Oorspronkelijk geplaatst door manos
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sorry voor off-topic; maar ik ben 'out' voor 8 weken -> operatie aan hernia next week
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHernia is toch niet het einde van de wereld?
Allez ja, versta mij niet verkeerd, liever jij dan ik maar toch...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Damn, vandaar dat je zoveel last had in Folembray... Hou je maar rustig zodat je snel nog eens mee kunt! GrtzMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Veel sterkte, al begrijp ik niet waarom dit gepost dient te worden ..
Maar toch, sterkte !
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenVeel beterschap! Je hebt maar één rug dus tracht die 8 weken zo goed mogelijk te doorlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenPfffff, ik sukkelde dus al tijdje met mijn rug sinds vorig jaar in augustus.
Heb MRI scan laten nemen vorige week, daarjuist de resultaten gaan bekijken. En de tussenwervelschijf die uitpuilt en een zenuw knelt, is dus bijna volledig plat, + er zit niets meer in van vocht.. ( serieus versleten dus voor op mijn jonge leeftijd)
Neurochirurg heeft dus een operatie voorgesteld voor volgende week woensdag.
8 weken revalideren en niets doen
Het is dus geen lachertje zo te zien.
Doet me wel ff nadenken pfff
Wilde het jullie laten weten dat ik dus in die tijd niet actief zal zijn
Kan je achteraf ook even je bevindingen posten aub?
Ik heb hetzelfde aan de hand (nu al zo'n 5,5 jaar) maar dan nog een graad erger (bijna alle tussenwervelschijven volledig leeg, 3 hernia's, reumatische aandoening), pijnloos leven --> forget it!
"Voordeel" is dat mijn pijndrempel zodanig hoog is dat ik niet veel meer voel, enkel als het nogal ver gevorderd is, hoop dat je dat nooit zal ervaren want heeft alleen maar nadelen.
Anyway, een spoedig herstel gewenst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenVeel succes met de operatie!
Kan je achteraf ook even je bevindingen posten aub?
Ik heb hetzelfde aan de hand (nu al zo'n 5,5 jaar) maar dan nog een graad erger (bijna alle tussenwervelschijven volledig leeg, 3 hernia's, reumatische aandoening), pijnloos leven --> forget it!
"Voordeel" is dat mijn pijndrempel zodanig hoog is dat ik niet veel meer voel, enkel als het nogal ver gevorderd is, hoop dat je dat nooit zal ervaren want heeft alleen maar nadelen.
Anyway, een spoedig herstel gewenst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenin welke kliniek ga je geopereerd worden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenNeurochirurg heeft dus een operatie voorgesteld voor volgende week woensdag.) AZJ...
Erg, toch ergens anders een tweede/derde opinie vragen, kan ZEKER geen kwaad!
Denk er eens goed over na!!!!
ikke, alles wat met die rug te maken heeft blijkt te zijn versleten + atrose...
operatie = alles vast zetten = zo stijf als een plank dus = niet laten doen = leren mee leven en moet zeggen lukt vrij aardig
Comment
Comment