Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bijkomende verzekering glasbreuk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bijkomende verzekering glasbreuk

Dag,

Kan er iemand mij zeggen waar ik eventueel, indien dit mogelijk is natuurlijk, een bijkomende verzekering kan nemen tegen glasbreuk.
    Ik denk dat een omnium verzekering dit wel dekt, maar voor mijn tweedehandsauto valt dit veel te duur uit.
    Kan dit afzonderlijk bij een andere maatschappij afgesloten worden?

Alvast bedankt

vraag eens naar een klein omnium daar zit glasbreuk, aanrijding met dieren , stormschade ,diefstal enz zowieso in en is betaalbaar en dekken meestal oudere 2de handswagen ook

Comment

Ik zit bij DVV met m'n (tweedehandse) auto: gewoon BA-verzekering en dan glasbreuk apart erbijgenomen voor ongeveer 60€/jaar.

Is dus mogelijk zonder daarom een (kleine) omnium te moeten nemen
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Hartelijke dank voor de spontan reactie.
        Ik zit momenteel bij "ALLIANZ" en zal nogmaals navragen of ik inderdaad ook een bijkomende verzekering kan nemen tegen glasbreuk.
        Maar steeds wordt het gesprek afgebogen naar omnium, maar die prijs is mij te duur.

Comment

Bij generali ook glasbreuk apart voor een 60 euro per jaar.

Comment

Kleine zaken die je moet onthouden bij glasbreuk.

1. MOET door steenslag zijn
            2. ALLEEN voorruit / zijruiten / achterruit. Je mistlamp kapot door kiezel? Vergeet het.

3. Als er steentje tegen voorruit komt en je hebt een sterretje kan er altijd 'per ongeluk' groter steentje volgen kuch kuch zodat je volledige nieuwe ruit krijgt ipv beurt bij Carglass.

Een nieuwe ruit incl plaatsen kost je rond de 600/700 euro lijkt me. 1 jaar schadevrij rijden in je waarborg glasbreuk en je betaald voor hun glimlach.

Comment

Dag,
              Hartelijke dank aan allen voor de spontane reacties.

Hierboven staat ook vermeld : " Bij generali ook glasbreuk apart voor een 60 euro per jaar"

Even nagezien maar dit staat er niet op, enkel een optie bij uw autoverzekering bij Generali

" U kan deze formule personaliseren met de waarborgen Bijstand, Glasbreuk en Mobiliteit "
              www.generali.be/Site/nl/Particulieren/Mijnauto/tabid/409/Default.aspx
              Dank,

Comment

Ik heb verzekering bij Dexia, mini omnium en daar zat geen glasbreuk in, enkel indien je die appart er nog eens bij neemt. Dus moet zeker appart mogelijk zijn.
                Denk wel enkel bij de verzekering waar je ook al je BA hebt.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Hoi

Even de verzekeringsondernemingen " afgesurfd " en bij de meeste firma's valt galsbreuk onder een mini omnium verzekering. Dit is zeker een nieuwe trend aan het worden.
                  Bij DVV kan je dit nog afzonderlijk nemen, bovenop je autoverzekering genomen bij DVV.
                  Bij Generali, zev ? en Optimco idem.
                  Jammergenoeg staat er bij vele - grote - verzekeringsfirma's, op hun website, niet veel informatie.
                  Men moet zich onmiddellijk in kontakt stellen met een plaatselijke makelaar.
                  Last edited by ; 25/08/2010, 22:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jjvk Bekijk Berichten
                    Dag,
                    Hartelijke dank aan allen voor de spontane reacties.

Hierboven staat ook vermeld : " Bij generali ook glasbreuk apart voor een 60 euro per jaar"

Even nagezien maar dit staat er niet op, enkel een optie bij uw autoverzekering bij Generali

" U kan deze formule personaliseren met de waarborgen Bijstand, Glasbreuk en Mobiliteit "
                    www.generali.be/Site/nl/Particulieren/Mijnauto/tabid/409/Default.aspx
                    Dank,
                    Misverstand, ik bedoelde dat het los van een mini omnium kan, ba is inderdaad vereist wat ik ook normaal vind. 1 sterretje per jaar laten weghalen kost al 100 euro.

Comment

Working...
                    X