Oorspronkelijk geplaatst door ICM
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Premium Selection
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenOn a side note, om even een wanpraktijk aan de kaak te stellen : sleepfirma's hebben géén retentierecht.
Dus als iemand ooit weggesleept wordt : je hoeft de kosten niet te betalen om je wagen terug te krijgen, ook al zullen ze dat zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenDus als de politie, uw voertuig laat wegslepen, moeten de sleepkosten niet betaald worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenDus als de politie, uw voertuig laat wegslepen, moeten de sleepkosten niet betaald worden?
Ik zeg dat je die factuur niet EERST moet betalen, om je wagen terug te kunnen krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBij Audi betaal ik mijn facturen altijd achteraf, ze sturen die namelijk op met de post. Gaat dat bij BMW niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenBij mijn BMW-dealer sturen ze ook telkens de factuur achterna.
Ook Patrick Smets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenbij Patrick Smets ook
Voor het geval dat...
Comment
-
Bij onze BMW-dealer ook, net zoals op nog veel andere plaatsen (niet alleen autogarages). Mensen die vaak op onderhoud komen mogen dan achteraf betalen, mensen die toevallig daar binnenstappen voor een (spoed)herstelling zullen dat voordeel meestal niet krijgen...
Comment
-
Ik heb in 2009 een BMW Z4 2008 gekocht via BMW Brussels evere Premium Selection, de wagen was een grote ramp en ik deed beroep op het programma wisseloptie absolute gemoedsrust. De wagen was roest rond de wielen, krassen interieur en er zat een gat in het canvas dak. BMW had de wegen terug binnen de 10 dagen en ze gedragen zich als een italiaanse bende met nette pakken. Conclusie: rechtzaak en gekibbel tot het einde... nog steeds geen uitspraak en ze komen hun garantie voorwaarden niet na. Zelfs tot vandaag en de auto is nog steeds onder garantie komen ze hun contractuele overeenkomst niet na. Iemand dezelfde ervaring bij BMW Brussels Evere?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen1 Bekijk BerichtenIk heb in 2009 een BMW Z4 2008 gekocht via BMW Brussels evere Premium Selection, de wagen was een grote ramp en ik deed beroep op het programma wisseloptie absolute gemoedsrust. De wagen was roest rond de wielen, krassen interieur en er zat een gat in het canvas dak. BMW had de wegen terug binnen de 10 dagen en ze gedragen zich als een italiaanse bende met nette pakken. Conclusie: rechtzaak en gekibbel tot het einde... nog steeds geen uitspraak en ze komen hun garantie voorwaarden niet na. Zelfs tot vandaag en de auto is nog steeds onder garantie komen ze hun contractuele overeenkomst niet na. Iemand dezelfde ervaring bij BMW Brussels Evere?
Comment
-
Dat klopt, de wagen had dit bij ontvangst, ik heb die dan ook binnen de 10 dagen teruggeven met aangetekende brieven volgens de wettelijke bepaling. Waarom koop je een kwaliteitslabel als je er geen beroep op kan doen? BMW zegt dat ontvangen van de sleutels is het accepteren van de gebreken... waarom betaal ik dan veel meer voor het premium label?
Het contract had ook een wisseloptie, dit heb ik ook aangevraagd maar BMW haalde het gewoon uit hun contract en doen nu of hun neus bloedt... Laat staan ontbinden van het contract = verkoop, BMW trekt zich van klanten dienst niets aan... Iemand ooit geslaagd die wisseloptie te voltooien? Ik kan dit contract posten in pdf formaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koen1 Bekijk BerichtenDat klopt, de wagen had dit bij ontvangst, ik heb die dan ook binnen de 10 dagen teruggeven met aangetekende brieven volgens de wettelijke bepaling. Waarom koop je een kwaliteitslabel als je er geen beroep op kan doen? BMW zegt dat ontvangen van de sleutels is het accepteren van de gebreken... waarom betaal ik dan veel meer voor het premium label?
Het contract had ook een wisseloptie, dit heb ik ook aangevraagd maar BMW haalde het gewoon uit hun contract en doen nu of hun neus bloedt... Laat staan ontbinden van het contract = verkoop, BMW trekt zich van klanten dienst niets aan... Iemand ooit geslaagd die wisseloptie te voltooien? Ik kan dit contract posten in pdf formaat.
Als je een tweedehands wagen koopt zal er steeds in de koopovereenkomst staan dat je de wagen accepteert in de staat zoals hij zich bevindt en gekend door de koper. De gebreken die jij aanhaalt waren aanwezig bij de aankoop, dus als jij zo'n koopovereenkomst tekent leg je je neer bij deze gebreken en kan je ze niet meer verhalen op de verkoper.
Als het over een gebrek zou gaan dat is opgetreden x aantal tijd na levering, dan zijn ze echter wel verplicht dat onder garantie te herstellen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Zijn er eigenlijk nog wél BMW dealers waar je nog échte service krijgt?
Mijn probleem dat in mei (piepende standverwarming, bestaat een topic over) na een half jaar aanslepen uiteindelijk "opgelost" werd door een andere dealer, is vandaag na exact 5 maanden, ofte de eerste koude dag van het jaar opnieuw opgedoken
Auto moet volgende week opnieuw binnen voor een dag, zodat ze kunnen kijken of er garantie op de herstelling mogelijk is... *zucht*
Als ze mij een nieuwe 5 kunnen verkopen kunnen ze mij om de 5 minuten bellen, als er nadien iets gedaan moet worden hoor je ze niet meer. Moraal van dit verhaal: het is niet omdat je een BMW gekocht hebt (of in mijn geval zelfs meerdere) dat je service krijgt.2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition
2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
1999 Volvo V70 classic 2.5d
1967 Volvo 123 GT
Comment
-
een BMW heeft geen problemen, hebben ze U dat nog niet verteld, zijn allemaal inbeeldingen van de klant. Een BMW is perfect (en er zijn er nog veel die dat geloven ook).
Weet na mijn eerste BMW wel beter, elk merk heeft zijn problemen. Hangt er gewoon vanaf hoe ze het oplossen achteraf of je je als klant goed voelt of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEr is nog steeds een verschil tussen gebreken die de wagen heeft bij aankoop en gebreken die optreden na de aankoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
Weet na mijn eerste BMW wel beter, elk merk heeft zijn problemen. Hangt er gewoon vanaf hoe ze het oplossen achteraf of je je als klant goed voelt of niet.
Comment
Comment