Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Thx voor de pics! Da's die integra waar ik even achter vastzat en telkens de deur toesmeet. Hing in zn koffer toen er plots gele vlag was. Gelukkig heb ik een bbk dacht ik zo...
Dat heb ik nu zo'n 3 keer gezegd op dit forum en ik mag dat gerust zeggen. Er zijn niet veel karren van die leeftijd die zo rijden en hard gaan. Mede dat ik daar zelf (samen met Jerre) aan gewerkt hebt geeft nog meer voldoening natuurlijk... Achja, de enige juiste benaming is dan sjonnie of turkenbak zeker?
Tja, da's genoeg maar het zal het wel waard zijn/blijven zeker.
Echter moet jij daar nog wat bijtellen als je het veranderen van je remmen, camberplaten, afstelling,... nog gaat bijtellen om meer trackready te zijn. Kom je nog op bijna het dubbele van mijn 17 jaar oude BMW met zo goed als allemaal splinternieuwe onderdelen...
Dan is het ook geen 17 jaar oude bmw meer he, na al dat extra gesleutel
15 dit jaar, 10 dit weekend, waarvan 4 op zondag en 6 op maandag.
Giet je dat even in een grafiekje?
Vorig jaar trouwens geen enkel rondje zelf gereden, dus moet dit jaar wat bijbenen. Al heb ik vanmiddag in een bouwtopic in een onbekend forumonderdeel wat zitten lezen, en na het zien van die prijzen kreeg ik even goesting om de komende 30 jaar geen geld meer aan auto's te geven :p
15 dit jaar, 10 dit weekend, waarvan 4 op zondag en 6 op maandag.
Giet je dat even in een grafiekje?
zonder dat in een grafiekje te gieten kan ik zeggen dat er een gezond stijgende lijn in zit en ik geen rekenmachine nodig heb om je een jaarkaart aan te raden als je zo verder gaat!
32 leek me gewoon eventjes vrij veel voor één weekend, goed gereden dan
Ik ben op vervlogen remblokken en gegroefde schijven (extra groeven, naast diegene die er standaard inzitten) naar huis moeten rijden.
Op 6 rondjes ring + gp strecke 4-5mm van mijn blokken weg
We hebben het nog al gezegd: jij remt teveel!
Is het niet uit het oogpunt van rondetijden, dan wel uit economisch standpunt! Volgende keer voetje gedurende de hele ronde van het rempedaal en gewoon gaan
Comment