Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Premium Selection

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn ervaring is , dat als zij die wagen niet zelf mogen onderhouden , blijf er dan vanaf .
    Mij hebben ze dik in het zak gezet met Premium Selection .
    Blijkt geaccidenteerd geweest te zijn en NIET door BMW gemaakt .
    Nu blijkt ook dat ze de historiek va mijn wagen helemaal niet kennen en dat is juist de voorwaarde om een Premium Selection te mogen zijn .
    De garage waar ik mijn wagen heb gekocht ( Ik heb nog steeds één jaar garantie ) wil nik betalen of repareren .
    Heb er zelfs een advocaat op gezet wegens oplichting .
    BMW Benelux is ondertussen ook op de hoogte maar heeft nog niet gereageerd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vovi Bekijk Berichten
      Ik heb 3 jaar geleden een 325 D Cabrio gekocht bij garage Romrin te dendermonde .
      Dit met 4 jaar Premium Selection garantie .
      Daar ik na 3 jaar naar de technische controle moet met deze wagen , zijn we er achter gekomen , dat de wagen frontaal in een heeft gezeten en Niet gemaakt werd bij BMW .
      Tevens heeft Garage Romein mij in een mail laten weten , dat zij helemaal geen historiek hebben van deze wagen van VOOR mijn aankoop .
      Maar is dit niet een van de voorwaarden om een Premium Selection te mogen zijn ? Dat BMW de voorgeschiedenis van deze wagens kent ?
      Deze wagen had helemaal geen Premium Selection mogen zijn , omdat er geen historiek van aanwezig was .
      Ik noem dit GANGSTER PRAKTIJKEN .
      Zij willen in niks tussenbeide komen .
      Kan dit zomaar ?
      Ik heb straks een afspraak met een advocaat en ga straks ook bellen met de krant , want regels zijn regels .
      Zo ook voor BMW .
      Garage Jorssen uit Schoten heeft mij daarentegen heel goed en vriendelijk geholpen , maar zij kunnen daar natuurlijk niks aan doen .
      Zelf zij vinden dat dit niet kan en hebben zelfs contact opgenomen met BMW Benelux .
      Dit is mijn tweede Premium Selection en tevens mijn laatste BMW .
      Ik heb 25 jaar met `ford gereden en heb daar nooit zoiets meegemaakt
      Als ik het goed begrijp heeft je wagen een accident gehad maar ben je er pas achter gekomen bij een technische controle en heb je er dus nooit écht last van gehad? Én je hebt er vier jaar garantie op gekregen?
      Wat is je probleem nu juist?
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Mijn ervaring is , dat als zij die wagen niet zelf mogen onderhouden , blijf er dan vanaf .
        Mij hebben ze dik in het zak gezet met Premium Selection .
        Blijkt geaccidenteerd geweest te zijn en NIET door BMW gemaakt .
        Nu blijkt ook dat ze de historiek va mijn wagen helemaal niet kennen en dat is juist de voorwaarde om een Premium Selection te mogen zijn .
        De garage waar ik mijn wagen heb gekocht ( Ik heb nog steeds één jaar garantie ) wil nik betalen of repareren .
        Heb er zelfs een advocaat op gezet wegens oplichting .
        BMW Benelux is ondertussen ook op de hoogte maar heeft nog niet gereageerd .
        Wat is er stuk?

Comment

op zich gaat het daar niet over he..bmw bepaalt dat premium selections een gekende historie moeten hebben en ongevalvrij zijn

Comment

Ik begrijp Vovi, ik zou ook serieus pissed zijn.

Comment

Premium selection mja. Ook slechte ervaring mee gehad maar goed er zullen er ook wel goede bijzitten. Ik zou er alleszins nooit meer aan beginnen. Ik denk zelfs met het gehele merk niet meer maar goed dat is een ander verhaal
              Los daarvan kan je dat overal hebben uiteraard. Sometimes you win, sometimes you loose...

In dit specifiek geval zijn ze wel in fout. Langs andere kant wat is er nu juist stuk? Als je drie jaar hebt gereden voor je het ontdekt lijkt mij het toch geen groot probleem?
              Last edited by SteakFriet; 16/02/2016, 13:22.

