Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
    Gaat er iemand met enige Ring-ervaring daarheen de 11e november? Het ding is dat ik geen pacecar zal hebben en mijn passagier De Ring enkel van horen kent
    Ik zou misschien wel eens durven gaan. Ik heb nog 3 rondjes op mijn kaart dus kan ze evengoed zelf ook gaan oprijden.

Ik wil je gerust helpen moest ik gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
      Ik zou misschien wel eens durven gaan. Ik heb nog 3 rondjes op mijn kaart dus kan ze evengoed zelf ook gaan oprijden.

Top! Ik volg het topic hier en de openingsuren voor TF en stuur je dan wel een PM als het zover is!

Comment

Gaat er iemand met enige Ring-ervaring daarheen de 11e november? Het ding is dat ik geen pacecar zal hebben en mijn passagier De Ring enkel van horen kent
        Als nu zaterdag 6/10 het weer zo slecht is dat ik op Zolder niet kan rijden dan kom ik naar de Ring...
        Momenteel geven ze voor de 11de alleen maar bewolking, dus hopen dat het weer zo blijft...
        Ik blijf wel tot vrijdag daar ik mee wil als co bij de ene of andere Belg die ik ken tijdens de TrackDay...
        Last edited by Speed I'van; 03/11/2010, 17:21.
        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
          Als nu zaterdag 6/10 het weer zo slecht is dat ik op Zolder niet kan rijden dan kom ik naar de Ring...
          Momenteel geven ze voor de 11de alleen maar bewolking, dus hopen dat het weer zo blijft...
          Ik blijf wel tot vrijdag daar ik mee wil als co bij de ene of andere Belg die ik ken tijdens de TrackDay...
          'k Zal jou ook PM'en voor ik vertrek. 't Zou de max zijn dat iemand me een beetje kan assisteren de 11e.

Comment

• Wacht, is 11e November een feestdag in Belgie? En niet in Duitsland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
              Wacht, is 11e November een feestdag in Belgie? En niet in Duitsland?
              De 11e is géén feestdag in Duitsland, als ik Wikipedia mag geloven. Dermee dat ik de 11e zou gaan, want ginds is dat een gewone werkdag (dus hoop ik op minder volk en minder gevaar )

Comment

'k Zal jou ook PM'en voor ik vertrek. 't Zou de max zijn dat iemand me een beetje kan assisteren de 11e.
                Zoals ik kan zien ben je van Hillegem, Herzele, Vlaams Gewest, dan passeer je afrit 28 "Walshoutem, Hannut, Sint-Truiden", we spreken daar wel af om samen op te gaan.

Comment

De 11e is géén feestdag in Duitsland, als ik Wikipedia mag geloven. Dermee dat ik de 11e zou gaan, want ginds is dat een gewone werkdag (dus hoop ik op minder volk en minder gevaar )
                  Ja want da's gene goede dag voor hun...
                  40'/45' je weet wel...
                  Leef in vrede...

Comment

• Hmm ik ga morgen zien of ik mijn afspraak zal kunnen verplaatsen

Comment

ROFL!
                      Dees is schitterend!

Als ge die feestdag eens opzoekt dan denk ik dat je gaat merken dat Duitsland niet veel te feesten had

Comment

Shi ik hou van je Lag hier te huilen van het lachen!

Comment

in principe mag ik blijven rijden tot de 30e november
                          Dus mss ga ik ook nog voor (deze keer echt) de laatste keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                            Ja want da's gene goede dag voor hun...
                            40'/45' je weet wel...
                            Leef in vrede...
                            ist niet 14-18?

Nuja, geen trotse periode voor hun anyway

Ahja Ivan! Mag ik een co-ritje reserveren?????

Comment

• Die kaarten ... zijn die 12 maand geldig of is het jaar per jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Die kaarten ... zijn die 12 maand geldig of is het jaar per jaar?

Kaart is geldig van dag van aankoop tot 31/12 datzelfde jaar.

Comment

• Dusss ... nog altijd te koop ... kaartje met nog 9 rondjes ... ga er echt niet meer geraken dit jaar
                                  100€
                                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                    Dusss ... nog altijd te koop ... kaartje met nog 9 rondjes ... ga er echt niet meer geraken dit jaar
                                    100€
                                    50 euro! Dan ga'k van't weekend nog eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      50 euro! Dan ga'k van't weekend nog eens.
                                      55!

Comment

55!
                                        75€ and we have a deal
                                        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• godverdomme waarom is m'n auto kapoet >_<
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X