik dan veel meer voor het premium label?
                          Het contract had ook een wisseloptie, dit heb ik ook aangevraagd maar BMW haalde het gewoon uit hun contract en doen nu of hun neus bloedt... Laat staan ontbinden van het contract = verkoop, BMW trekt zich van klanten dienst niets aan... Iemand ooit geslaagd die wisseloptie te voltooien? Ik kan dit contract posten in pdf formaat.

Comment

Zet er gewoon een advocaat op jongen. Hier zal je niet veel verder geholpen worden vrees ik. Iedereen kan wel zijn zegje doen maar daar schiet jij weinig mee op.

Comment

geen problemen met de premium selection van bmw, prima in orde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen1 Bekijk Berichten
                                Dat klopt, de wagen had dit bij ontvangst, ik heb die dan ook binnen de 10 dagen teruggeven met aangetekende brieven volgens de wettelijke bepaling. Waarom koop je een kwaliteitslabel als je er geen beroep op kan doen? BMW zegt dat ontvangen van de sleutels is het accepteren van de gebreken... waarom betaal ik dan veel meer voor het premium label?
                                Het contract had ook een wisseloptie, dit heb ik ook aangevraagd maar BMW haalde het gewoon uit hun contract en doen nu of hun neus bloedt... Laat staan ontbinden van het contract = verkoop, BMW trekt zich van klanten dienst niets aan... Iemand ooit geslaagd die wisseloptie te voltooien? Ik kan dit contract posten in pdf formaat.
                                Er is nog steeds een verschil tussen gebreken die de wagen heeft bij aankoop en gebreken die optreden na de aankoop.

Als je een tweedehands wagen koopt zal er steeds in de koopovereenkomst staan dat je de wagen accepteert in de staat zoals hij zich bevindt en gekend door de koper. De gebreken die jij aanhaalt waren aanwezig bij de aankoop, dus als jij zo'n koopovereenkomst tekent leg je je neer bij deze gebreken en kan je ze niet meer verhalen op de verkoper.

Als het over een gebrek zou gaan dat is opgetreden x aantal tijd na levering, dan zijn ze echter wel verplicht dat onder garantie te herstellen.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Moraal van dit topic: het is niet omdat het een dure BMW dealer met een duur label is dat je er niet aan bedrogen kan worden...

Comment

Zijn er eigenlijk nog wél BMW dealers waar je nog échte service krijgt?

Mijn probleem dat in mei (piepende standverwarming, bestaat een topic over) na een half jaar aanslepen uiteindelijk "opgelost" werd door een andere dealer, is vandaag na exact 5 maanden, ofte de eerste koude dag van het jaar opnieuw opgedoken
                                    Auto moet volgende week opnieuw binnen voor een dag, zodat ze kunnen kijken of er garantie op de herstelling mogelijk is... *zucht*

Als ze mij een nieuwe 5 kunnen verkopen kunnen ze mij om de 5 minuten bellen, als er nadien iets gedaan moet worden hoor je ze niet meer. Moraal van dit verhaal: het is niet omdat je een BMW gekocht hebt (of in mijn geval zelfs meerdere) dat je service krijgt.
                                    2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                    2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                    2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                    1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                    1967 Volvo 123 GT

Comment

een BMW heeft geen problemen, hebben ze U dat nog niet verteld, zijn allemaal inbeeldingen van de klant. Een BMW is perfect (en er zijn er nog veel die dat geloven ook ).

Weet na mijn eerste BMW wel beter, elk merk heeft zijn problemen. Hangt er gewoon vanaf hoe ze het oplossen achteraf of je je als klant goed voelt of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Er is nog steeds een verschil tussen gebreken die de wagen heeft bij aankoop en gebreken die optreden na de aankoop.
                                        Maar de wisseloptie is normaal toch aanwezig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten

Weet na mijn eerste BMW wel beter, elk merk heeft zijn problemen. Hangt er gewoon vanaf hoe ze het oplossen achteraf of je je als klant goed voelt of niet.
                                          Idd. en daar laten tegenwoordig veel garages (en zelfs bepaalde merken) steken vallen.

Comment

Working...
                                          X