hoorde van een kennis dat iemand die hij kende atom gekocht heeft, komt binnen midden 2011 deze zal gebruikt worden voor verhuur (meerijden) prijs zou normaal rond 100 euro per 1/2 uur moeten komen. koopje als je het mij vraagt. zal zeker eens meegaan!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NET GEHOORD!!!!!! vanaf midden2011 ARIEL ATOM TE HUUR in belgie!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Deze deal is helemaal tompy ... Euhm toppie
Verstuurd vanaf mijn verhuurde iPhone2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMeerijden, 1/2 uur, €100 ...
Koopje ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tompy Bekijk Berichtenja meegaan met gewone carrera 2 kost ook 100 euro ik zou weten wa kiezen hoor!!!
Straks zit ik op een goudmijn zonder het te weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenVoor €100 rijd ik liever een uur met iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenVoor 100 rijd ik liever een uur met iets anders.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenVoor €100 rijd ik liever een uur met iets anders.Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenTgaat hier over meerijden he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenWauw Tompy, hoeveel centjes krijg jij daar in ruil voor terug?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenVoor €100 rijd ik liever een uur met iets anders.
Comment
Comment