Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondag nog gepoetst, resultaat van een dagje ring. The fly is dead.

Comment

• wtf

Comment

• Gisteren was het de ringdoop voor m'n Clio RS!
        Hij heeft het goed uitghouden enkel de eerste 2ronden teveel op rem waardoor die wat lastig werden!
        Effe de boel laten afkoelen en nadien er terug op om 4ronden te verkennen. Toen geen problemen meer ondervonden met de remmen!
        In totaal toch een 15ronden gereden.

Comment

• 15, da's al de moeite!

Zowat het maximum wat ik meestal draai op een dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
            Rondje of 20 gedaan met de mr2
            Jammer dat de koppeling op het einde van elk rondje begon moeilijk te doen, anders gingen het er wss nog wat meer geweest zijn.

Nog eentje

Goed bezig gasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
              15, da's al de moeite!

Zowat het maximum wat ik meestal draai op een dag
              De beste rondjes zijn die voor sluitingstijd, minder volk op de baan om mooi lijnen te kunnen rijden. Maar heb nog veel verbeterwerk op meerdere stukken, en het moeilijkste is het tussengas geven bij terugschakelen en tegelijk nog stevig remmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                De beste rondjes zijn die voor sluitingstijd, minder volk op de baan om mooi lijnen te kunnen rijden. Maar heb nog veel verbeterwerk op meerdere stukken, en het moeilijkste is het tussengas geven bij terugschakelen en tegelijk nog stevig remmen.
                Alleen wat gevaarlijk met de laaghangende zon, vooral bij exit Brünnchen imo (terwijl dat net een plek is waar er wel eens eentje stilstaat)

Ik geef geen tussengas bij terugschakelen, ik tiphiel niet...ik rij gewoon
                Qua dat remmen, dat kun je perfect oplossen door gewoon rustiger te rijden, dan ontdek je snel welke bochten je zonder remmen kan nemen. Niet dat ik dat gedaan heb maar het lijkt me wel een aangename methode!

Ik zou overigens wel eens willen meebollen in zo'n bakje, rij zelf met de Mégane dus vermoed dat wel wat verwant is, behalve de turbo natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                  Zondag nog gepoetst, resultaat van een dagje ring. The fly is dead.

Er lijkt wat carbon op je hele voorbumper te hangen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    Er lijkt wat carbon op je hele voorbumper te hangen!
                    Zelfs met de hogedruk niet volledig proper te krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Da's echt lache.

The fly is dead

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                        Da's echt lache.

The fly is dead
                        Het waren zij die het gezocht hadden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                          Voor mijn neus ook, een R8 V10...had kostelijk kunnen zijn, gewoon rechtdoor gegaan.

Lijkt me een leuk punt voor toeschouwers
                          Gisteren zat er effectief nen hoop volk op de tribune op't eind van het lange rechte stuk vh F1 circuit te kijken... die moeten zowiezo actie gezien hebben
                          geen idee hoe je daar geraakt wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Sfeer

Comment

• Jammer dat die "sfeer" vaak resulteert in applaus als er iemand z'n kar plooit (zonder nog maar te weten of er iemand gewond is)

Comment

• Valt me ook op de dat er de laatste tijd meer en meer flikken op en rond de ring zijn. Vorige keer stonden ze ook controle te doen en nu langs twee kanten...

Ach ik heb nog full slicks in de kelder liggen, volgende keer leg ik die erop. Mijn antwoord zal zijn, ja maar die is gekeurd!

Comment

• Stoort me op zich niet, weinig last van die flikken...zitten sowieso voornamelijk uitlaten van moto's te checken

Comment

• Volgende dinsdag/woensdag krijgt m'n ma haar ringdoop

Gaat lachen worden

Comment

• she's in for a shock! Filmen aub, met camera op uw ma gericht.

Comment

• Spuit gij die in met lijmspray mss ?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

she's in for a shock! Filmen aub, met camera op uw ma gericht.

two girls one cup style!

M'n doel is ze zelf een rondje te laten rijden, moet in principe lukken.

Comment

Working...
                                          X