Comment

wagen kan perfect in orde zijn maar een pak minder veilig bij een volgende frontale botsing. ik zou er ook niet mee kunnen lachen om dit jaren na aankoop pas teweten te komen.
                BMW benelux werkt volgens mij ook met part time vrijwilligers die lastige mails negeren of deleten...
                Last edited by Doa; 16/02/2016, 13:36.
                lets have some more member berries

Comment

Ik heb al premiums geprijsd zien staan, waar je op 't salon en met wat gepush naar kortingen toe, een nieuwe voor hebt. Ze vragen er belachelijk veel voor, dan moet dat 100% in orde zijn, zo simpel is dat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Ik heb al premiums geprijsd zien staan, waar je op 't salon en met wat gepush naar kortingen toe, een nieuwe voor hebt. Ze vragen er belachelijk veel voor, dan moet dat 100% in orde zijn, zo simpel is dat.
                    Klopt, als je dan ziet dat ze enkele jaren geleden op de bmw fandag heel de dag liggen te drifen met die witte m3 die een week erna als premium te koop staat... tja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      op zich gaat het daar niet over he..bmw bepaalt dat premium selections een gekende historie moeten hebben en ongevalvrij zijn
                      Hij, geeft aan: ze willen niets repareren of betalen.

dat ze geen historie kennen is contractbreuk... Tenzij de prijs ontzettend laag was... Dan kan je vermoeden...

Comment

Ik heb 3 jaar geleden een 325 D Cabrio gekocht bij garage Romein te dendermonde .
                        Dit met 4 jaar Premium Selection garantie .
                        Daar ik na 3 jaar naar de technische controle moet met deze wagen , zijn we er achter gekomen , dat de wagen frontaal in een heeft gezeten en Niet gemaakt werd bij BMW .
                        Tevens heeft Garage Romein mij in een mail laten weten , dat zij helemaal geen historiek hebben van deze wagen van VOOR mijn aankoop .
                        Maar is dit niet een van de voorwaarden om een Premium Selection te mogen zijn ? Dat BMW de voorgeschiedenis van deze wagens kent ?
                        Deze wagen had helemaal geen Premium Selection mogen zijn , omdat er geen historiek van aanwezig was .
                        Ik noem dit GANGSTER PRAKTIJKEN .
                        Zij willen in niks tussenbeide komen .
                        Kan dit zomaar ?
                        Ik heb straks een afspraak met een advocaat en ga straks ook bellen met de krant , want regels zijn regels .
                        Zo ook voor BMW .
                        Garage Jorssen uit Schoten heeft mij daarentegen heel goed en vriendelijk geholpen , maar zij kunnen daar natuurlijk niks aan doen .
                        Zelf zij vinden dat dit niet kan en hebben zelfs contact opgenomen met BMW Benelux .
                        Dit is mijn tweede Premium Selection en tevens mijn laatste BMW .
                        Ik heb 25 jaar met `ford gereden en heb daar nooit zoiets meegemaakt
                        sorry maar 4 jaar garantie geven op een auto waar ze zelf de historiek niet van kennen... daar geloof ik niet veel van.
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Aan de ts, kan je het premiumcontract eens inscannen, zonder persoonlijke gegevens. Of toch de pagina met gekende historie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            sorry maar 4 jaar garantie geven op een auto waar ze zelf de historiek niet van kennen... daar geloof ik niet veel van.
                            4 jaar is wel immens veel voor een 2dehands wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              4 jaar is wel immens veel voor een 2dehands wagen.
                              Soms zijn er acties op die BMW premium selections, als je een paar honderd euro extra geeft krijg je bovenop de normale 2 jaar garantie, 2 jaar extra.

Comment

Een garantieverzekering voor een jonge wagen kost maar een paar honderd euro per jaar, zie bv. http://www.autogarantieverzekering.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                  Als ik het goed begrijp heeft je wagen een accident gehad maar ben je er pas achter gekomen bij een technische controle en heb je er dus nooit écht last van gehad? Én je hebt er vier jaar garantie op gekregen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                    Klopt, als je dan ziet dat ze enkele jaren geleden op de bmw fandag heel de dag liggen te drifen met die witte m3 die een week erna als premium te koop staat... tja
                                    Je bedoelt dat driften slecht is voor een auto?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Je bedoelt dat driften slecht is voor een auto?

Das beeejemweeej, das ervoor gemaakt!
                                      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Das beeejemweeej, das ervoor gemaakt!
                                        Gewoon op tijd wat olie verversen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Allé... dat meen je toch zelf niet...

Een herspoten bumper omwille van een kras tot daar aan toe maar een zwaar ongeval... @ topic starter: welke vaststellingen heeft de autokeuring juist gedaan?
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X